Gå til innhold

Trege varsler


sug lut

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er godt fornøyd med det nye nå, bortsett fra en ting som jeg tror må være en bug, ikke intensjon: varslene er trege og henger, så om jeg har vært inne og sett på et varsel, går ut igjen og så laster siden på nytt, får jeg det samme varselet (som jeg da tror er nytt). Det er heller ikke god koordinasjon mellom de svarte tekstvarslene som kommer opp på selve siden og varseltegnet oppe i hjørnet, de kommer ikke samtidig og om jeg har gått inn på det ene kan godt det andre komme et halvminutt etter.

Småting, altså. Men likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal få sjekket det opp, men forumet jobber fortsatt så mulig noe av problemet er der :)

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått varsler i det hele tatt i dag, selv om jeg har slått det på når jeg har skrevet innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.3.2017 den 10.08, sug lut skrev:

Hei!

Jeg er godt fornøyd med det nye nå, bortsett fra en ting som jeg tror må være en bug, ikke intensjon: varslene er trege og henger, så om jeg har vært inne og sett på et varsel, går ut igjen og så laster siden på nytt, får jeg det samme varselet (som jeg da tror er nytt). Det er heller ikke god koordinasjon mellom de svarte tekstvarslene som kommer opp på selve siden og varseltegnet oppe i hjørnet, de kommer ikke samtidig og om jeg har gått inn på det ene kan godt det andre komme et halvminutt etter.

Småting, altså. Men likevel.

 

På 24.3.2017 den 15.28, Nille 76 skrev:

Jeg har ikke fått varsler i det hele tatt i dag, selv om jeg har slått det på når jeg har skrevet innlegget.

Har dere fortsatt problemer med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå repeterer de i hvert fall ikke, det er fint.

Men det er fremdeles slik at om jeg trykker på og følger et sånt svart bånd med varsel ("hurtigvarsel") som kommer opp på skjermen, så er det ikke koordinert med de små varslene oppe i hjørnet, så selv om jeg da har gått inn på det varselet står fortsatt markeringen oppe i hjørnet for det samme varselet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...