Gå til innhold

Fornøyd!


Iiiiik

Anbefalte innlegg

Jeg synes lay outen på det nye oppsettet er bra! Liker fargene også. Er superfornøyd med at dere fikset det med poengene og ga oss liker tilbake. Og så er jeg veldig fornøyd med at det nå går an å legge inn bilder fra telefonen uten å få beskjed om at de er for store. 

Og så håper jeg fortsatt på at dere kan gjøre noe med at jeg må logge inn på alle devices flere ganger om dagen. Gjelder både telefon, pad og stasjonær maskin. Alt er Mac, bruker safari på alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også fornøyd, utenom at jeg ikke får varsler, selv om jeg har huket av for det.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Iiiiik skrev:

Og så håper jeg fortsatt på at dere kan gjøre noe med at jeg må logge inn på alle devices flere ganger om dagen. Gjelder både telefon, pad og stasjonær maskin. Alt er Mac, bruker safari på alle. 

Jeg skal høre litt om det der, men jeg tror det er sånn at man kun kan være innlogget på et vist antall enheter om gangen da jeg selv sliter med det samme om jeg bruker mobil, tablet og pc.

14 timer siden, LillaGorilla♥♥ skrev:

Jeg er også fornøyd, utenom at jeg ikke får varsler, selv om jeg har huket av for det.😊

Hum, skal få sjekket det opp. Forumet jobber enda med å bli ferdig så mulig det er noe rart der som ikke har kommet ordentlig i gang enda.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Ann Christin skrev:

Jeg skal høre litt om det der, men jeg tror det er sånn at man kun kan være innlogget på et vist antall enheter om gangen da jeg selv sliter med det samme om jeg bruker mobil, tablet og pc.

Hum, skal få sjekket det opp. Forumet jobber enda med å bli ferdig så mulig det er noe rart der som ikke har kommet ordentlig i gang enda.

Ann Christin, admin

Jeg er innlogget på tre enheter og blir ikke logget ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, sug lut skrev:

Jeg er innlogget på tre enheter og blir ikke logget ut.

Godt du sier ifra. Jeg blir nemlig også logget ut om jeg er på flere enheter.


Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ann Christin skrev:

Godt du sier ifra. Jeg blir nemlig også logget ut om jeg er på flere enheter.


Ann Christin, admin

Jeg bruker Firefox på to og Internet Explorer på en, om det har noen betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.3.2017 den 12.20, Ann Christin skrev:

Jeg skal høre litt om det der, men jeg tror det er sånn at man kun kan være innlogget på et vist antall enheter om gangen da jeg selv sliter med det samme om jeg bruker mobil, tablet og pc.

Hum, skal få sjekket det opp. Forumet jobber enda med å bli ferdig så mulig det er noe rart der som ikke har kommet ordentlig i gang enda.

Ann Christin, admin

 Da ser det ut som jeg får varsler. Takk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.3.2017 den 12.20, Ann Christin skrev:

Jeg skal høre litt om det der, men jeg tror det er sånn at man kun kan være innlogget på et vist antall enheter om gangen da jeg selv sliter med det samme om jeg bruker mobil, tablet og pc.

Hum, skal få sjekket det opp. Forumet jobber enda med å bli ferdig så mulig det er noe rart der som ikke har kommet ordentlig i gang enda.

Ann Christin, admin

Jeg må fortsatt logge meg inn på nytt hvis jeg er innlogget på en annen enhet. Kan altså bare være innlogget på én enhet om gangen. Bruker to telefoner, en iPad og en Mac, safari på alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Iiiiik skrev:

Jeg må fortsatt logge meg inn på nytt hvis jeg er innlogget på en annen enhet. Kan altså bare være innlogget på én enhet om gangen. Bruker to telefoner, en iPad og en Mac, safari på alle. 

Jeg har meldt det videre, men ikke hørt noe enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.3.2017 den 12.26, Ann Christin skrev:

Jeg har meldt det videre, men ikke hørt noe enda.

Nå er det i orden! Har vært det siden onsdag tipper jeg. Takk for hjelpen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...