Gå til innhold

Har så lite penger frem til 1 april :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her har jeg nå pantet flasker, overført fra Trumf og lånt litt fra regningskontoen. Ikke kjekt. 

Og når jeg får lønn må jeg betale tilbake til regningskonto. Blir en vind sirkel dette. :(

Anonymkode: cab5e...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Her har jeg nå pantet flasker, overført fra Trumf og lånt litt fra regningskontoen. Ikke kjekt. 

Og når jeg får lønn må jeg betale tilbake til regningskonto. Blir en vind sirkel dette. :(

Anonymkode: cab5e...f5e

Det er veldig kjipt, vet hvordan det er :( Men prøv å bruk så lite som mulig av regningskontoen, du trenger kanskje ikke så mye på 10 dager forhåpentligvis. Har du coop kort, kanskje du har noen kroner der?

Anonymkode: 3b056...fb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke noe som du kan selge feks? Rydd skapene til ungene og deg selv, rydd på loft & i kjeller og kanskje se etter en liten bijobb som gjør at du får noen kr til overs. Se inne på Finn og under småjobber. Brått så innehar du kompetanse på noe som du kan innkassere 2000,- :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. La ut annonse på Finn.no for noen dager siden, men bare solgt for 50kr. 😔 Hadde håpt det skulle gi noe. 

Bør ikke ta så mye fra regningskonto for da blir alt være. 

Anonymkode: cab5e...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar. La ut annonse på Finn.no for noen dager siden, men bare solgt for 50kr. 😔 Hadde håpt det skulle gi noe. 

Bør ikke ta så mye fra regningskonto for da blir alt være. 

Anonymkode: cab5e...f5e

Har du pdøve kjøp og salg sidene på Facebook? Det er kanskje enklere å få solgt noe der. 

Anonymkode: 09b7d...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger du så mye penger de dagene? 

Sjekk alle skap og frysere. Lag mat med det du har. Kanskje klarer du deg omtrent uten å handle.

Anonymkode: 6e1ed...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg kan klare meg med lite handling. Ungene skal til faren i helgen. 

Anonymkode: cab5e...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Håper jeg kan klare meg med lite handling. Ungene skal til faren i helgen. 

Anonymkode: cab5e...f5e

Da kommer du ganske langt med en pakke havregryn

Anonymkode: 3b056...fb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom barna skal til sin far i helgen, har du kanskje noe ledig tid? Hva med hundepasser, barnevakt, salg av kaker, anything? Dersom du går på en skole etter endt dag kan du sikkert samle inn endel pant? Blir jo plutselig 1000 vis av skattefrie kroner i ren pant! Ta kontakt med skoler og hør om du kan komme og hente pant? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, koro51 skrev:

Dersom barna skal til sin far i helgen, har du kanskje noe ledig tid? Hva med hundepasser, barnevakt, salg av kaker, anything? Dersom du går på en skole etter endt dag kan du sikkert samle inn endel pant? Blir jo plutselig 1000 vis av skattefrie kroner i ren pant! Ta kontakt med skoler og hør om du kan komme og hente pant? 

Seriøst, ringe rundt til skoler og høre om man kan hente pant. Gjør folk virkelig det?

Anonymkode: 3b056...fb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk småjobber på finn, der kan det stå alt fra en eldre dame som trenger hjelp til å flytte en kommode til en mann med brekt ben som ønsker noen til å lufte hunden. 

Anonymkode: 7d9c3...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Seriøst, ringe rundt til skoler og høre om man kan hente pant. Gjør folk virkelig det?

Anonymkode: 3b056...fb6

Hvis man ikke har penger, så er man vel villig til å gjøre det? 

Anonymkode: 5a0c2...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke engang penger på regningskonto frem til 5 April. Her er det tomt. 

Anonymkode: cfaf2...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke engang penger på regningskonto frem til 5 April. Her er det tomt. 

Anonymkode: cfaf2...6d5

Menn du har vel mat.

Anonymkode: 44411...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld at jeg ikke har svart. Merket jeg ble veldig flau av å si det men nei mat hva er det. Jeg har noen knekkebrød pluss diverse igjen men kan ikke lage meg et fullverdig måltid. Fjoohoo godt man er anonym her. Men så det ble klaging over penger på regningskonto så er det jo bra hun har litt der om det blir krise for det er andre som ikke har det heller 😔 Lagde en pakke med boller som vi hadde liggende så jenta mi får med seg mat på skole. imorgen er det matpakke dag i barnehagen så da sliter vi litt. Blir vel boller på hun også. Nei vær  nå takknemlig for at man kan legge seg god og mett hver dag. Vi ser frem mot bedre tider. God natt! 

Anonymkode: cfaf2...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Unnskyld at jeg ikke har svart. Merket jeg ble veldig flau av å si det men nei mat hva er det. Jeg har noen knekkebrød pluss diverse igjen men kan ikke lage meg et fullverdig måltid. Fjoohoo godt man er anonym her. Men så det ble klaging over penger på regningskonto så er det jo bra hun har litt der om det blir krise for det er andre som ikke har det heller 😔 Lagde en pakke med boller som vi hadde liggende så jenta mi får med seg mat på skole. imorgen er det matpakke dag i barnehagen så da sliter vi litt. Blir vel boller på hun også. Nei vær  nå takknemlig for at man kan legge seg god og mett hver dag. Vi ser frem mot bedre tider. God natt! 

Anonymkode: cfaf2...6d5

Jeg får vondt i magen. Er det slik at dere ikke vil takke dere til å ta kontakt med feks videregående skoler for å spørre om de trenger pantehjelp (kanskje det bugner over), være ærlig og si at dere er i nød, kanskje de setter pris på en slik hjelp? Jeg vet om flere som ønsker å få hentet pant (blant annet meg :nigo:), men er det virkelig slik at dere ikke kan gjøre det engang? Ser jeg får reaksjoner her, på mitt forslag.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, koro51 skrev:

Jeg får vondt i magen. Er det slik at dere ikke vil takke dere til å ta kontakt med feks videregående skoler for å spørre om de trenger pantehjelp (kanskje det bugner over), være ærlig og si at dere er i nød, kanskje de setter pris på en slik hjelp? Jeg vet om flere som ønsker å få hentet pant (blant annet meg :nigo:), men er det virkelig slik at dere ikke kan gjøre det engang? Ser jeg får reaksjoner her, på mitt forslag.......

Å pante flasker med tre barn på slepp er absolutt ikke aktuelt. Hva får man for det? Av mat liksom. En melk kanskje. Men siden de er laktose intolerante så koster jo ikke melken 14. Så ofte jeg går forbi disse tiggerne å tenker det du har i koppen har ikke jeg Engang på konto. Men vi krysser fingerene for bedre tider. Når man minst øyner lyset så kommer det likevel glimt. Takk som bryr deg men så alt for mange som lever slik dessverre. Jeg er ikke spesiell av den grunn. Fordi om det så absolutt gjør vondt til tider. 

Anonymkode: cfaf2...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Å pante flasker med tre barn på slepp er absolutt ikke aktuelt. Hva får man for det? Av mat liksom. En melk kanskje. Men siden de er laktose intolerante så koster jo ikke melken 14. Så ofte jeg går forbi disse tiggerne å tenker det du har i koppen har ikke jeg Engang på konto. Men vi krysser fingerene for bedre tider. Når man minst øyner lyset så kommer det likevel glimt. Takk som bryr deg men så alt for mange som lever slik dessverre. Jeg er ikke spesiell av den grunn. Fordi om det så absolutt gjør vondt til tider. 

Anonymkode: cfaf2...6d5

Kanskje ikke med 3 barn på slep.....Men må du absolutt ha barna med deg på noe slik? Isåfall råder jeg deg til å be om ekstra jobb som feks hundepasser hvor barna kan være med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal hjelpe deg. vi må komme i kontakt på en måte. hver foreslår du? jeg kan vippser for eksempel. det ordner seg. stor klem

Anonymkode: 42178...537

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Tovelov1 skrev:

Jeg kan også vippse en femtilapp om ikke annet,send meg en pm.

Har du virkelig tenkt til å vippse penger til ei som har penger på en regningskonto? Det er vel andre mennesker som trenger de pengene litt mer? 

Anonymkode: 08bba...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Har du virkelig tenkt til å vippse penger til ei som har penger på en regningskonto? Det er vel andre mennesker som trenger de pengene litt mer? 

Anonymkode: 08bba...9f9

Hvorfor legger du deg opp i det?!?!?!

Anonymkode: 09b7d...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du tar 50 kr fra regningskontoen kan du få kjøpt havregryn og en stor pakke knekkebrød.  Da har du i hver fall mat så dere slipper å gå sultne. 

Men om det er så ille, bør du vel søke nødhjelp hos NAV? Ungene dine må jo få mat!

Anonymkode: 09b7d...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...