Gå til innhold

Hvor er dagboken min??


FrukenB

Anbefalte innlegg

Har ført dagbok på min profil i alle mine svangerskap siden 2005  og nå er det borte! Hvor er det blitt av??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, det jobbes med disse enda, alt er lagret så ingenting er forsvunnet.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg ikke si for sikkert. Venter på litt svar, folk har ikke helt kommet igang mandag morgen ;)

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, dagbokene slik dere har hatt før vil dessverre ikke komme tilbake. Om dere har behov for å hente ut det dere har skrevet vil dere finne det på denne linken http://www.klikk.no/forum/foreldre/tekCode/diary.php

 

Er det slik å forstå at det har vært hemmlige dagbøker kun for dere? Eller har det vært åpent for å invitere andre inn? Eller har de vært fullt åpne?

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbøkene kunne være åpne men standard var at det var haket av for "privat". Mine var definitivt privat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eeeeeeh.......den linken der førte rett til min private dagbok! Den skal ikke alle kunne åpne! Dessuten var det bare en knapp del av hele dagboka. Hvor er resten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnieropptatt
10 timer siden, FrukenB skrev:

Eeeeeeh.......den linken der førte rett til min private dagbok! Den skal ikke alle kunne åpne! Dessuten var det bare en knapp del av hele dagboka. Hvor er resten??

Jeg fulgte linken og fikk ikke opp noe innhold. Vil tro det er slik at hvis du har skrevet noe der og trykker på linken, kommer du til ditt innhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, FrukenB skrev:

Eeeeeeh.......den linken der førte rett til min private dagbok! Den skal ikke alle kunne åpne! Dessuten var det bare en knapp del av hele dagboka. Hvor er resten??

Du får kun opp din private dagbok når du trykker på linken, de som ikke har dagbok får ikke opp noe ved å trykke på linken. Skal høre om hvorfor kun deler av dagbokd kommer opp.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.3.2017 den 23.28, FrukenB skrev:

Eeeeeeh.......den linken der førte rett til min private dagbok! Den skal ikke alle kunne åpne! Dessuten var det bare en knapp del av hele dagboka. Hvor er resten??

Hvor langt tilbake får du opp, og hvor langt tilbake har du den? Og hvor mange poster? Tekniske trengte litt mer info for å se hva som var galt.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at første svangerskap kommer innleggene oppført som kort stokket i en kortstokk. Uke 41, så kommer 3. pp. så kommer uke 7 osv....

De neste svangerskapene er innleggene i riktig rekkefølge, så da går jeg ut i fra at alt er der. Har kopiert over i word nå, så dere kan slette dagboken. Takk for at dere forsøker å hjelpe, og kjempesynd at dere ikke får til å videreføre muligheten til å skrive dagbok. 

Dette gjør at jeg nok ikke kommer til å bruke denne nettsiden så ofte lengre.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, jeg skal videresende problemene for slik skal det jo ikke være, man skal få innleggene fra start til slut slik de er.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...