Gå til innhold

sønnen min flyttet til sin far


koro51

Anbefalte innlegg

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, også fra samværsforelder 

Anonymkode: 5af27...f8d

Riktig. Kostnaden for frakt mellom to foreldre skal deles mellom foreldre men må avtales innbyrdes. Det blir til at jeg er den som betaler, kjører frem og tilbake under fars samvær, har ham under fars samvær men jeg orker ikke disse evinnelige diskusjonene og tenker at det beste er å bare dekke inn kostnadene uten at far bidrar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, koro51 skrev:

Riktig. Kostnaden for frakt mellom to foreldre skal deles mellom foreldre men må avtales innbyrdes. Det blir til at jeg er den som betaler, kjører frem og tilbake under fars samvær, har ham under fars samvær men jeg orker ikke disse evinnelige diskusjonene og tenker at det beste er å bare dekke inn kostnadene uten at far bidrar.

Jeg kommenterte skoleskyss. Ikke transport mellom bosteder. Og barnet har rett til skoleskyss uansett om foreldrene har delt bosted, vanlig samvær eller hva de nå har. Spør skolen. 

Anonymkode: 5af27...f8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg kommenterte skoleskyss. Ikke transport mellom bosteder. Og barnet har rett til skoleskyss uansett om foreldrene har delt bosted, vanlig samvær eller hva de nå har. Spør skolen. 

Anonymkode: 5af27...f8d

Var igrunnen det jeg også mente - skyss frem og tilbake til far (skolen hvor hans far bor). Hm. Verdt å sjekke. Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...