Gå til innhold

Disse poengene


sug lut

Anbefalte innlegg

Jeg tar det i ny tråd likegodt. Disse poengene i stedet for likes - er dere i det hele tatt klar over hvor mye det tar bort fra det lille kommunikasjonssamfunnet her inne? Jeg gidder ikke gi ett eneste poeng, for det har overhodet ingen funksjon, mens det var veldig mange forskjellige kommunikative funksjoner ved navngitte "liker". Jeg trykket på "liker"-knappen og kunne si forskjellige ting: jeg ser deg, jeg har lest innlegget ditt, jeg er enig, jeg har ikke tid til å svare men jeg har fått med meg poenget, og ikke minst, du er ikke alene. Alt dette var viktige positive sammenknyttende funksjoner. Mens poeng suger apepung, det er døllt og smått (nærmest uleselig på mobilen) og upersonlig både å gi og få. Det et nettsamfunn som dette lever på er SAM-delen av samfunn - sammen, ikke alene - og dere har effektivt fjernet den biten ved å ta bort noe som faktisk INGEN NOENSINNE hadde klaget på.

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der ga jeg deg et poeng,  luten, og nå har jeg gitt deg beskjed så du vet at jeg er helt enig og at jeg også gjerne vil ha tilbake liker-knappen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fikk et poeng av meg også, og med det poenget sier jeg "Jeg støtter deg, jeg er enig (om ikke nødvendigvis i retorikken så i budskapet)"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takker hjerteligst for poeng og forklaring av dem. Det understreker forøvrig mitt poeng (sic): hvis man må inn i tråden i tillegg og si at "det var meg som ga deg poeng" så er vel vitsen (eller poenget...) borte. Det  blir som en pensjonistgammel kollega av meg som sender mail fra andre enden av gangen, og deretter går etter mailen bort til mottakers kontor for å forklare at det er sendt en mail og hva som står i den og hva hun ønsker du skal gjøre med den - det slutter å være en snarvei til noe som helst dersom det må forklares.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, sug lut skrev:

Da var LIKER tilbake, får vi navn også så er det i boks!

Dæven @sug lut ! Nå blei jeg skikkelig glad 😁 men fornøyd blir jeg også først når jeg får se hvem som liker innleggene 😉

Endret av Marriet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Marriet skrev:

Dæven @sug lut ! Nå blei jeg skikkelig glad 😁 men fornøyd blir jeg også først når jeg får se hvem som liker innleggene 😉

Jeg også. Men det er et steg på veien. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Marriet skrev:

Dæven @sug lut ! Nå blei jeg skikkelig glad 😁 men fornøyd blir jeg også først når jeg får se hvem som liker innleggene 😉

Enig! Vil se hvem det er son ønsker å fortelle meg at de har sett meg eller at de er enige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Iiiiik skrev:

Enig! Vil se hvem det er son ønsker å fortelle meg at de har sett meg eller at de er enige. 

Nettopp. Nå var det meg, da.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at det går an å like! Nå savner jeg bare å kunne se hvem det er som har likt innleggene, da er det bra :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi 👏👏 og takk til deg Sug lut for at du tok det opp 😀👍🏻🍾

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er det meste rydda opp i og eg vil faktisk driste meg til å seie at eg likar oppdateringa. Det måtte berre små, men viktige justeringar til.

Endret av 🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...