Gå til innhold

Bekkenbunn, hvor lang tid før normal? Inkontinens


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei,

7 uker siden første fødsel og lekker fremdeles urin i det daglige. Er dette normalt?! Vet ikke helt hva som trigger urinlekkasjen men det skal tydeligvis ikke så mye til, skjer hver dag uten at jeg nødvendigvis hoster, nyser, ler osv. Ble anbefalt av legen å kjøpe vaginalvekter. Prøvde aquaflex for første gang igår kveld og de bare sklir rett ut igjen (den store varianten, uten vekt). Ble veldig deppa, føles som om jeg aldri kommer til å bli bra igjen. Også er jeg bekymret for at jeg ikke skal kunne trene - lekker jo nå når jeg ikke trener!! Legen svarte bare generelt og vagt når jeg forsøkte å finne ut hva som var vanlig. Erfaringer?

Anonymkode: 871fe...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Her slet jeg lenge etter sist fødsel (lillesøster er 8 mnd), husker ikke helt hvor lenge, men ihvertfall de første par-tre mnd. Kjenner fortsatt det kan komme noen dråper hvis jeg nyser eller hopper etc. Prøver meg på litt trening hjem, hvor det er en del hopping, funker ikke med full blære. Må ærlig innrømme at jeg har vært for slapp med knipeøvelser! Men kjenner jeg blir gradvis bedre.

Anonymkode: 880b2...2c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan ta tid, husker jeg prøvde en trampoline 6-7 mnd etter siste fødsel, og det gikk ikke så bra, holdt på å tisse på meg, og måtte avbryte. Daglige knipeøvelser er det beste rådet jeg kan gi deg, så går det seg til. Knipeøvelser skal man heller aldri slutte med, sitter her og kniper nå når jeg ble påmint det, er 12 år siden siste fødsel nå.

Anonymkode: afa03...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...