Gå til innhold

Ikke forbli pålogget


Iiiiik

Anbefalte innlegg

Jeg kommer fint til å bli vant til lay outen. Uvant foreløpig, men det går seg nok til. Det jeg imidlertid ikke liker er at jeg må logge inn på nytt når jeg går tilbake til forumet etter noen timer. Merker av "Husk meg", men må altså allikevel logge inn på nytt neste gang jeg vil inn på forumet. Er dette intendert? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, Iiiiik skrev:

Jeg kommer fint til å bli vant til lay outen. Uvant foreløpig, men det går seg nok til. Det jeg imidlertid ikke liker er at jeg må logge inn på nytt når jeg går tilbake til forumet etter noen timer. Merker av "Husk meg", men må altså allikevel logge inn på nytt neste gang jeg vil inn på forumet. Er dette intendert? 

Her er det omvendt. Jeg logger meg sjelden ut og huker aldri av husk meg .Alikevel er jeg som regel pålogget neste gang jeg skal inn. Snodig at det er så forskjellig. Det var sånn for meg før omleggingen og

Endret av valnøtta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problem som hi både på telefonen og pcen. På pcen bruker jeg Chrome og på telefonen Safari. Det er kjempe irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Ville prøvd å slette cookies på begge. Søk opp cookies + nettleser og fjern de som er på klikk.no

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Ann Christin skrev:

 

Ville prøvd å slette cookies på begge. Søk opp cookies + nettleser og fjern de som er på klikk.no

 

OK, skal prøve. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme problemet her, både på pc og telefon.

Har slettet alle cookies og det hjalp ingenting, måtte logge meg inn på nytt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fire småtroll skrev:

Samme problemet her, både på pc og telefon.

Har slettet alle cookies og det hjalp ingenting, måtte logge meg inn på nytt nå.

Det samme hos meg. Hjalp ikke å slette cookies. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...