Gå til innhold

svangerskapspenger/NAV


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Søkte om svangerskapspenger hos NAv, da jobben min er av en slik art at jeg ikke kan jobbe 100% lengre og må ha tilrettelagt jobb et par dager i uken på kontor istedet for å jobbe med brukerne.

Behandlingstiden var satt til innen 20mars. Frekk som jeg er (ifølge NAV) ringte jeg idag og purret på de, ettersom jeg ser inne på mine sider på NAV at saken min har stått i stillstand siden 15februar, og jeg antar at jeg hverken vil få svar eller et brev i posten i morgen om utsatt behandlingstid eller svar på svangerskapssøknaden. Får jo lønn fra jobben min, men nå kun for den stillings% jeg er fast ansatt i og ikke for 100% som jeg pleide å jobbe, når jeg kunne ta på meg ekstra.

Jeg overlever økonomisk, men opplever at behandlingstiden er sinnsykt lang og at behandleren jeg snakket med idag blir fornærmet når jeg stiller noen kritiske spørsmål. Hadde jeg fått et allright svar, istedet for at jeg ansees som frekk ettersom jeg ringer en virkedag før behandlingsfristen har gått ut, hadde jeg kanksje syns det hadde vært greit også. Men jeg har en jobb som trenger dokumentasjonen sin, og snart må ejg jo faktisk søke om foreldrepenegr (eller hva det heter), men det føles jo idiotisk å slenge inn den søknaden før man i det heletatt har fått svar på den første.

I mitt fylke skal behandlingstiden på svangerskapspenger være på 6uker. Den har nå allerede passert 2 mnd. Hva gjør jeg mandag når jeg fortsatt ikke har fått svar? tropper opp på nærmeste NAV kontor? Ringer? Sender inn klage?

Anonymkode: 78aa4...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...