Gå til innhold

Blir tullerusk..


Zlissi

Anbefalte innlegg

Har nå hatt graviditetssymptomer i en liten uke.. Trodde jeg hadde kortere syklus, har dermed svidd av flere tester allerede som alle har vært negative (kun en med en vaaaaag strek på), men har nå talt meg fram til at syklusen min varer i ca 35 dager.. 
Dette vil si at jeg nå er 4 dager over ikm.. 

For 11 dager siden hadde jeg lyserosa utflod over 2-3 dager, kom en liten flekk blod da jeg tørket meg.. Kan dette ha vært ett egg som festet seg? 

Har symptomer som:

-kvalm
-oppblåst og rar i magen
-mensmurringer og klump i magen
-sår i ganen og rar smak i munnen
-trøtt
-hodepine
-vondt i nedre del av ryggen og ilinger i lårene

Må tydeligvis vente med å teste da jeg har erfaring med at d lar vente på seg.. Men tok en test igår(bilde) redigert den for å vise streken, og tok en ny idag med enda svakere strek på...

20170314_222649.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser det igjen. Røde streken hviler på der du skal ha streken.

 

Håper jeg tar totalt feil.

Anonymkode: 84fba...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg? Jeg får ikke opp bildet du har lagt ut, men håper at du har fått noen svar de siste dagene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen 😊 Takk som spør. Har tatt negativ test torsdag ettermiddag... i morgen er det en uke siden ikm, ennå ikke mensen.. prøvde meg på en slurk øl ista, spydde som en hval😂 Så jeg vet ikke, må bare vente å se🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Tok en tur til legen, negativ blodprøve. Nå har jeg enda ikke fått mensen, men har plutselig fått unormalt ømme pupper. Så lurer på om jeg har hatt eggløsning og blitt gravid i denne perioden uten mens.. er ikke så inne på dette tydeligvis.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...