Gå til innhold

EL-test fra clearblue og tolkning av strek


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en positiv el-test i dag, veldig greit med clearblue sin digitale. Det jeg lurer på er hvor vidt jeg skal tolke streken som er på pinnen? Syns ikke streken var så voldsomt sterk. Betyr det at eggløsningen ikke har skjedd enda? Noen som har erfaring med dette? :)

 

Anonymous poster hash: 58177...b05

post-42-829491_thumb.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Kan ikke svare godt på det du lurer på, men vil bare gi deg et generelt råd (som jeg mener er alfa og omega) for når man skal lage barn:

Sædceller kan overleve opp til 5 dager (eller mer?) i egglederne dine. Det er en fordel at dere har hatt sex litt før EL skjer, slik at de ligger klare og venter på egget. Så hvis du har sånn noenlunde peiling på når du har el, så vær sikker på å kjøre på noen dager før! Mange venter for lenge, dvs. setter i gang når de får positiv test, og da er det egentlig litt sent

Anonymkode: ab6ed...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.3.2017 den 19.45, Anonym bruker skrev:

Jeg fikk en positiv el-test i dag, veldig greit med clearblue sin digitale. Det jeg lurer på er hvor vidt jeg skal tolke streken som er på pinnen? Syns ikke streken var så voldsomt sterk. Betyr det at eggløsningen ikke har skjedd enda? Noen som har erfaring med dette? :)

 

Anonymous poster hash: 58177...b05

post-42-829491_thumb.jpeg

Cb digital gir da vel et symbol? Fungerer den ikke? 

Den er vel enten på vei opp eller på vei ned. Men hvis du vet hvor lang syklusen din er og lf-fasen din er kan du jo bare telle deg til bake til hvilken dag du skal ha eggløsning. (Evt bruke en eggløsningskalkulator) 

Du får teste noen dager fremover og se om den blir sterkere. 😊

Endret av Blomsten:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...