Gå til innhold

Teknisk oppdatering av forumet


Admin

Anbefalte innlegg

Barn i magen og Din baby skal flyttes til en oppdatert forumplattform onsdag 15 mars. Det er uvisst hvor lang tid oppgraderingen vil ta,men vi regner med at det vil ta mesteparten av dagen.

 

Evt spørsmål kan stilles i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barn i magen og Din baby skal flyttes til en oppdatert forumplattform onsdag 15 mars. Det er uvisst hvor lang tid oppgraderingen vil ta,men vi regner med at det vil ta mesteparten av dagen.

 

Evt spørsmål kan stilles i denne tråden.

Når er det fra? 00.00 i natt eller fra i morgen en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dessverre ikke tidspunktet den blir satt igang, men regner med i løpet av natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sikkert en mening med at layouten har endret farger, men helheten gjør at det er vanskeligere å lese. Og reklamen tar mer plass (har fått større del av siden?), noe som gjør at bildet hopper. 

Linjeskift gjør at teksten blir luftigere, men uproporsjonalt med tekststørrelsen, slik at innleggene virker dradd ut. 

Totalt sett fremstår siden desverre som mindre tilpasset for mobil etter oppdateringen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Direkte skrev:

Det er sikkert en mening med at layouten har endret farger, men helheten gjør at det er vanskeligere å lese. Og reklamen tar mer plass (har fått større del av siden?), noe som gjør at bildet hopper. 

Linjeskift gjør at teksten blir luftigere, men uproporsjonalt med tekststørrelsen, slik at innleggene virker dradd ut. 

Totalt sett fremstår siden desverre som mindre tilpasset for mobil etter oppdateringen. 

 

Ikke mer lesevennlig på pc heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med returknapp på bunnen av tråden på mobil.

Veldig ugodt at man må klikke på selve overskriften i et emne for å åpne, resten av feltet er inaktivt. Tuklete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sug lut skrev:

Poeng? Seriøst? Kan jeg gi folk så mange poeng jeg vil? Kan jeg trekke fra?

Ser ikkje slik ut, berre eit anna ord for likes. Mystisk å velge terminologi ingen andre brukar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ★.. skrev:

Ser ikkje slik ut, berre eit anna ord for likes. Mystisk å velge terminologi ingen andre brukar. 

Men jeg kan altså ikke se HVEM som gir meg poeng? Tåpelig. Jeg vil da for søren vite hvem som har ment noe. Og for å se om jeg har varsler må jeg inn på idiotmenyen øverst?

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hva er dette for noe dritt da. Hvor er det blitt av alle gamle varsler, er de borte? Dette var en effektiv måte å få meg til å slutte å bruke forumet så ofte. Hater allerede den plingelyden ved varsler, så irriterende, Hva er greia med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, sug lut skrev:

Men jeg kan altså ikke se HVEM som gir meg poeng? Tåpelig. Og for å se om jeg har varsler må jeg inn på idiotmenyen øverst?

Det virkar slik ja. Og når nokon skriv eit fullstendig IDIOTISK innlegg er det hemmelig kven idiotane som likar innlegget er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, valnøtta skrev:

Herregud, hva er dette for noe dritt da. Hvor er det blitt av alle gamle varsler, er de borte? Dette var en effektiv måte å få meg til å slutte å bruke forumet så ofte. Hater allerede den plingelyden ved varsler, så irriterende, Hva er greia med den?

Gå inn på bjella øverst, få opp varslene dine, velg varslingsinnstillinger så blir du kvitt pling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, sug lut skrev:

Gå inn på bjella øverst, få opp varslene dine, velg varslingsinnstillinger så blir du kvitt pling.

Tusen takk. Reddet meg fra å klikke helt......forløpig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, valnøtta skrev:

Tusen takk. Reddet meg fra å klikke helt......forløpig

Jepp, redning fra å bli pling i bollen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, ★.. skrev:

Det virkar slik ja. Og når nokon skriv eit fullstendig IDIOTISK innlegg er det hemmelig kven idiotane som likar innlegget er. 

Idiotisk, hva er vitsen med det. Jeg synes det er kjekt å se hvem som liker innleggene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, valnøtta skrev:

Idiotisk, hva er vitsen med det. Jeg synes det er kjekt å se hvem som liker innleggene mine.

Klart. Men eg vil også vite kven som har likt idiotinnlegga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ★.. skrev:

Klart. Men eg vil også vite kven som har likt idiotinnlegga.

Det vil jeg og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg akkurat (malplassert) sa på anonym:
Ved å anonymisere poengene skaper dere mindre fellesskap. Bare så det er helt klart. Da er også tilhørighetsfaktoren svekket. Ergo langt enklere å gå et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hva som er vitsen å ha et forum som ser kliss likt ut som kvinneguiden. Nå er de like irriterende begge to

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skrekkøgla

Dette var meget brukeruvennlig fra mobilen. Takk for at dere ødela husmorporren min. Hva skal jeg kaste bort tida mi på nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor åpnes alle trådene jeg klikker på på siste innlegg? Det er veldig upraktisk å måtte klikke og skrolle for å komme til starten på en tråd. Jeg hadde forstått det om den åpnet seg på siste uleste innlegg, men trådene åpnes konsekvent på slutten. Er det noen innstilling jeg kan velge selv for å unngå dette?

Rettelse: to av tre tråder åpner seg på slutten. Jeg finner ikke noen logisk forklaring på hvorfor den ene åpnes på starten og den andre på slutten.

Endret av Himmel og hav
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...