Gå til innhold

Teknisk oppdatering av forumet


Admin

Anbefalte innlegg

1 time siden, Ann Christin skrev:

Nå skal det være mulig å forandre :-)

Merkelig. Nå er det tilbake - "noen" har gitt meg poeng. Selv om jeg krysset av for at jeg ikke vil ha det varte det bare i en time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, sug lut skrev:

Merkelig. Nå er det tilbake - "noen" har gitt meg poeng. Selv om jeg krysset av for at jeg ikke vil ha det varte det bare i en time.

Og jeg gjorde en forandring til, da skal du ikke få det lengre. Si ifra om det gjør det fordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ann Christin skrev:

Og jeg gjorde en forandring til, da skal du ikke få det lengre. Si ifra om det gjør det fordet.

Den er god. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Ann Christin skrev:

Nå skal det være mulig å forandre :-)

Hm, disse varslingene er besatt av demoner. Det du fiksa før i dag har funka, jeg har ikke fått poeng-varslinger mer (jippi!), men nå ble jeg nettopp sitert og det kom ikke varsel på det heller, jeg så det bare tilfeldig. Derimot ble jeg varslet om sitering for en time siden. Jeg har krysset av på at jeg skal ha varsel på siteringer, og var inne og sjekket nå, det står fortsatt riktig, men varsel kom altså ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da tror jeg vi venter til forumet er ferdig med å jobbe og ser om det løser problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ann Christin skrev:

Da tror jeg vi venter til forumet er ferdig med å jobbe og ser om det løser problemet.

Flott. Kan du gi beskjed når det er ferdig? Da trenger jeg nemlig ikke klage før det.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, sug lut skrev:

Flott. Kan du gi beskjed når det er ferdig? Da trenger jeg nemlig ikke klage før det.😊

Skal feste post it lapp på pc skjermen etterpå så husker jeg det :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Ann Christin skrev:

Skal feste post it lapp på pc skjermen etterpå så husker jeg det :nigo:

Det enkle er ofte det beste! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ting:

1. Før gikk jeg med tab-tast fra å skrive overskriften på et nytt innlegg til tekstboksen. Det fungerer ikke lenger. Kan det ordnes?

2. Kan dere være så kjempesnille og greie og endre en overskrift så den ikke skjærer i øynene? Det står nå  på siden "Fellesforum" først "hva snakker vi om nå" eller noe slikt, helt greit, men så står det en skjærende feil overskrift: "Foraer". Det er ingenting som heter "foraer", flertall av forum er FORA eller (bastardisert men godkjent) FORUMER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, sug lut skrev:

To ting:

1. Før gikk jeg med tab-tast fra å skrive overskriften på et nytt innlegg til tekstboksen. Det fungerer ikke lenger. Kan det ordnes?

2. Kan dere være så kjempesnille og greie og endre en overskrift så den ikke skjærer i øynene? Det står nå  på siden "Fellesforum" først "hva snakker vi om nå" eller noe slikt, helt greit, men så står det en skjærende feil overskrift: "Foraer". Det er ingenting som heter "foraer", flertall av forum er FORA eller (bastardisert men godkjent) FORUMER.

1. Skal høre, men mulig det er en større jobb enn hva det gir nytte da jeg ser tab fører deg til alle andre vinduer og knapper på siden unntatt selve tekstboksen.

2. Det står forumer hos meg? For du tenker på den grønne streken? Først hva snakker vi om nå, så Fellesforum i store sorte bokstaver og så for forumer på den grønne linja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Ann Christin skrev:

1. Skal høre, men mulig det er en større jobb enn hva det gir nytte da jeg ser tab fører deg til alle andre vinduer og knapper på siden unntatt selve tekstboksen.

2. Det står forumer hos meg? For du tenker på den grønne streken? Først hva snakker vi om nå, så Fellesforum i store sorte bokstaver og så for forumer på den grønne linja.

Haha, nå gjør det det hos meg også, så noen har vært inne og ordna på det, så fint! :)

Når det gjelder tab så gikk den på to trykk fra overskrift til tekstboks før.

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • Admin avklistret denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...