Gå til innhold

Når begynte dere å kjenne liv?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan ikke si nøyaktig når jeg kjente bobling, for klarte ikke å skille de fra tarmaktivitet. Hadde ikke hatt bevegelser som jeg var sikker på da jeg var på oul 18+1. Spark -som jeg var sikker på, har jeg kjent fra 20+0. Har morkaken liggende fremme så den er/var en pute for de første bevegelsene

 

Anonymous poster hash: fffa7...356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg var ganske sikker på hva jeg kjente var i uke 17. Kjente nok noe 1 ukes tid før det og, men da var jeg veldig usikker på om det var liv eller tarmaktivitet jeg kjente☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det kom fra sånn uke 20. selv om jeg har morkaken liggende bak. Trooooor jeg kjente noe i uke 15, men de forsvant. så merket ikke noe igjen før sånn uke 20 :)

Anonymkode: a412b...1ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev dagbok sist, og leste den her om dagen. Da kjente jeg liv i uke 16, og samboeren min kjente det utenpå i uke 17 (jeg er slank, og livmor "kulen" kjentes godt). -Husker jeg så babyen sprelle på u.l, og kjente følelsen samtidig senere samme uken (var/er på ul hver 2-3.uke hele sv.skapet) og derfor viste jeg at det ikke bare var "bobler" :-) 

Er nå i uke 8 med nr2 så blir spennende å se om det er likt nå. 

Endret av litekreativtbrukernavn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Første gang kjente jeg kjente liv var jeg 16+4. Kjente det utenpå også samme dag 😊 Nå er jeg i uke 7 og venter spent. Håper jeg kjenner det like tidlig som sist! Er jo så kos med de små bevegelsene ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynte å kjenne liv tidlig i forrige svangerskap, rundt uke 14. Denne gang kjente jeg ikke noe før rundt uke 18. Nå er jeg 20+4 og kjenner spark gjennom hele dagen :-) 

Anonymkode: c645d...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nokså sikker på at jeg kjente liv i dag, 15+3. Er ikke så ofte jeg kjenner det enda, men blir sikkert mer etterhvert. Dette er min første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Kjente boblingen i slutten av uke 15 denne gangen, og dunk utenpå en uke senere 😊🤰🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde foranliggende livmor, men kjente bobling i uke 15. Kjente deretter ingenting før jeg kjente spark i uke 19.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter nr 4 og kjente liv i uke 12! Med nr 3 kjente jeg liv i uke 14 og litt senere med de to andre. Begynner å bli dreven nå, så da er d ikke så rart å kjenne liv så tidlig... :nigo: Er 13+1 nå

Endret av Majka81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang kjente jeg liv fra 12+5, denne gangen mener jeg at jeg kjente det fra uke 11, men det er vel nesten umulig. Har kjent liv daglig siden uke 12, men det har nå vært stille i 3 dager så det er veldig ekkelt. Håper det tar seg opp igjen snart. Kjente forresten spark utenpå forrige uke, er 15+4 idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...