Gå til innhold

Hvem tror dere blir hovedperson i SKAM 4. sesong?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Papegøyeblomst skrev:

Men han nye profilen Yousef, jeg tenkte med en gang på scenen på badet i første episoden, der venninna åpner døra og sier: "Emma, JOSEF er her!?"

 

Ja.. Men yousef/Josef er visst slang for politiet. Det var jo like etter at de måtte stikke av når politiet kom inn på festen.. 

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh my..... Nå holder de på å spille inn en scene med kun Even og Isak... 

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oh my..... Nå holder de på å spille inn en scene med kun Even og Isak... 

Anonymkode: c6dd6...948

Litt lang avstand, men det se ihvertfall sånn ut.....

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Litt lang avstand, men det se ihvertfall sånn ut.....

Anonymkode: c6dd6...948

Mikael kommer inn i bildet

Even og Isak filmes alene..

Dette går veien for Even-tilhengerne 😀

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mikael kommer inn i bildet

Even og Isak filmes alene..

Dette går veien for Even-tilhengerne 😀

Anonymkode: c9cf5...e92

Ja, det kan være...

men husker du i 3. Sesong så filmet de alle litt først, før de filmet gutta og Isak som røyka i badekaret...

.. Så jeg holder pusten litt til....

snakker om å holde oss på pinebenken😊

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ugh nei.  Men... om det hele tiden stalkes opptak og rykter kommer hvor er spenningen ? Altså opptak blir jo outet.

Anonymkode: d2083...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ugh nei.  Men... om det hele tiden stalkes opptak og rykter kommer hvor er spenningen ? Altså opptak blir jo outet.

Anonymkode: d2083...5a7

Nå går denne tråden ut på å diskutere hvem vi tror blir hovedperson i sesong 4, så for de som syns det er viktig å beholde spenningen - og som ikke har lyst til å høre på alle teoriene som går, så tror jeg det vil være en god ide å styre utenom denne tråden.

Jeg vet ikke hva som skjer på opptak, men VG og Dagbladet gikk ut med noen bilder av de første opptakene her om dagen.

 

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ugh nei.  Men... om det hele tiden stalkes opptak og rykter kommer hvor er spenningen ? Altså opptak blir jo outet.

Anonymkode: d2083...5a7

Det er store sjanser for at dette er meningen.. at de vil at folk skal spre dette..

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå går denne tråden ut på å diskutere hvem vi tror blir hovedperson i sesong 4, så for de som syns det er viktig å beholde spenningen - og som ikke har lyst til å høre på alle teoriene som går, så tror jeg det vil være en god ide å styre utenom denne tråden.

Jeg vet ikke hva som skjer på opptak, men VG og Dagbladet gikk ut med noen bilder av de første opptakene her om dagen.

 

Anonymkode: c6dd6...948

De filmet på en t-banestasjon. Midt på dagen.. Visstnok i nærheten av VGTVs lokaler. Veldig merkelig, når de ikke har sluppet trailer enda...

I traileren ser vi alle jentene samlet. Jaha, da blir det jentete, tenker alle. Det ser ut til at det blir Vilde, for det kommer en gjeng gutter og gir henne en haug med ballonger.. Jaja, blir sikkert bra det.. Kjipt at folk outet det da.. nå er spenningen borte..

SÅ.. kommer det en profil av en ny SKAM karakter på Facebook. Og han har noen bilder. Av gjengen som ga ballongene til Vilde, av seg selv og Even, og av seg selv og MIKAEL (Den forrige mannen i Evens liv). Når man ser nærmere på bildet av de som gir ballongene til Vilde så er Mikael også med her. Så nå begynner mistankene å dreies mot Even som hovedkarakter.

I dag er det bilder av filming av Even og Isak alene. bakfra med mikrofonen rett over hodet på Even. Det kan indikere at det er Even, i og med at de er alene. Hovedperson er alltid med. Hvis det ikke er slik at de filmer bruddstykker til første episode, da kan det være filming av alle karakterene før man til slutt ender opp med hovedkarakteren og følger denne videre.

Men jeg tenker at når Mikael er introdusert som ny karakter, så er Even enten hovedkarakter, eller veldig sentral, og det kan dessverre indikere EVAK drama..

Jeg tror det er helt bevisst at disse videoene havner på nettet. De player oss alle, og gjør fansen totalt hysteriske med konspirasjonsteorier. Det bygger seg opp og bygger seg opp, også regner jeg med at vi får traileren i løpet av kvelden eller i alle fall helga..

 

Så greia er at ingen vet noe mer enn vi gjorde før alt dette ble publisert på nett, men jeg tipper Even pga Mikael, og den filminga av Even og Isak alene.. (Even med hånden rundt Isaks skuldre.. sukk)

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De filmet på en t-banestasjon. Midt på dagen.. Visstnok i nærheten av VGTVs lokaler. Veldig merkelig, når de ikke har sluppet trailer enda...

I traileren ser vi alle jentene samlet. Jaha, da blir det jentete, tenker alle. Det ser ut til at det blir Vilde, for det kommer en gjeng gutter og gir henne en haug med ballonger.. Jaja, blir sikkert bra det.. Kjipt at folk outet det da.. nå er spenningen borte..

SÅ.. kommer det en profil av en ny SKAM karakter på Facebook. Og han har noen bilder. Av gjengen som ga ballongene til Vilde, av seg selv og Even, og av seg selv og MIKAEL (Den forrige mannen i Evens liv). Når man ser nærmere på bildet av de som gir ballongene til Vilde så er Mikael også med her. Så nå begynner mistankene å dreies mot Even som hovedkarakter.

I dag er det bilder av filming av Even og Isak alene. bakfra med mikrofonen rett over hodet på Even. Det kan indikere at det er Even, i og med at de er alene. Hovedperson er alltid med. Hvis det ikke er slik at de filmer bruddstykker til første episode, da kan det være filming av alle karakterene før man til slutt ender opp med hovedkarakteren og følger denne videre.

Men jeg tenker at når Mikael er introdusert som ny karakter, så er Even enten hovedkarakter, eller veldig sentral, og det kan dessverre indikere EVAK drama..

Jeg tror det er helt bevisst at disse videoene havner på nettet. De player oss alle, og gjør fansen totalt hysteriske med konspirasjonsteorier. Det bygger seg opp og bygger seg opp, også regner jeg med at vi får traileren i løpet av kvelden eller i alle fall helga..

 

Så greia er at ingen vet noe mer enn vi gjorde før alt dette ble publisert på nett, men jeg tipper Even pga Mikael, og den filminga av Even og Isak alene.. (Even med hånden rundt Isaks skuldre.. sukk)

Anonymkode: c9cf5...e92

Og Henrik la også ut bilde av Guttegjengen sett bakfra for et par timer siden på instaen sin. Dette kan jo også være et tegn på at de forsøker å playe oss. Julie vil jo gjerne at fansen skal diskutere, hvorfor ellers har de et kommentarfelt på Skam-siden. Så ja, jeg er enig - mye er så åpenbart at det kan se ut som de ønsker at dette skal vises. 

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Even med hånden rundt skulderen til Isak:strix:

Anonymkode: c6dd6...948

Jeg vet!!! Så utrolig deilig å se :D Det hører sammen!!

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet!!! Så utrolig deilig å se :D Det hører sammen!!

Anonymkode: c9cf5...e92

 

helt nydelig <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

 

helt nydelig <3

Jeg ble så glad når jeg så det❤. Tror vi får nyte det mens vi kan - jeg aner drama lama.,,, 

Men, hva var det Even fikk melding om, og fra hvem i kjøkkenscenen? Jeg lurer på om ikke det kan være et viktig hint...

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ble så glad når jeg så det❤. Tror vi får nyte det mens vi kan - jeg aner drama lama.,,, 

Men, hva var det Even fikk melding om, og fra hvem i kjøkkenscenen? Jeg lurer på om ikke det kan være et viktig hint...

Anonymkode: c6dd6...948

Siden Mikael nå har kommet på banen så regner jeg med at det var fra han..

Og det er også grunnen tik at jeg tror det blir Even sesong. Fokus skiftet fra Isak til Even da Even fikk blått lys fra telefonen i ansiktet, og det kom meldingslyd. Og ja, han så litt usikker ut der et sekund..

Jeg tror dermed at vi nå skal få vite mer om Even og hans tidligere liv (i dette livet), og jeg tror vi blir overrasket. Også er jeg nesten sikker på at det går bra til slutt..

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Siden Mikael nå har kommet på banen så regner jeg med at det var fra han..

Og det er også grunnen tik at jeg tror det blir Even sesong. Fokus skiftet fra Isak til Even da Even fikk blått lys fra telefonen i ansiktet, og det kom meldingslyd. Og ja, han så litt usikker ut der et sekund..

Jeg tror dermed at vi nå skal få vite mer om Even og hans tidligere liv (i dette livet), og jeg tror vi blir overrasket. Også er jeg nesten sikker på at det går bra til slutt..

Anonymkode: c9cf5...e92

Ja, jeg klarer ikke helt å slippe den lille endringen i ansiktet hans, det varer bare et sekund før han går tilbake til normalen igjen. Hvorfor skulle de vise oss at han fikk en melding om ikke det var viktig? Det høres også ut som han sender et svar syns jeg. Og Sana som leverte tilbake narkotikaen til Isak når Even var der - det tror jeg også kan være noe som kan komme opp i neste sesong. Det har jo vist seg gang på gang at ingenting er tilfeldig i Skam. Jeg håper at du har rett og at alt går bra med Evak til slutt - tror ikke jeg orker noe annet😊

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor har dere sett isak og even klipp idag???? Henger litt etter...

Anonymkode: 1bbb8...de3

Det ligger bilde på Instagram og twitter av at de filmer utenfor kollektivet.. Even og Isak alene. Even holder hånden rundt Isaks skuldre når de går nedover gata.

Det kan indikere at det er Even som er hovedperson, fordi hovedperson alltid er i scenen, og de er jo der alene.

Samtidig ser det ut til at Sana har blitt filmet alene på en benk.

Det kan være at de filmer bruddsykker som settes sammen i første klipp, slik vi kunne se i festscenen hvor vi fikk se glimt av alle, før vi kom inn til badet hvor Isak satt i badekaret.. så fulgte vi han derfra..

 

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går også rykter om at Magnus og Madhi har filmet alene og at Vilde og Noora har filmet alene, men jeg har ikke sett bilder av det.... Så jeg vet ikke om det stemmer. Så det ser ganske åpent ut om hvem som blir hovedperson ennå. Jeg holder en liten knapp på Even. 

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om det ikke er noen hovedperson i denne sesongen. At Julie smeller til med en ovveraskelse, og følger 2 - feks Even og Sana? Kunne det ha vært mulig...?

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er vel mulig, hvis Julie Andem vil...

Ville jo bryte med konseptet, men hvem vet?

Blir uansett spennende å se, jeg kjenner det er det sammen for meg hvem det blir hvis de bare kan slippe den traileren nå!

 

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye action i går.. jeg var helt sikker på at det sulle komme trailer..

.. og nå, stiiiiilleee...

Er det stille før stormen?

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner Jeg begynner å bli gal av å vente. Gal av å tenke, gal av å fundere når ! Kan det ikke skje noe snart daaaa:bond: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Alt er vel mulig, hvis Julie Andem vil...

Ville jo bryte med konseptet, men hvem vet?

Blir uansett spennende å se, jeg kjenner det er det sammen for meg hvem det blir hvis de bare kan slippe den traileren nå!

 

Anonymkode: ef694...c48

He, he ja... det er kanskje slik Julie & co. tenker. Hvis vi bare venter lenge nok med å slippe traileren, så blir fansen så glade når den endelig kommer at de ikke bryr seg så mye om hvem som blir hovedperson😊

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...