Gå til innhold

Hvem tror dere blir hovedperson i SKAM 4. sesong?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis vi skal tro bildene som er "lekket" så blir det Vilde

Anonymkode: c9cf5...e92

Uff, stusselig. Synes hun er en slitsom karakter

Anonymkode: 4f0ee...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Uff, stusselig. Synes hun er en slitsom karakter

Anonymkode: 4f0ee...e0a

Jeg syns også at hun passer best som bikarakter pga at hun er så veeeldig hyper.

Men, i og med at denne oppførselen sannsynligvis er en fasade for å skjule hvordan hun egentlig har det, så tror jeg at vi kommer til å møte en veldig mye mer rolig og ekte Vilde. Grunnen til at hun i mine øyne er en litt slitsom som karakter er at hun fremstår som falsk..

Ulrikke Falch er en person som jeg setter høyt, og hun er en super skuespiller, så jeg tror hun kan gjøre Vilde til en veldig bra karakter.

Men, jeg har som sagt mye mer lyst til å følge guttene, og Evens historie videre. Føler det var alt for mange løse tråder rundt han i sesong 3.

Enten blir det Vilde, eller så var dette en avledning for å virkelig sjokkere med Even i traileren som da kanskje slippes innen få dager.

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Uff, stusselig. Synes hun er en slitsom karakter

Anonymkode: 4f0ee...e0a

Hvis jeg absolutt må velge en av jentene så tror jeg Vilde blir bedre enn Sana. Og ja, Vilde er slitsom, hektisk og stressende.... Så hvis det blir henne så skal hun nok lære et og annet. Det ligger nok noe grums å lurer som skal opp til overflaten nå.

Sana kan jeg ikke se for meg, selv om mye tyder på at det kan bli henne. Hun har for mange bånd på seg for at det kan bli reelt - der er for mange hensyn å ta for å ikke tråkke feil på en måte.

Jeg håper som noen andre nevnte her at opplegget vi så i går er for å villede oss. BANG - her har dere Even!

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi om det blir slik det er utifra klippet 😃 Ikke evak! Jippi jippi jippi.

Anonymkode: d2083...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jippi om det blir slik det er utifra klippet 😃 Ikke evak! Jippi jippi jippi.

Anonymkode: d2083...5a7

BARNELIG du er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blair Waldorf skrev:

BARNELIG du er

Hvorfor er hun det? Det må jo være lov å ha forskjellige meninger

Anonymkode: 4f0ee...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jippi om det blir slik det er utifra klippet 😃 Ikke evak! Jippi jippi jippi.

Anonymkode: d2083...5a7

Ahhhhh... du er en av de irriterende dårlige vinnerne.. som danser rundt i stua med krone når du vinner i ludo i juleselskapet.. eller? 😉

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg er en av dem som ikke fant sesong 3 interesant, som likte de to første sesongene, som gjerne ønsker følge med igjen og derfor håper på mer av de fra startgruppa, som også ikke er forelska i Even( Henrik) og som mener hun bør få målgruppa med igjen. Det er mitt utgangspunkt for jippi. Er denne tråden kun for Blair og andre Even fans? Virkelig? 

Anonymkode: d2083...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nei jeg er en av dem som ikke fant sesong 3 interesant, som likte de to første sesongene, som gjerne ønsker følge med igjen og derfor håper på mer av de fra startgruppa, som også ikke er forelska i Even( Henrik) og som mener hun bør få målgruppa med igjen. Det er mitt utgangspunkt for jippi. Er denne tråden kun for Blair og andre Even fans? Virkelig? 

Anonymkode: d2083...5a7

Det kan hende du ikek kan juble så tidlig likevel.

 

En ny SKAM profil.. og han kjenner EVEN Bech Næsheim.. ooooog MIKAEL...(gutten som filmet filmen om Even)'

https://www.facebook.com/yousef.acar.35

Dette kan godt mulig bety Even sesong.

 

Og de gutta som kom med ballongene på t-banen er også med i denne profilen..

 

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei jeg er en av dem som ikke fant sesong 3 interesant, som likte de to første sesongene, som gjerne ønsker følge med igjen og derfor håper på mer av de fra startgruppa, som også ikke er forelska i Even( Henrik) og som mener hun bør få målgruppa med igjen. Det er mitt utgangspunkt for jippi. Er denne tråden kun for Blair og andre Even fans? Virkelig? 

Anonymkode: d2083...5a7

Klart ikke :)

Bare tuller :)

Det er veldig mange gode valg til hovedperson, så SKAM kommer til å berøre noen uansett hvem det blir..

 

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså blir det Even eller en annen så går det helt greit hehe. Jeg ønsker en av jentene , eller en fra guttegruppa, ikke Even og isak igjen , nei er ikke homofob , var bra de tok det som person og tema, veldig viktig men det holdt med en sesong med de samme. 

Anonymkode: d2083...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SKJØNNER virkelig ikkje greia med Even og Isak. Er dere bare en liten gjeng som er helt bergtatt eller?

Håper på jentesesong. 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kathrine. skrev:

SKJØNNER virkelig ikkje greia med Even og Isak. Er dere bare en liten gjeng som er helt bergtatt eller?

Håper på jentesesong. 😀

En liten gjeng 😂😂😂😂😂😂

Du fikk med deg at de knuste 63 av de hotteste hollywood-parene og gikk til topps som årets tv-par i USA eller?

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk med meg det ja. Men var vel lov for samme personer å stemme fleire ganger. Så det er vel mobilisert. Er Ikkje alltid at de største stedene vinner div. avstemninger på internett. Ofte samfunn der en får med seg "alle" som går inn for å vinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Kathrine. skrev:

Fekk med meg det ja. Men var vel lov for samme personer å stemme fleire ganger. Så det er vel mobilisert. Er Ikkje alltid at de største stedene vinner div. avstemninger på internett. Ofte samfunn der en får med seg "alle" som går inn for å vinne.

Det var 3,5 millioner stemmer på Isak og Even i siste runde.. skal litt til å trykke så fort.. 

De to har en så gigantisk fanbase på verdensbasis at de har knust fandomene til de store fra Shadowhunters og andre enorme produksjoner.

Like greit å innse at EVAK er den største eksportvarer siden binders. 

 

 

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at dere er engasjerte😊 Jeg vil gjerne ha Even sesong, men skjønner at ikke alle er enige. Greia for meg var den utrolig sterke historien de to hadde, med temaer som for meg betyr veldig mye. Men, som sagt skjønner at andre ikke føler seg like relatert til 3. Sesong. Og bergtatt eller ikke, det er ikke til å stikke under en stol at utrolig mange følte at den sesongen traff de på en måte som ingen TV serier har gjort før. Jeg kan ikke si at jeg tidligere har sett homofil kjærlighet og psykisk sykdom blitt vist på den måten.  Andem er genial når det gjelder å berøre oss, og samtidig få frem temaene med respekt og ærlighet. 

Jeg håper selvsagt at 4. Sesong skal bli like bra som det vi hadde med Even og Isak, men er litt skeptisk ennå. Men er det noen som skal få det til så må det være Julie😊. Og hvis hun velger en annen hovedperson enn den jeg ønsker, så håper jeg ihvertfall at hun lar oss se endel til Isak og Even også😊.

Og nå er det mye spennende som skjer på insta også dere, ser ut som noen nye personer som kanskje kommer med i neste sesong...

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Godt å se at dere er engasjerte😊 Jeg vil gjerne ha Even sesong, men skjønner at ikke alle er enige. Greia for meg var den utrolig sterke historien de to hadde, med temaer som for meg betyr veldig mye. Men, som sagt skjønner at andre ikke føler seg like relatert til 3. Sesong. Og bergtatt eller ikke, det er ikke til å stikke under en stol at utrolig mange følte at den sesongen traff de på en måte som ingen TV serier har gjort før. Jeg kan ikke si at jeg tidligere har sett homofil kjærlighet og psykisk sykdom blitt vist på den måten.  Andem er genial når det gjelder å berøre oss, og samtidig få frem temaene med respekt og ærlighet. 

Jeg håper selvsagt at 4. Sesong skal bli like bra som det vi hadde med Even og Isak, men er litt skeptisk ennå. Men er det noen som skal få det til så må det være Julie😊. Og hvis hun velger en annen hovedperson enn den jeg ønsker, så håper jeg ihvertfall at hun lar oss se endel til Isak og Even også😊.

Og nå er det mye spennende som skjer på insta også dere, ser ut som noen nye personer som kanskje kommer med i neste sesong...

Anonymkode: c6dd6...948

Som jeg skrev over her så er Mikael tilbake i bildet... noe som tegner til Even 

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Som jeg skrev over her så er Mikael tilbake i bildet... noe som tegner til Even 

Anonymkode: c9cf5...e92

:)🙏👍 håper det, bare ikke Mikael ødelegger mellom Isak og Even. Spennende.

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

:)🙏👍 håper det, bare ikke Mikael ødelegger mellom Isak og Even. Spennende.

Anonymkode: c6dd6...948

Marerittet er hvis det ikke blir Even som får sesongen, men at vi må se dramaet mellom Even og Isak i bakgrunnen uten å få se detaljene.. 

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det var 3,5 millioner stemmer på Isak og Even i siste runde.. skal litt til å trykke så fort.. 

De to har en så gigantisk fanbase på verdensbasis at de har knust fandomene til de store fra Shadowhunters og andre enorme produksjoner.

Like greit å innse at EVAK er den største eksportvarer siden binders. 

 

 

Anonymkode: c9cf5...e92

De 3,5 millionene ordnet gjengen her inne ja, hahaha er det mulig :D

Anonymkode: 4f0ee...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Marerittet er hvis det ikke blir Even som får sesongen, men at vi må se dramaet mellom Even og Isak i bakgrunnen uten å få se detaljene.. 

Anonymkode: c9cf5...e92

Ååååå huff, nå fikk jeg litt angst....

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han nye profilen Yousef, jeg tenkte med en gang på scenen på badet i første episoden, der venninna åpner døra og sier: "Emma, JOSEF er her!?"

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...