Gå til innhold

Hvem tror dere blir hovedperson i SKAM 4. sesong?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Papegøyeblomst skrev:

Nei, det var hatmeldinger fra jenter, som tydelig var interessert i ham, eller han hadde hatt noe på gang med, type "hvorfor hører jeg ikke noe fra deg, din dust", "Du er den kjipeste typen jeg har møtt i mitt liv", "jævla idiot" og sånne ting..

Ok :) Men han har visst fått en del hat etter SKAM også

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Papegøyeblomst skrev:

Nei, det var hatmeldinger fra jenter, som tydelig var interessert i ham, eller han hadde hatt noe på gang med, type "hvorfor hører jeg ikke noe fra deg, din dust", "Du er den kjipeste typen jeg har møtt i mitt liv", "jævla idiot" og sånne ting..

Uff, så mye unødvendig dritt han må forholde seg til. Håper bare han klarer å skjerme seg fra det verste. 

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett på de siste Instagram bildene som er lagt ut i dag, av Tarjei og den nye filmen han holder på å spille inn. Vet ikke om noen andre har sett de, men jeg syns ikke han ser så veldig happy ut. Stylistene bare tar bilder og filmer iveg mens de ordner håret hans osv, og poster på Instagram kontoene sine.  Jeg kjenner at jeg blir litt lei meg av å se på de, for noen av bildene ser han ikke ut som han vet at er blitt tatt. Mulig det er bare meg, men jeg får litt vondt i magen på hans vegne av å se på. Men, han er på jobb så jeg håper at jeg tar feil, og at det er avtalt med han. 

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå har jeg sett på de siste Instagram bildene som er lagt ut i dag, av Tarjei og den nye filmen han holder på å spille inn. Vet ikke om noen andre har sett de, men jeg syns ikke han ser så veldig happy ut. Stylistene bare tar bilder og filmer iveg mens de ordner håret hans osv, og poster på Instagram kontoene sine.  Jeg kjenner at jeg blir litt lei meg av å se på de, for noen av bildene ser han ikke ut som han vet at er blitt tatt. Mulig det er bare meg, men jeg får litt vondt i magen på hans vegne av å se på. Men, han er på jobb så jeg håper at jeg tar feil, og at det er avtalt med han. 

Anonymkode: c6dd6...948

Det virker som om det er en del av markedsføringen, for i annonsen etter statister/skuespillere ble det også reklamert for at det var med Tarjei fra SKAM

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det virker som om det er en del av markedsføringen, for i annonsen etter statister/skuespillere ble det også reklamert for at det var med Tarjei fra SKAM

Anonymkode: c9cf5...e92

Ja, det er mulig det er en del av markedsføringen. Han bare så litt ukomfortabel ut på noen av bildene, så jeg viste ikke helt om han var klar over eller likte at de ble tatt. Derfor litt urolig følelse når jeg så de. Håper som sagt jeg tar feil, og at han syns det er helt greit. Han har litt av et kjør på seg nå om dagene, og da er det bra om han ikke får sånt på toppen av det hele.

 

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er mulig det er en del av markedsføringen. Han bare så litt ukomfortabel ut på noen av bildene, så jeg viste ikke helt om han var klar over eller likte at de ble tatt. Derfor litt urolig følelse når jeg så de. Håper som sagt jeg tar feil, og at han syns det er helt greit. Han har litt av et kjør på seg nå om dagene, og da er det bra om han ikke får sånt på toppen av det hele.

 

Anonymkode: c6dd6...948

Så først nå videoen som er lagt ut. Syns det virker veldig uprofesjonelt av crewet som jobber rundt han!

Dette var visst en lavbudsjett serie, men..

Når jeg fra tid til annen jobber backstage på konserter osv. så er det veldig strenge regler for bilder med artistene og publisering på sosiale medier. Skulle tro det var det i filmbransjen også. På den å videoen jeg så virket han bare superconfused og det virket ikke som om at det var markedsføring akkurat.. 

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så først nå videoen som er lagt ut. Syns det virker veldig uprofesjonelt av crewet som jobber rundt han!

Dette var visst en lavbudsjett serie, men..

Når jeg fra tid til annen jobber backstage på konserter osv. så er det veldig strenge regler for bilder med artistene og publisering på sosiale medier. Skulle tro det var det i filmbransjen også. På den å videoen jeg så virket han bare superconfused og det virket ikke som om at det var markedsføring akkurat.. 

Anonymkode: c9cf5...e92

Dette kan jo ikke være noe god markedsføring i det hele tatt. Stakkar, jeg får så vondt av han. Har akkurat sett på klippet jeg også, og jeg orket ikke å se det ferdig engang. Håper at han trekker seg ut av dette her. Det ser for meg ut som de har han med kun for å mele din egen kake. Og crewet ser som du sier så uproffe ut. Nei, jeg håper han trekker seg ut av dette. For det kan umulig være sånn han ønsker det. Jeg er nesten gammel nok til å kunne ha vært hans mor, og hadde jeg sett min sønn oppi dette hadde jeg bare sagt stopp....

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette kan jo ikke være noe god markedsføring i det hele tatt. Stakkar, jeg får så vondt av han. Har akkurat sett på klippet jeg også, og jeg orket ikke å se det ferdig engang. Håper at han trekker seg ut av dette her. Det ser for meg ut som de har han med kun for å mele din egen kake. Og crewet ser som du sier så uproffe ut. Nei, jeg håper han trekker seg ut av dette. For det kan umulig være sånn han ønsker det. Jeg er nesten gammel nok til å kunne ha vært hans mor, og hadde jeg sett min sønn oppi dette hadde jeg bare sagt stopp....

Anonymkode: c6dd6...948

..sin egen kake.... (skulle det være)

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

..sin egen kake.... (skulle det være)

Anonymkode: c6dd6...948

 

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette kan jo ikke være noe god markedsføring i det hele tatt. Stakkar, jeg får så vondt av han. Har akkurat sett på klippet jeg også, og jeg orket ikke å se det ferdig engang. Håper at han trekker seg ut av dette her. Det ser for meg ut som de har han med kun for å mele din egen kake. Og crewet ser som du sier så uproffe ut. Nei, jeg håper han trekker seg ut av dette. For det kan umulig være sånn han ønsker det. Jeg er nesten gammel nok til å kunne ha vært hans mor, og hadde jeg sett min sønn oppi dette hadde jeg bare sagt stopp....

Anonymkode: c6dd6...948

Han har jo et selskap i ryggen som sikkert ordner opp og ivaretar rettigheter 😊 Det kan jo hende at det er planlagt.. har sluttet å tro at jeg forstår mediebransjen 😁

 

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

 

Han har jo et selskap i ryggen som sikkert ordner opp og ivaretar rettigheter 😊 Det kan jo hende at det er planlagt.. har sluttet å tro at jeg forstår mediebransjen 😁

 

Anonymkode: c9cf5...e92

Jeg håper du har rett, for det der var bare så vondt å se på....

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 

Han har jo et selskap i ryggen som sikkert ordner opp og ivaretar rettigheter 😊 Det kan jo hende at det er planlagt.. har sluttet å tro at jeg forstår mediebransjen 😁

 

Anonymkode: c9cf5...e92

Så du rappe videoen? 

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så du rappe videoen? 

Anonymkode: c6dd6...948

Ehhh.. nei..😯

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ehhh.. nei..😯

Anonymkode: c9cf5...e92

Sjekk på Isak+Even på Twitter. Den ligger der... 

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sjekk på Isak+Even på Twitter. Den ligger der... 

Anonymkode: c6dd6...948

Så den nå. Er det der de andre skuespillerne? 

Han kommer uansett godt ut av det, for han virker bare som en som forsøker å please folk han kjenner..  Håper bare han selv syns det er ok at det er lagt ut.. 

 

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Så den nå. Er det der de andre skuespillerne? 

Han kommer uansett godt ut av det, for han virker bare som en som forsøker å please folk han kjenner..  Håper bare han selv syns det er ok at det er lagt ut.. 

 

Anonymkode: c9cf5...e92

Tror det må være et par av de andre skuespillerne ja.

Litt vondt i magen av å se på det siden vi vet at han ikke er så komfortabel alltid med ting som blir lagt ut av han. Håper også han syns det er greit og at han har noen rundt seg som tar vare på han. Lett å glemme av og til at han er bare 17 år.

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nyeste teori fra nett:

Sesong 4 starter 4.4.

Hvis man skal følge teorien om at HH poster hint.

Antallet innlegg har visst stått stille uvanlig lenge..

https://www.instagram.com/henkeholm/

 

Anonymkode: c9cf5...e92

Ja, i dag er det 4.4 .... Skal vi få et klipp eller noe i dag tro?

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker spesielt at produksjonen bak "Østkant/Vestkant" driver å legger ut så mye klipp og bilder med behind the sceen materiale. Uavhengig av om Tarjei synes det er OK eller ikke, så virker det bare uproft.

Er det bare en pilot de lager? Virker i tilfelle som de baserer innsalget av serien, på Tarjeis Skam suksess...

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Virker spesielt at produksjonen bak "Østkant/Vestkant" driver å legger ut så mye klipp og bilder med behind the sceen materiale. Uavhengig av om Tarjei synes det er OK eller ikke, så virker det bare uproft.

Er det bare en pilot de lager? Virker i tilfelle som de baserer innsalget av serien, på Tarjeis Skam suksess...

Anonymkode: ef694...c48

Er så enig. Virker bare som de bruker ham som et trekkplaster, og jeg føler det så ukomfortabelt når jeg ser på det. Blir så kleint når du sitter med følelsen av at de filmer og legger ut klipp av han for å få liksom noen minutters fame selv.... Han er alt for talentfull til at de bare kan holde på sånn. Jeg håper bare at han har noen rund seg som han stoler på og som tar vare på han til hans beste.

vet ikke om det er pilot, eller hva det er.... Er nok temmelig lavbudsjett, og de forsøkte å dra inn andre skuespillere med å "reklamere" med at Skam Tarjei skulle spille.... Jeg synes hele opplegget virker så uproft..... Jeg vil heller ha mye færre klipp og bilder av han og vite at han er komfortabel, enn den følelsen jeg sitter med nå. Jeg håper bare jeg tar feil😳

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom jeg på en annen ting, siden vi har sett Tarjei såpass mye i media i det siste - Hvor er det blitt av de kjempestore pupillene han hadde i S3? Synes det var så fint og spesielt, jeg trodde det var naturlig...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror det blir noen her inne. 

Anonymkode: 60986...c60

????

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Papegøyeblomst skrev:

Nå kom jeg på en annen ting, siden vi har sett Tarjei såpass mye i media i det siste - Hvor er det blitt av de kjempestore pupillene han hadde i S3? Synes det var så fint og spesielt, jeg trodde det var naturlig...?

Kommer vel litt an på lys og sånne ting. Mulig de har hatt en annen lyssetting under innspilling av SKAM. Pupillene endrer seg etter hvor mye lys de er utsatt for. I det siste har han vært i flomlys...😳

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Papegøyeblomst skrev:

Nå kom jeg på en annen ting, siden vi har sett Tarjei såpass mye i media i det siste - Hvor er det blitt av de kjempestore pupillene han hadde i S3? Synes det var så fint og spesielt, jeg trodde det var naturlig...?

Er det ikke sånn at pupillene utvider deg når man ser på noen man elsker? Til og med det hadde han kontroll på 😁

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Er det ikke sånn at pupillene utvider deg når man ser på noen man elsker? Til og med det hadde han kontroll på 😁

Anonymkode: c9cf5...e92

Men ja.. sikkert manipulert av lys 😊

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...