Gå til innhold

Hvem tror dere blir hovedperson i SKAM 4. sesong?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Teorien sier at sesongen starter rett på med klipp i morgen. Ikke hvem hovedpersonen er. Jeg tenker jo at dersom det er hint i HH's profil er det logisk at det er han som er hovedpersonen :)

Men det er jo kanskje bare ønsketenkninger..

 

Anonymkode: c9cf5...e92

Kan også komme en trailer i morgen, og oppstart av klipp mandagen etter påske

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm... på SKAM siden ser det ut traileren for sesong 3 er flyttet.... (eller jeg finner den ikke). Den har vanligvis lagt som det første en ser når en går på sesong 2. Og linken sier nå http://skam.p3.no/sesong/3/ tidligere var den http://skam.p3.no. Holder det på å skje noe der? 

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hmm... på SKAM siden ser det ut traileren for sesong 3 er flyttet.... (eller jeg finner den ikke). Den har vanligvis lagt som det første en ser når en går på sesong 2. Og linken sier nå http://skam.p3.no/sesong/3/ tidligere var den http://skam.p3.no. Holder det på å skje noe der? 

Anonymkode: c6dd6...948

det så jeg akkurat noen kommentere et annet sted, så det kan være noe i det..

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hmm... på SKAM siden ser det ut traileren for sesong 3 er flyttet.... (eller jeg finner den ikke). Den har vanligvis lagt som det første en ser når en går på sesong 2. Og linken sier nå http://skam.p3.no/sesong/3/ tidligere var den http://skam.p3.no. Holder det på å skje noe der? 

Anonymkode: c6dd6...948

Ser at traileren for sesong 3 nå er flyttet til begynnelsen av sesong 3, før lå den som siste klipp på sesong 2. Mulig det ikke har noe å si, men det kan jo være at de holder på å klargjøre for trailer eller å starte sesongen.... (mulig jeg er litt vel optimistisk nå😊)

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

det så jeg akkurat noen kommentere et annet sted, så det kan være noe i det..

Anonymkode: c9cf5...e92

Spennende. Og om det skjer noe nå så er vi klare vi - er vi ikke?😊

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Teorien sier at sesongen starter rett på med klipp i morgen. Ikke hvem hovedpersonen er. Jeg tenker jo at dersom det er hint i HH's profil er det logisk at det er han som er hovedpersonen :)

Men det er jo kanskje bare ønsketenkninger..

 

Anonymkode: c9cf5...e92

Jeg syns vi skal gå for den jeg😊👍.

 

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Krystall. skrev:

Tror det blir Sana.

Det kan godt være, men mye peker mot Even..

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på at SKAM skjermer hovedkarakteren mest mulig? Henrik er jo som en eksplosjon i sosiale medier om dagen... 

Anonymkode: 1bbb8...de3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det kan godt være, men mye peker mot Even..

Anonymkode: c9cf5...e92

Jeg håper og ønsker Even, men magefølelsen sier Sana... ihvertfall har den gjort det de siste dagene på tross av alle hintene mot Even sesong. Men om det blir Sana så tror jeg vi får mye Even også, og om det blir Even så tror jeg også vi ser mye til Sana. Tror de er knyttet til hverandre på et hvis.

Jeg ønsker meg mye Isak /Evak tid også da - klarer ikke å bli ferdig med de. Men vet ikke om vi får det da... 

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenker på at SKAM skjermer hovedkarakteren mest mulig? Henrik er jo som en eksplosjon i sosiale medier om dagen... 

Anonymkode: 1bbb8...de3

Jeg tenker at det ikke er tilfeldig at Henrik har publisert fra innspillingen og ikke de andre. Jeg tror vi har en trailer i realtime gående. Andem er jo ikke kjent for å være forutsigbar.

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenker på at SKAM skjermer hovedkarakteren mest mulig? Henrik er jo som en eksplosjon i sosiale medier om dagen... 

Anonymkode: 1bbb8...de3

Ja, har han vært det de siste dagene? Syns egentlig han har vært merkelig stille i det siste til han å være. 

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg håper og ønsker Even, men magefølelsen sier Sana... ihvertfall har den gjort det de siste dagene på tross av alle hintene mot Even sesong. Men om det blir Sana så tror jeg vi får mye Even også, og om det blir Even så tror jeg også vi ser mye til Sana. Tror de er knyttet til hverandre på et hvis.

Jeg ønsker meg mye Isak /Evak tid også da - klarer ikke å bli ferdig med de. Men vet ikke om vi får det da... 

Anonymkode: c6dd6...948

Jeg tror vi får se mye til dem. jeg var overbevist om at det ikke ble Even likevel.. helt til Mikael kom på banen. Etter at det ble gjort kjent at Mikael blir karakter i neste sesong, så kan jeg kke skjønne at det skal være en bihistorie. Og de bildene som lå på profilen til Yousef som ble publisert like etter de første klippene fra innspillingen ble offentliggjort / "spoilet" var av yousef og Mikael, og Yousef og Even hvor det sto Yousef vs Even.

Slik jeg ser det så var det en bevisst spoiling hvor det skulle se ut som om det var en jentesesong. Og når man så nærmere på det lå hintene til Even og Mikael gjemt...

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror vi får se mye til dem. jeg var overbevist om at det ikke ble Even likevel.. helt til Mikael kom på banen. Etter at det ble gjort kjent at Mikael blir karakter i neste sesong, så kan jeg kke skjønne at det skal være en bihistorie. Og de bildene som lå på profilen til Yousef som ble publisert like etter de første klippene fra innspillingen ble offentliggjort / "spoilet" var av yousef og Mikael, og Yousef og Even hvor det sto Yousef vs Even.

Slik jeg ser det så var det en bevisst spoiling hvor det skulle se ut som om det var en jentesesong. Og når man så nærmere på det lå hintene til Even og Mikael gjemt...

Anonymkode: c9cf5...e92

Mikael ja... hadde nesten glemt han litt - eller fortrengt han, siden jeg aner drama og at han ønsker mer kontakt igjen med Even😬. Det blir vel noen misforståelser da kanskje... Ja, jeg vil jo gjerne ha mere Evak, og drama er vel ikke til å unngå uansett når Mikael på en måte er introdusert. Andem vil sikkert ha litt action. 

Det høres rart ut om de hadde misset og at bildene lå der ved en feil. Går ut fra st de har god kontroll.

Er det fremdeles noe snakk om at Iman/Sana skal i militæret? Tenker hvis det ikke blir Even nå. Og de velger å kjøre Sana, så kan det bli Even til høsten? Han har vel en del fravær allerede, må kanskje gå omigjen? 

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lei.Så føkkings pisslei av å gjette, vente, at nå gidder jeg ikke mer. Fikk faktisk Evak litt på avstand i går, var og så stykket til Tarjei med Antiteateret. Og det var deilig å se at Tarjei IKKE er Isak :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Papegøyeblomst skrev:

Er lei.Så føkkings pisslei av å gjette, vente, at nå gidder jeg ikke mer. Fikk faktisk Evak litt på avstand i går, var og så stykket til Tarjei med Antiteateret. Og det var deilig å se at Tarjei IKKE er Isak :-)

Var det et bra stykke? Jeg har enorm respekt for den skuespilleren!

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Papegøyeblomst skrev:

Er lei.Så føkkings pisslei av å gjette, vente, at nå gidder jeg ikke mer. Fikk faktisk Evak litt på avstand i går, var og så stykket til Tarjei med Antiteateret. Og det var deilig å se at Tarjei IKKE er Isak :-)

Å så gøy og høre. Han virker så flink. Ville blitt så glad om du fortalte litt om hvordan det var😊. 

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sesong 3 IRL 😁😁

 

 

Anonymkode: c9cf5...e92

Postet av mamma Siv ;)

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stykket til Antiteateret var godt laget, scenografi/sceneskifte/rolleskifte etc var gjort på en orginal måte. De skulle spille "seg selv". Nå er jeg langt fra i målgruppen, så da Tarjei snakket om "voksne" så tenkte jeg at det var jo meg....  Handler om en vennegjeng vi følger gjennom et år, fra 17. mai til 17.mai. Vennskap, krangler, hemmeligheter, betroelser, venner som kommer og går. Tarjei spiller veldig sikkert og gjør en god figur - som sagt, han er ikke Isak i det hele tatt, det var veldig bra å se. Han introduserer seg selv med å lese hatmeldinger fra jenter fra sin egen mobil. 

Noen scener var morsomme, andre litt kjedelige. Tarjei i alt fra bunad til badeshorts og russedress. Røyking, slossing, knusing av glass, crazydans og hermegåsa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Papegøyeblomst skrev:

Stykket til Antiteateret var godt laget, scenografi/sceneskifte/rolleskifte etc var gjort på en orginal måte. De skulle spille "seg selv". Nå er jeg langt fra i målgruppen, så da Tarjei snakket om "voksne" så tenkte jeg at det var jo meg....  Handler om en vennegjeng vi følger gjennom et år, fra 17. mai til 17.mai. Vennskap, krangler, hemmeligheter, betroelser, venner som kommer og går. Tarjei spiller veldig sikkert og gjør en god figur - som sagt, han er ikke Isak i det hele tatt, det var veldig bra å se. Han introduserer seg selv med å lese hatmeldinger fra jenter fra sin egen mobil. 

Noen scener var morsomme, andre litt kjedelige. Tarjei i alt fra bunad til badeshorts og russedress. Røyking, slossing, knusing av glass, crazydans og hermegåsa. 

Takk for at du ga oss et innblikk :) Jeg var litt nysgjerrig på disse hatmeldingene. har han fått det pga rollen sin i SKAM?

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Papegøyeblomst skrev:

Stykket til Antiteateret var godt laget, scenografi/sceneskifte/rolleskifte etc var gjort på en orginal måte. De skulle spille "seg selv". Nå er jeg langt fra i målgruppen, så da Tarjei snakket om "voksne" så tenkte jeg at det var jo meg....  Handler om en vennegjeng vi følger gjennom et år, fra 17. mai til 17.mai. Vennskap, krangler, hemmeligheter, betroelser, venner som kommer og går. Tarjei spiller veldig sikkert og gjør en god figur - som sagt, han er ikke Isak i det hele tatt, det var veldig bra å se. Han introduserer seg selv med å lese hatmeldinger fra jenter fra sin egen mobil. 

Noen scener var morsomme, andre litt kjedelige. Tarjei i alt fra bunad til badeshorts og russedress. Røyking, slossing, knusing av glass, crazydans og hermegåsa. 

Oj, hatmeldinger? Ikke rart at han ikke ønsker å være på insta, Facebook osv. Er ikke overrasket over at han gjør en god figur. Han virker bare så flink. Så et intervju med han i slutten av forrige uke, hvor han sa at han ikke trodde Isak ville likt han noe særlig😊. Ville igrunnen blitt overrasket om han lignet på karakteren sin. Så fint at du fortalte litt😊. Tusen takk😊. Var det forresten mange utenlandske fans der?

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oj, hatmeldinger? Ikke rart at han ikke ønsker å være på insta, Facebook osv. Er ikke overrasket over at han gjør en god figur. Han virker bare så flink. Så et intervju med han i slutten av forrige uke, hvor han sa at han ikke trodde Isak ville likt han noe særlig😊. Ville igrunnen blitt overrasket om han lignet på karakteren sin. Så fint at du fortalte litt😊. Tusen takk😊. Var det forresten mange utenlandske fans der?

Anonymkode: c6dd6...948

Det var visst hets mot Tarjei på David (Magnus) sin Instagramprofil som gjorde at han stengte ned profilen sin. Den kom opp igjen etter en stund, men uten kommentarfelt.

Synd at det finnes så mange ignorante folk..

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var hatmeldinger fra jenter, som tydelig var interessert i ham, eller han hadde hatt noe på gang med, type "hvorfor hører jeg ikke noe fra deg, din dust", "Du er den kjipeste typen jeg har møtt i mitt liv", "jævla idiot" og sånne ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...