Gå til innhold

Hvem tror dere blir hovedperson i SKAM 4. sesong?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke hatt troen på Vilde sesong nå. Har trodd på Sana fram til i det siste.

Dersom det skal være 6 sesonger virker det opplagt at Vilde skal ha russetiden. 

Anonymkode: ef694...c48

Sana, ja.... hun er et mysterium. Hvis jeg skal tippe, 4. Sesong blir Even, eventuelt Sana (og Even), 5. Sana og 6. Vilde.

men det er ganske åpent altså, så jeg blir ikke overrasket om plutselig Jonas eller Magnus plutselig er inni bildet...  

(He, He.... hadde til og med troa på at vi kunne få den hodeløse læreren eller doktor skrulle en stund😂😂😂)

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sana, ja.... hun er et mysterium. Hvis jeg skal tippe, 4. Sesong blir Even, eventuelt Sana (og Even), 5. Sana og 6. Vilde.

men det er ganske åpent altså, så jeg blir ikke overrasket om plutselig Jonas eller Magnus plutselig er inni bildet...  

(He, He.... hadde til og med troa på at vi kunne få den hodeløse læreren eller doktor skrulle en stund😂😂😂)

Anonymkode: c6dd6...948

Det eneste som er helt sikkert er at der blir som Julie Andem vil, og at vi sikkert blir fornøyd. 

Men det må begynne igjen nå snart, jo før jo heller😂

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det eneste som er helt sikkert er at der blir som Julie Andem vil, og at vi sikkert blir fornøyd. 

Men det må begynne igjen nå snart, jo før jo heller😂

Anonymkode: ef694...c48

Min erfaring med Andem er at hun uten tvil er genial, men det var ukesvis med lidelse før jeg ble fornøyd.. 

Egentlig så er jeg ikke skrudd sammen sånn at jeg kan følge med på klipp.. det preger meg alt for mye.. Men blir det Even klarer jeg ikke la være. Blir det en av de andre kommer jeg til å se episoder. 

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min erfaring med Andem er at hun uten tvil er genial, men det var ukesvis med lidelse før jeg ble fornøyd.. 

Egentlig så er jeg ikke skrudd sammen sånn at jeg kan følge med på klipp.. det preger meg alt for mye.. Men blir det Even klarer jeg ikke la være. Blir det en av de andre kommer jeg til å se episoder. 

Anonymkode: c9cf5...e92

Du, jeg var skikkelig deppa noen uker i høst, når det gikk dårlig for Isak og han bare sturet. Men, jeg klarer nok ikke å la være å se in real time om det blir Even - selv om å se kun fredags episodene helt klart er best for meg.

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du, jeg var skikkelig deppa noen uker i høst, når det gikk dårlig for Isak og han bare sturet. Men, jeg klarer nok ikke å la være å se in real time om det blir Even - selv om å se kun fredags episodene helt klart er best for meg.

Anonymkode: c6dd6...948

Jeg var helt sjokkert over hvordan en fiktiv historie om ungdom kunne prege meg.

Helgen etter hotellscenen følte jeg det som om jeg var i sorg, når Magnus fortalte om moren sin i kantina og reddet hele situasjonen lettet jeg 20 kilo, og når Even sto på døra og lagde frokost dagen etter.. da svevde jeg på en råååsa sky 😀

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg var helt sjokkert over hvordan en fiktiv historie om ungdom kunne prege meg.

Helgen etter hotellscenen følte jeg det som om jeg var i sorg, når Magnus fortalte om moren sin i kantina og reddet hele situasjonen lettet jeg 20 kilo, og når Even sto på døra og lagde frokost dagen etter.. da svevde jeg på en råååsa sky 😀

Anonymkode: c9cf5...e92

Og bassengscenen da dere...

Eller blikkene på dansegulvet på Isaks kosegruppa forspill i Bånder.. eller kjemien i leiligheten til Even i Mekke øl.. eller ALT med O Holy Night 

Herregud for en serie ❤

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var helt sjokkert over hvordan en fiktiv historie om ungdom kunne prege meg.

Helgen etter hotellscenen følte jeg det som om jeg var i sorg, når Magnus fortalte om moren sin i kantina og reddet hele situasjonen lettet jeg 20 kilo, og når Even sto på døra og lagde frokost dagen etter.. da svevde jeg på en råååsa sky 😀

Anonymkode: c9cf5...e92

Ja, for ikke å snakke om når det var pause - og når de endelig begynte igjen og alt bare ble verre og verre... Skjønner ikke at det var mulig😂. 

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg var helt sjokkert over hvordan en fiktiv historie om ungdom kunne prege meg.

Helgen etter hotellscenen følte jeg det som om jeg var i sorg, når Magnus fortalte om moren sin i kantina og reddet hele situasjonen lettet jeg 20 kilo, og når Even sto på døra og lagde frokost dagen etter.. da svevde jeg på en råååsa sky 😀

Anonymkode: c9cf5...e92

Helt enig! 

Julie Andem er virkelig en genial serie skaper! 

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helt enig! 

Julie Andem er virkelig en genial serie skaper! 

Anonymkode: ef694...c48

Vi var nok ikke de eneste som ble revet med av skam i høst. Alt var bare helt fantastisk, fra historien, filming og klipping, musikk og ikke minst skuespillerne❤. Tror dere at vi lar oss rive med på samme måte i neste sesong? Jeg er spent altså om hun klarer å fenge på samme måte. Jeg er voksen, og hadde noen fortalt meg på forhånd at jeg skulle bli revet overende av en ungdomsserie hadde jeg ikke trodd det. Men det klarte Julie&co i høst❤

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, for ikke å snakke om når det var pause - og når de endelig begynte igjen og alt bare ble verre og verre... Skjønner ikke at det var mulig😂. 

Anonymkode: c6dd6...948

JA!!! I pausen så sa alle:"Jaja.. nå er bunnen nådd, nå begynner vi å klatre oppover.. kanke bli verre nå.. "

Ehhh... jo?

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vi var nok ikke de eneste som ble revet med av skam i høst. Alt var bare helt fantastisk, fra historien, filming og klipping, musikk og ikke minst skuespillerne❤. Tror dere at vi lar oss rive med på samme måte i neste sesong? Jeg er spent altså om hun klarer å fenge på samme måte. Jeg er voksen, og hadde noen fortalt meg på forhånd at jeg skulle bli revet overende av en ungdomsserie hadde jeg ikke trodd det. Men det klarte Julie&co i høst❤

Anonymkode: c6dd6...948

 

Jeg er også voksen, og hadde bare ledd hvis noen på forhånd hadde fortalt meg hvilket inntrykk den sesongen skulle gjøre på meg. 

Det var et eller annet med Isaks historie som traff meg så hardt! Vet ikke hva det var heller.  Men tror det har med at jeg kjenner igjen sårbarheten fra jeg selv var tenåring.

Jeg håper nesten ikke at jeg blir like trollbundet av den nye sesongen.

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

JA!!! I pausen så sa alle:"Jaja.. nå er bunnen nådd, nå begynner vi å klatre oppover.. kanke bli verre nå.. "

Ehhh... jo?

Anonymkode: c9cf5...e92

Ja, trodde også at bunnen var nådd når pausen kom - lite ante jeg at den virkelig store nedturen skulle komme den uka når de begynte igjen. Du snakker om å slepe seg gjennom dagene....

Men, jeg tror ikke Isak ville kommet så langt og vokst så mye som han gjorde, hvis Even ikke hadde tatt avstand etter garderobe klippet. Hvis      ikke Isak hadde sagt at livet hans var best "uten psykisk syke folk" så tror jeg ikke vi ville ha fått den gode slutten som vi fikk. Jeg tror han trengte å bli kjørt helt til bunns for å sette pris på livet her og nå - og ikke leve fake. Tror det var helt nødvendig, siden han tidligere bare rømte fra ting og ikke turde ta ting innover seg og kjenne på det som var vondt.

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 

Jeg er også voksen, og hadde bare ledd hvis noen på forhånd hadde fortalt meg hvilket inntrykk den sesongen skulle gjøre på meg. 

Det var et eller annet med Isaks historie som traff meg så hardt! Vet ikke hva det var heller.  Men tror det har med at jeg kjenner igjen sårbarheten fra jeg selv var tenåring.

Jeg håper nesten ikke at jeg blir like trollbundet av den nye sesongen.

Anonymkode: ef694...c48

At vi blir trollbundet er bra (selv om det er slitsomt når det står på). Det gjør noe med oss. Jeg tenker helt annerledes på en del ting nå enn det jeg har gjort før. Ting jeg før ikke tenkte spesielt mye over har nå fått en ganske annen betydning nå.

Jeg lurer bare på om Julie klarer og gjøre det igjen?

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen fler som så Ulrikke Falch på TV i kveld? Jeg digger henne, hun er en skikkelig kul dame synes jeg! Så reflektert og smart!

Håper de lager 6 sesonger så vi får en sesong med Vilde også❤

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg Even. Eller Henrik da. sånn på heltid ! Drømmer om han så mye for tiden...   

Anonymkode: 1bbb8...de3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ønsker meg Even. Eller Henrik da. sånn på heltid ! Drømmer om han så mye for tiden...   

Anonymkode: 1bbb8...de3

Jeg kunne vært moren til skuespilleren 😁Så det er ikke noe jeg drømmer om, nei 😊

Men Even var tidløs og historien om Isak og Even var tidløs.. så det levde jeg meg veldig inn i. Alle har hatt en Even i sitt liv.. og det var tanken om min Even som boblet i meg når jeg så SKAM. Så når jeg heiet på Isak, heiet jeg egentlig på meg selv og den Even som jeg var fullstendig fortapt i en gang..😀

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos Vilde og russesesongen. De russegreiene har jo vært helt fraværende i hele 3. Sesongen. Har vel ikke blitt nevnt en eneste gang. Klart det er nok fordi fokuset var hos Isak og han driter i hele russetiden. Men det har ikke vært nevnt en eneste gang. Blir litt usikker på hvor viktig den russetiden blir egentlig. 

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Apropos Vilde og russesesongen. De russegreiene har jo vært helt fraværende i hele 3. Sesongen. Har vel ikke blitt nevnt en eneste gang. Klart det er nok fordi fokuset var hos Isak og han driter i hele russetiden. Men det har ikke vært nevnt en eneste gang. Blir litt usikker på hvor viktig den russetiden blir egentlig. 

Anonymkode: ef694...c48

Det kan jo være de tar den opp seinere når de faktisk er i russesesongen. Og hvis vi får Even nå, blir det antakelig mer snakk om den. Han er jo russ denne våren med alt det fører med seg av rus, festing, mulig fravær pga manisk periode osv. 

Tenkte bare på en ting. Even har jo hatt en del fravær til nå, tror dere at han består - eller at han kanskje må gå om igjen? Da vil han jo faktisk være i samme trinn som Isak.

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kan jo være de tar den opp seinere når de faktisk er i russesesongen. Og hvis vi får Even nå, blir det antakelig mer snakk om den. Han er jo russ denne våren med alt det fører med seg av rus, festing, mulig fravær pga manisk periode osv. 

Tenkte bare på en ting. Even har jo hatt en del fravær til nå, tror dere at han består - eller at han kanskje må gå om igjen? Da vil han jo faktisk være i samme trinn som Isak.

Anonymkode: c6dd6...948

Hvor mye kan man lissom være fratatt fra den 10% regelen?

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mye kan man lissom være fratatt fra den 10% regelen?

Anonymkode: c6dd6...948

Jeg tror Even kommer i samme trinn som Isak. Og da stemmer det bedre overens med at det er dette trinnet vi skal følge.

Jeg tenker at det må være en grunn til at det var så mye fokus på den 10 prosenten.. det ble ikke noen konklusjon på den i sesong 3. 

Men har dere tenkt over at EVAK vant tittelen Årets par med en stemme margin på 10%? Andem er fader meg synsk også 😁

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 

Men har dere tenkt over at EVAK vant tittelen Årets par med en stemme margin på 10%? Andem er fader meg synsk også 😁

Anonymkode: c9cf5...e92

😂

Nå tror jeg vi er der at uansett hva Andem legger inn av småting, kan fansen tolke det til noe viktig👍🏼

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😂

Nå tror jeg vi er der at uansett hva Andem legger inn av småting, kan fansen tolke det til noe viktig👍🏼

Anonymkode: ef694...c48

He, he.... vi er der helt klart😂.

Men er det noen av dere som har sett noen klipp eller hele sesongen om igjen? Jeg måtte kikke litt i går på siste episode sesong 3. Da la jeg merke til at idet Isak sier "det er en ting vi vet helt sikkert.." så ser han på Even. Jeg tenkte at det kan jo også tolkes til Even sesong... ja, jeg vet - nå er jeg veldig positiv her😂😂.

En annen ting Isak sier er :
Jeg tenkte "Fy faen, han er kjekk!" "Kunne gjort det gratis." Noen snakket i går om at de var litt usikre på Isaks følelser for Even. Men ut fra det Isak sier, kunne gjort det gratis ..... han er ikke usikker slik jeg ser det - han vil ha Even med alt det fører med seg - hele pakka😊

 

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppfatter heller ikke Isak som usikker på følelsene sine for Even. Han sier jo at uansett er han glad for at han møtte han. For at selvom det av og til er skikkelig dårlig er det også skikkelig bra! Even er jo den Even er med sine vekslende perioder med opp og nedturer, Isak har jo fått føle på kroppen at det er vanskelig og har gjort at han forstår at det kan bli utfordrende fremover også. Jeg tolker det også sånn at han vil ha Even med alt det medfører❤

Konklusjonen i sesong 3 med at livet er er og nå og vi vet ikke hva som skjer i morgen, er jo sant! 

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det eneste som er helt sikkert er at der blir som Julie Andem vil, og at vi sikkert blir fornøyd. 

Men det må begynne igjen nå snart, jo før jo heller😂

Anonymkode: ef694...c48

Jeg er litt der nå at for hver dag som går er vi en dag nærmere at de starter😊

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er litt der nå at for hver dag som går er vi en dag nærmere at de starter😊

Anonymkode: c6dd6...948

Håper bare at Isak har rukket å skifte på senga til den nye seongen begynner ...😂😂😂

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...