Gå til innhold

Hvem tror dere blir hovedperson i SKAM 4. sesong?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Parra deltakerne = paradise hotel deltakerne.. sikkert en veldig hot shot bar. De har visst filmet der i dag.  

Anonymkode: c9cf5...e92

He, he..... ja det er på høy tid med en trailer som er forståelig .... ikke trailer ala instaen til HH😂😂........ ha, ha, ha, ha... paradise hotel... det betyr det selvfølgelig🤣🤣🤣😂😂

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Apropos Instagram, noen som har sett Julie Andems siste bilde på insta eller?

Nå fucker de seriøst med hodet til fansen altså 😂

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Apropos Instagram, noen som har sett Julie Andems siste bilde på insta eller?

Nå fucker de seriøst med hodet til fansen altså 😂

Anonymkode: ef694...c48

Så det akkurat nå. Hun player oss...

... What???? 

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er et utested ja, de har vel hatt premierefest for Paradise hotel der tror jeg.

Anonymkode: ef694...c48

Tror det er mer tull fra HH' side.

De har visst filmet SKAM der. De etterlyste statister til filming av festscene i dag. Han har samme genser på som han har på bildet med de andre SKAM deltakerne. 

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så det akkurat nå. Hun player oss...

... What???? 

Anonymkode: c6dd6...948

Det er en promotion for et satireprogram 😀 Flere kjendiser har gjort det samme 😊

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er en promotion for et satireprogram 😀 Flere kjendiser har gjort det samme 😊

Anonymkode: c9cf5...e92

He, He....siden hun hadde så mye blod i ansiktet, trodde jeg kanskje hun hadde forsøkt å ta fra HH telefonen siden han har lagt for mye ut på insta😂😂

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

He, He....siden hun hadde så mye blod i ansiktet, trodde jeg kanskje hun hadde forsøkt å ta fra HH telefonen siden han har lagt for mye ut på insta😂😂

Anonymkode: c6dd6...948

😂

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

He, He....siden hun hadde så mye blod i ansiktet, trodde jeg kanskje hun hadde forsøkt å ta fra HH telefonen siden han har lagt for mye ut på insta😂😂

Anonymkode: c6dd6...948

😂😂😂😂😂

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så panelet på vgtv akkurat, de virket helt overbevist om at vi får Sana som hovedperson. 

Etter aktiviteten i sosiale medier i forbindelse med filmingen håpet jeg på trailer i natt/dag tidlig.... Men nå er de jo ikke noe trailer og helt stille. Ble kommentert på panelet i VG også at de var kraftig bakpå i forhold til i fjor. 

Jeg begynner å tro at sesong 4 blir veldig kort. Hvis de ikke skal starte før etter påske og ha pause og være ferdig til skoleslutt, kan vi vel ikke regne med mer en ca 8 episoder?

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenker at det begynner 20 april etter påske, og er ferdig 22 juni og dropper pausen tror jeg, da blir det 10 episoder, jeg er veldig sikker på even jeg da, og enda mer sikker etter han la ut bilde av seg og isak i går og skrev even is so in love :) men hadde vert kult med sana også :). og en annen grunn til jeg tror det er even er pga han som spiller Mikael skal være med denne sesongen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

jeg tenker at det begynner 20 april etter påske, og er ferdig 22 juni og dropper pausen tror jeg, da blir det 10 episoder, jeg er veldig sikker på even jeg da, og enda mer sikker etter han la ut bilde av seg og isak i går og skrev even is so in love :) men hadde vert kult med sana også :). og en annen grunn til jeg tror det er even er pga han som spiller Mikael skal være med denne sesongen

Hvor la han ut bilde med "Even is so in love"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Papegøyeblomst skrev:

Hvor la han ut bilde med "Even is so in love"?

 

instagram, på historien sin,der han kan legge bilder og videoer :) som er der 1 døgn eller noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

jeg tenker at det begynner 20 april etter påske, og er ferdig 22 juni og dropper pausen tror jeg, da blir det 10 episoder, jeg er veldig sikker på even jeg da, og enda mer sikker etter han la ut bilde av seg og isak i går og skrev even is so in love :) men hadde vert kult med sana også :). og en annen grunn til jeg tror det er even er pga han som spiller Mikael skal være med denne sesongen

Håper du har rett i at de dropper pausen da i tilfelle det blir så sein start. 

Fikk ikke med meg den kommentaren til bildet HH la ut i går. Så bildet men ikke kommentaren. 

Har du noen teori om hvorfor de ikke har kommet med traileren ennå? 

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Blair Waldorf skrev:

 

instagram, på historien sin,der han kan legge bilder og videoer :) som er der 1 døgn eller noe

Hva, det fikk jeg ikke med meg!!!!! Ikke teksten ihvertfall, var det der han satt i en stol m Tarjei i bakgrunnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Papegøyeblomst skrev:

Hva, det fikk jeg ikke med meg!!!!! Ikke teksten ihvertfall, var det der han satt i en stol m Tarjei i bakgrunnen?

stemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Håper du har rett i at de dropper pausen da i tilfelle det blir så sein start. 

Fikk ikke med meg den kommentaren til bildet HH la ut i går. Så bildet men ikke kommentaren. 

Har du noen teori om hvorfor de ikke har kommet med traileren ennå? 

Anonymkode: ef694...c48

Ja håper det selv.

typisk det da, var så søtt.

Egentlig ikke,men har hørt at de måtte lage manus og alt, da det egentlig ikke var planlagt en sesong 4, ikke vet jeg om det stemmer eller ei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

 

Egentlig ikke,men har hørt at de måtte lage manus og alt, da det egentlig ikke var planlagt en sesong 4, ikke vet jeg om det stemmer eller ei

Det gir jo i tilfelle mening! Har ikke tenkt på den muligheten. Jeg har hele tiden regnet med at hun hadde planene klare for 6 sesonger.

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det gir jo i tilfelle mening! Har ikke tenkt på den muligheten. Jeg har hele tiden regnet med at hun hadde planene klare for 6 sesonger.

Anonymkode: ef694...c48

Ja det mener jeg også.

Tror det er mange rykter ang det , noen sier 9, noen sier 3 og andre 6, tror ikke det stemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blair Waldorf skrev:

 

instagram, på historien sin,der han kan legge bilder og videoer :) som er der 1 døgn eller noe

Hva..... "Even is so in love"😍😍😍😍... så bildet av han og Tarjei, men ikke teksten ..... "so in love":strix:....  (..... håper det er i Isak da...)

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere at vi får minst 10 episoder? Tiden går og går, og verken trailer eller sesongstart har vi fått. Begynner å føle det er så dårlig tid....

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje vi skal være med de på sommerferie 😅

Anonymkode: db793...109

Det er ok det, jeg kan godt stikke med Isak og Even på sommerferie😂

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så panelet på vgtv akkurat, de virket helt overbevist om at vi får Sana som hovedperson. 

Etter aktiviteten i sosiale medier i forbindelse med filmingen håpet jeg på trailer i natt/dag tidlig.... Men nå er de jo ikke noe trailer og helt stille. Ble kommentert på panelet i VG også at de var kraftig bakpå i forhold til i fjor. 

Jeg begynner å tro at sesong 4 blir veldig kort. Hvis de ikke skal starte før etter påske og ha pause og være ferdig til skoleslutt, kan vi vel ikke regne med mer en ca 8 episoder?

Anonymkode: ef694...c48

Den skjønner jeg ikke. 

Etter aktiviteten i sosiale medier så er det kun Even som har vært fremtredende.  

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den skjønner jeg ikke. 

Etter aktiviteten i sosiale medier så er det kun Even som har vært fremtredende.  

Anonymkode: c9cf5...e92

Jeg er enig med deg! 

Var klønete skrevet av meg. Skriver på mobil og ser at en setning jeg skrev falt ut...

Jeg ble overrasket over at de i vgtv panelet var så overbevist om Sana. Jeg trodde det tidligere, men nå synes jeg det virker mer som Even. 

Jeg synes forøvrig det er litt snodig med den "sammenblandingen" med Even karakteren og HHs private insta. 

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er enig med deg! 

Var klønete skrevet av meg. Skriver på mobil og ser at en setning jeg skrev falt ut...

Jeg ble overrasket over at de i vgtv panelet var så overbevist om Sana. Jeg trodde det tidligere, men nå synes jeg det virker mer som Even. 

Jeg synes forøvrig det er litt snodig med den "sammenblandingen" med Even karakteren og HHs private insta. 

Anonymkode: ef694...c48

Jeg tror det må være planlagt. Han hadde aldri fått lagt ut dette hvis ikke. Og det er en betydning ar kun han legger ut.. vi ser det gjennom hans øyne.. en real time trailer.. 

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...