Gå til innhold

Hvem tror dere blir hovedperson i SKAM 4. sesong?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja sånn sett, jeg har ikke tenkt at det automatisk må være pause i påsken. 

Anonymkode: ef694...c48

 

mye annet da, som filmer og slik. tror ikke skam blir priotert da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

rekker vel ikke og begynne før, det er jo påske om ca 2 uker :) er vel ikke vits i og sende en episode så pause :)

Må de ha pause i påska ? Har de hatt det før? Hører også mange snakker om at det begynner etter påske, men skjønner ikke helt hvorfor.

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Må de ha pause i påska ? Har de hatt det før? Hører også mange snakker om at det begynner etter påske, men skjønner ikke helt hvorfor.

Anonymkode: c6dd6...948

jeg holder en knapp på etter påske,men bilr kjempe glad hvis det kommer før :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

 

mye annet da, som filmer og slik. tror ikke skam blir priotert da

Mulig, men skam går jo helst på nett - unntatt fredags episoden. Den varer jo bare max 30 min. Men det skulle ikke forundre meg at de venter til etter påske, og vi er jo vant til å vente nå😂

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

jeg holder en knapp på etter påske,men bilr kjempe glad hvis det kommer før :D

Me too :nigo:

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men det skulle ikke forundre meg at de venter til etter påske, og vi er jo vant til å vente nå😂

Anonymkode: c6dd6...948

Denne var også fin, vi er vel alle som han med den lange nesa:nigo:

(cred til evak_nonstop Instagram)

Venter venter venter... #nrkp3 #sesong4 #evenbechnæsheim #pinocchio @henkeholm

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror dere forresten Vilde blir gravid med Magnus ? Har lest noen teorier om at noen tror at julefesten fikk følger.

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror dere forresten Vilde blir gravid med Magnus ? Har lest noen teorier om at noen tror at julefesten fikk følger.

Anonymkode: c6dd6...948

Hvis det skulle gi noen mening måtte det vel nesten være Vilde sesong nå i vår? Evt Magnus, en sånn storyline ville det ikke vært noen vits å kjøre i bakgrunnen. Så jeg tror ikke det har blitt noe følger av julefesten.

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det skulle gi noen mening måtte det vel nesten være Vilde sesong nå i vår? Evt Magnus, en sånn storyline ville det ikke vært noen vits å kjøre i bakgrunnen. Så jeg tror ikke det har blitt noe følger av julefesten.

Anonymkode: ef694...c48

Nei, du har rett. En så stor storyline kan nok ikke kjøres i bakgrunnen. Og akkurat nå syns jeg ikke det peker mot Magnus og Vilde sesong. 

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang pause og påsken.

De hadde ikke pause i påsken i sesong 2, da var de på hyttetur. Måtte inn og sjekke det😊

Pausen var ikke før i april. Etter den festen med innsamling til penetrators. 

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå stille.... Noe som har skjedd i dag? Noen som har hørt noe nytt om SKAM?

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sååå stille.... Noe som har skjedd i dag? Noen som har hørt noe nytt om SKAM?

Anonymkode: c6dd6...948

 

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sååå stille.... Noe som har skjedd i dag? Noen som har hørt noe nytt om SKAM?

Anonymkode: c6dd6...948

Ingenting har skjedd i dag, og heller ikke i helga.. det er akkurat som om skuespillerne er opptatt med sine egne liv. Fatter det ikke.. :D:D 

Det virket så veldig som om at alt skulle smelle i gang for en uke siden når det poppet opp med filmklipp, HH's postinger fra filming osv. Men neida.. heeeelt stille igjen.. HVA ER GREIA?

 

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare en helt vill teori, men som dere sikkert vet så har David (Magnus) slettet instaen sin for en liten stund siden. Han har jo vært plaget med litt vel overivrige fans. I fjor så slettet Tarjei også instaen sin... Kan det ha noen sammenheng med at kanskje Magnus blir hovedperson nå? Han har jo sett hvordan det har vært for Tarjei, og fått merke en del selv også. Bedre å være litt føre var på en måte.... Blir han hovedperson så blir det helt sikkert ikke bedre. Mange tegn som peker mot Even og Sana også, men som sagt bare en liten tanke som slo meg... 

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei Magnus er ikke det, det tviler jeg på, blir veldig spesielt i alle fall når det er ingen tegn på det i det hele tatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 

Ingenting har skjedd i dag, og heller ikke i helga.. det er akkurat som om skuespillerne er opptatt med sine egne liv. Fatter det ikke.. :D:D 

Det virket så veldig som om at alt skulle smelle i gang for en uke siden når det poppet opp med filmklipp, HH's postinger fra filming osv. Men neida.. heeeelt stille igjen.. HVA ER GREIA?

 

Anonymkode: c9cf5...e92

Nei, kan du skjønne at de ikke er mere opptatt av Skam?.... opptatt med sine egne liv - HVA???😂😂 Vi som gleder oss så til de begynner. Vi har jo vært klar i ukesvis😂😂

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bare en helt vill teori, men som dere sikkert vet så har David (Magnus) slettet instaen sin for en liten stund siden. Han har jo vært plaget med litt vel overivrige fans. I fjor så slettet Tarjei også instaen sin... Kan det ha noen sammenheng med at kanskje Magnus blir hovedperson nå? Han har jo sett hvordan det har vært for Tarjei, og fått merke en del selv også. Bedre å være litt føre var på en måte.... Blir han hovedperson så blir det helt sikkert ikke bedre. Mange tegn som peker mot Even og Sana også, men som sagt bare en liten tanke som slo meg... 

Anonymkode: c6dd6...948

Han slettet kontoen sin som en direkte konsekvens av hets fra fans. Det var visstnok rettet mot Tarjei. Jeg aner ikke hva som sto der, men det var mye styr på Instagram og Twitter i etterkant hvor dette kom frem..

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han slettet kontoen sin som en direkte konsekvens av hets fra fans. Det var visstnok rettet mot Tarjei. Jeg aner ikke hva som sto der, men det var mye styr på Instagram og Twitter i etterkant hvor dette kom frem..

Anonymkode: c9cf5...e92

Nei, da blir det sikkert ikke Magnus. Var som sagt bare en tanke som slo meg. 

Da satser jeg på Even sesong. Kanskje han og Isak har flyttet sammen...😊

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, da blir det sikkert ikke Magnus. Var som sagt bare en tanke som slo meg. 

Da satser jeg på Even sesong. Kanskje han og Isak har flyttet sammen...😊

Anonymkode: c6dd6...948

Tanken slo meg også etter at HH la ut bilde av en ringeklokke med regnbueflagg og en stund etter et bilde av et rom fylt av flyttekasser. 

Men det er umulig å skjønne.. det blandes ekte liv og fiktivt liv så jeg blir helt svimmel. 

Men som nevnt tidligere her.. det må bety noe at det kun er HH som blander på denne måten.  

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tanken slo meg også etter at HH la ut bilde av en ringeklokke med regnbueflagg og en stund etter et bilde av et rom fylt av flyttekasser. 

Men det er umulig å skjønne.. det blandes ekte liv og fiktivt liv så jeg blir helt svimmel. 

Men som nevnt tidligere her.. det må bety noe at det kun er HH som blander på denne måten.  

Anonymkode: c9cf5...e92

Ja, HH er en luring på Instagram nå om dagene😂. Men, jeg tror ikke han hadde lagt ut dette om ikke det var greit liksom. Så strengt som det opplegget er så har han helt sikkert fått tillatelse... så spørs det da om det kun er hans eget rom som bare ikke er ryddet, eller om det er et tegn på noe annet.... Han har ihvertfall lurt meg trill rundt. Vet ikke lenger hva jeg skal tro. 

Men det flagget på ringeklokka, tror du det er kollektivet eller en annen plass?

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, HH er en luring på Instagram nå om dagene😂. Men, jeg tror ikke han hadde lagt ut dette om ikke det var greit liksom. Så strengt som det opplegget er så har han helt sikkert fått tillatelse... så spørs det da om det kun er hans eget rom som bare ikke er ryddet, eller om det er et tegn på noe annet.... Han har ihvertfall lurt meg trill rundt. Vet ikke lenger hva jeg skal tro. 

Men det flagget på ringeklokka, tror du det er kollektivet eller en annen plass?

Anonymkode: c6dd6...948

Jeg tenker at det er planlagt at han legger ut og ikke de andre. Vi ser det gjennom hans øyne.. og det betyr... 

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at det er planlagt at han legger ut og ikke de andre. Vi ser det gjennom hans øyne.. og det betyr... 

Anonymkode: c9cf5...e92

EVEN sesong 💃🏼💃🏼💃🏼

 

(..tror vi😊, hvis de ikke lurer oss trill rundt😂)

Anonymkode: c6dd6...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk for et trykk det blir på HH hvis det blir Even sesong. og med den blandingen med hans egen insta vil det jo føre til en voldsom interesse også for skuespilleren selv ikke bare karakteren, tror jeg. 

Men nå virker det jo som det er en rolle han mestrer og synes er OK. Virker hvertfall sånn. 

 

Anonymkode: ef694...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenk for et trykk det blir på HH hvis det blir Even sesong. og med den blandingen med hans egen insta vil det jo føre til en voldsom interesse også for skuespilleren selv ikke bare karakteren, tror jeg. 

Men nå virker det jo som det er en rolle han mestrer og synes er OK. Virker hvertfall sånn. 

 

Anonymkode: ef694...c48

Ja.. det er jo allerede ekstreme tilstander rundt han som privatperson..

Han er jo veldig imøtekommende, men hvor lenge klarer han det? 

Syns det er kjipt å se hvordan de jakter på de skuespillerne som ønsker å være privat i alle fall.. og kritiserer dem for å ikke stille opp på bilder osv når de overrumpler dem på skole og jobb. Folk må virkelig ta seg sammen.. 

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja.. det er jo allerede ekstreme tilstander rundt han som privatperson..

Han er jo veldig imøtekommende, men hvor lenge klarer han det? 

Syns det er kjipt å se hvordan de jakter på de skuespillerne som ønsker å være privat i alle fall.. og kritiserer dem for å ikke stille opp på bilder osv når de overrumpler dem på skole og jobb. Folk må virkelig ta seg sammen.. 

Anonymkode: c9cf5...e92

De ungdommene har gitt verden utrolig mye allerede.. det får holde.. 

 

Anonymkode: c9cf5...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...