Gå til innhold

Dere som har vært på ul : hva befinner seg i deres mager 🤗😆???


3 i april

Anbefalte innlegg

Jeg var på ul nå på tirsdag og kjønnet stemte med bestillingen jeg fikk fra mannen og ungene : ei lita snuppe 😍

 

Dette blir nr 4 😉 vi har 2 gutter og 1 jente så det passer godt med jente nr 2 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Magefølelsen ga full uttelling denne gangen og, det blir gutt :) Har jente fra før 👨‍👩‍👧‍👦

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 7 måneder senere...
På 24.3.2017 den 17.18, Ancear skrev:

Magefølelsen min stemte ikke! Trodde vi fikk jente men i magen gjemmer det seg en liten gutt 💙

Stemte det ved fødsel også? Magefølelsen min sier jente, oul sa mulig gutt. Klarer ikke å bli kvitt magefølelsen, så stoler liksom ikke på oul 🙈 derfor nysgjerrig på andres erfaringer 🤪

Anonymkode: 2cdd7...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ul uke 14 sa Mulig gutt oul sa mulig jente 😂 så... Ja det blir en ny ul om ikke så alt for lenge. Jeg håper på jente 💜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.3.2018 den 23.39, Anonym bruker skrev:

Stemte det ved fødsel også? Magefølelsen min sier jente, oul sa mulig gutt. Klarer ikke å bli kvitt magefølelsen, så stoler liksom ikke på oul 🙈 derfor nysgjerrig på andres erfaringer 🤪

Anonymkode: 2cdd7...388

Når jeg ventet mitt første barn i 2007 var det ei her inne som fikk beskjed om at hun ventet jente. Ut kom det sannelig en gutt til hennes store overraskelse 😄

Anonymkode: 53b40...aa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...