Gå til innhold

Skal ha ivf, men mensen kommer jo ikke!


baremeg..

Anbefalte innlegg

Satt opp på kort protokoll med egguttak til uka. Skulle hatt mensen for en uke siden, men fortsatt ikke fått den. Noen som vet om jeg fortsatt får starte selv om alt blir veldig forskjøvet? Har ikke ringt og spurt siden jeg ikke har hatt mulighet til å sitte i tlf kø. Hører til riksen, men blir på Ullevål pga ombygging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble forsinket en uke og er nå igang på kort protokoll, hører til på riksen :-) skulle hatt uttak denne uken, men det blir ikke før neste uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da satser jeg på det går bra :-) tror du at du må ha mange ultralyder/kontroller før uttak? Husker ikke hvordan det var forrige gang, men tror det var endel. Blir så vanskelig situasjon på jobben siden jeg må ta hele dager fri. Først blodprøver på morgenen og så vente noen timer til kontroll..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er usikker, det er første gang med kort protokoll. Men har måttet på en del kontroller de andre gangene. Skal på første kontroll i morgen, blir overrasket hvis jeg ikke må tilbake før uttak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mens 2 uker før tiden (har veldig lang syklus), var ingen problem på Haukeland hvertfall  :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...