Gå til innhold

MA.. trenger svar!


Hjelpjegergravid

Anbefalte innlegg

I dag skulle jeg vært 10+4. Jeg var på ultralyd i uke 6 da jeg så et lite embryo, samt så at hjertet vibrerte..

 

I dag på ultralyd kunne ikke gynekolog se noe embryo i det hele tatt. Hun sjekket både innvendig og utvendig, to gynekologer.. jeg har heller ikke spontanabortert, da jeg ikke har blødd.

 

Jeg skjønner ingenting! Har dere opplevd lignende? Komt på ultralyd over 1 mnd etter forrige (der man så noe klart og tydelig), og det plutselig er "forsvunnet"?

 

Jeg er helt knust.. og blitt satt opp til medisinsk abort i morgen på sykehuset.

 

Setter pris på alle svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, så trist da. Litt merkelig ja. Kan de ha sett feil i uke 6 da? Det er jo veldig tidlig. Har aldri opplevd noe sånt selv, men skjønner godt din frustrasjon, og at du er fortvilet! Klem og lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk rett og slett vite at fosteret var gått i oppløsning, da jeg gikk med det så lenge etter det stoppet utviklingen... Helt grusomt og utrolig trist. Håper jeg blir gravid igjen snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist 😢. Ønsker deg bedre lykke neste gang, og at det ikke blir lenge til ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...