Gå til innhold

Ikm uke 13


Flutili

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Sofapute skrev:

 

_20170322_210145.JPG

Vi "lider" av uforklarlig barnløshet,  så du har sikkert bedre sjans enn oss uansett 😅😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, Sofapute skrev:

 

_20170322_210145.JPG

Vi "lider" av uforklarlig barnløshet,  så du har sikkert bedre sjans enn oss uansett 😅😉

 

På 19.3.2017 den 22.42, Flutili skrev:

4 dpo. Blir spennende i slutten av mnd 😜

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg svir av en test på lørdag😬Er da 10 dpo. 

For tiden er det fryktelig mye murringer i magen.  Håper det er noe positivt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Flutili skrev:

Lurer på om jeg svir av en test på lørdag😬Er da 10 dpo. 

For tiden er det fryktelig mye murringer i magen.  Håper det er noe positivt. 

Lykke til!  ❤ jeg heier på deg 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen billigtester i skuffen her, kun en digital med ukesindikator, tror jeg sparer den og heller tester om ikke tanta kommer.... om jeg klarer å holde meg..... 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hiver meg inn her :) har IKM fredag-søndag denne uken, jeg ikke heeelt sikker siden jeg mistenker at syklusen min er litt på jordet. Isåfall er jeg 9-10 DPO i dag. Jeg har nettopp sluttet på piller etter å ha brukt de i mange år, så jeg er ikke helt sikker på om symptomene mine er vanlig pms eller ikke, ettersom jeg er vant til å ikke kjenne noen ting før TR plutselig dukker opp.  

Jeg har hvertfall hatt murringer og stikninger siden fredag, samt vært inni hampen trøtt uansett hvor lenge jeg sover. Sover urolig, tisser ofte. Øm i hofte og korsrygg, stikker på siden av magen, lysken, og litt her og der! bytter mellom å være kvalm/uggen og ofte sulten, i tillegg til ømme pupper. alt dette er ganske nytt for meg, så det er ikke godt å vite :)

testet negativt i dag, men såvidt jeg har skjønt er det håp enda. Treff på første forsøk er muligens litt for mye å be om. :fnise: krysser fingrene for alle i tråden!

Når på dagen kjenner dere mest symptomer, går det fra morgen til kveld eller mest morgenen eller kvelden? 

 

edit: Æææ, kikket på testen nå en time etter jeg tok den. Kan se en svaaak strek. mistenker at det kan være skyggestrek, men får teste videre for sikkerhetskyld :)

Endret av Bøttekott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Flutili skrev:

Hvordan går dpo dagene for dere andre? 

Syns de går for tregt nå. Har ømme/såre brystknopper, men det hadde jeg forrige pp også, så tror bare det er normaltilstand for meg. Håper ikke det er tegn på at TR kommer 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå var jeg teit å tok en test, som var negativ. 10 eller 11 DPO.. Hater meg selv litt for at jeg testet nå, for jeg lovte meg selv å teste noen dager ETTER forventet mens 🙁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter mensen søndag. Har ingen symptomer. Tenker å svi av min eneste test fredag morgen, siden jeg er invitert på en fest på kvelden som nok blir ganske fuktig. 

Var hos legen og tok blodprøver ifm henvisning til utredning den 16.3, altså nesten to uker siden. Legen sa hun ville sende SMS om alt så bra ut, brev hvis ikke. Men har altså ikke hørt noe. Noen som vet hvor lang tid slike ting pleier å ta?

krysser fingrene for positive tester på flere denne mnd. Selv har jeg forhåpninger, men ikke forventninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er rart, men nå har jeg vært kvalm i to dager! 

Jeg skrev tidligere at jeg ikke trodde det kom til å bli noe den pp, ettersom mannen var syk. To dager før el følte hans seg bedre og vi la inn aksjer. Etter det ble han værre og dro til legen og fikk påvist kyssesyke! Stakkar mannen😩 Han fikk beskjed om å ta det med ro og ikke anstrenge seg. Huff, og vi som hadde sex. Sa til mannen at enten er jeg gravid ellers så har jeg fått kyssesyken jeg og (men vet ikke om man blir så kvalm av d?)To dager til ikm nå. Har prøvd i ett år, så dersom det skulle klaffe nå, så blir jeg glad. 

Lykke til alle sammen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet igjen i dag med morgenurin etter gårsdagens svaaake strek, og igjen er det en svaaak strek. Litt svakere enn gårsdagens kanskje, men den dukket hvertfall opp etter rundt 10 minutter istedenfor en times tid, som den i går gjorde.

Litt skuffet, for jeg tenkte at den ville være sterkere i dag om jeg faktisk er gravid men ting tar tid.. Jeg skulle helst ventet lenger med testing, men som flere har nevnt, det klør virkelig etter å teste mer! Jeg er enda ikke helt overbevist før streken er veldig tydelig, da jeg har hørt at skyggestreker på de billigstripsene er vanlig. Man ser de dog med øyet, og såvidt på bilder uten å justere på kontrast.

Denne ventingen er kjedelige saker.. Krysser fingrene for alle her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bøttekott skrev:

Jeg testet igjen i dag med morgenurin etter gårsdagens svaaake strek, og igjen er det en svaaak strek. Litt svakere enn gårsdagens kanskje, men den dukket hvertfall opp etter rundt 10 minutter istedenfor en times tid, som den i går gjorde.

Bare et nysgjerrighetsspørsmål siden jeg ikke vet bedre; men er det ikke slik at man ikke skal lese resultat etter den angitte tiden har gått ut? Jeg føler ihvertfall på EL testene at nesten alle blir positive når de har ligget en stund, typ. 1 time +++. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutes ago, lillevenn17 said:

Bare et nysgjerrighetsspørsmål siden jeg ikke vet bedre; men er det ikke slik at man ikke skal lese resultat etter den angitte tiden har gått ut? Jeg føler ihvertfall på EL testene at nesten alle blir positive når de har ligget en stund, typ. 1 time +++. 

Det stemmer, så jeg har ingen forventninger :) noen har sett en svak strek lenge etter fristen, og at denne blir sterkere og etterhvert dukker opp innen tidsfristen de neste dagene, når de faktisk har vært gravide. Men det kan også være falsk resultat, dårlig batch med tester, osv. Så jeg må nok bare vente! prøver vel igjen i morgen, selv om jeg egentlig bør vente lenger.. :P 

edit: det hjelper hvertfall litt at mine tidligere negative tester har vært helt klart negative og uten strek, også etter fristen var ute. Men det kan jo være skyggestrek eller bare tullball med den jeg tok i går og i dag :)

Endret av Bøttekott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lillevenn17 skrev:

Bare et nysgjerrighetsspørsmål siden jeg ikke vet bedre; men er det ikke slik at man ikke skal lese resultat etter den angitte tiden har gått ut? Jeg føler ihvertfall på EL testene at nesten alle blir positive når de har ligget en stund, typ. 1 time +++. 

Husk at dem ikke er positive før test streken er sterkere enn kontroll streken. (Eller like sterke).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, C'est la vie skrev:

Husk at dem ikke er positive før test streken er sterkere enn kontroll streken. (Eller like sterke).

Var nettopp derfor jeg stusset, fordi de negative ELtestene mine blir somregel positive når de har ligget en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen mens i dag. Testen var nokså bleik vil jeg si. Legger man godviljen til så ser man kanskje en skyggestrek. ... ny test i morgen om ikke tanta har meldt sin ankomst i løpet av natta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått brev fra fastlege med svar på blodprøvene. Det var typisk nok ingen forklaring til de ulike prøvene, så vet ikke sikkert hva som har blitt testet og ikke. Men legen skriver at jeg har b12 mangel, og at jeg skal bruke Triobe. 

Hun sa på konsultasjonen at hun mistenkte endometriose. Kan b12 mangelen ha sammenheng med det tro? For jeg drikker melk, spiser egg, ost, kjøtt og fisk så det bør monne. 

Har fått henvisning og time for utredning hos gynekolog i juli. Endometriose, b12-mangel og litt nedsatt sædkvalitet hos mannen, i sum er det ganske mye greier føler jeg :/ 

Men ting KAN jo skje av seg selv. Så kommer til å ta en test i morgen på tross av alt. 

Flutili: du må huske å oppdatere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en gjeng vi er 😱😭😁 testet i dag,  9 dpo. Hvitt hvitt hvitt, og føler alt håp er ute. Igjen. Håper virkelig på bedre lykke for dere alle. Jeg har tross alt to fra før og skal ikke klage ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...