Gå til innhold

April 2017


sunfly

Anbefalte innlegg

På Friday, April 07, 2017 den 23.49, Petra-prøvedokke skrev:

Da har jeg hatt insett i dag satt inn to embryo, på selveste bursdagen min🎉🎈. Dagens beste gave😉 de vil også dyrke hele 7 stk videre til søndag til blastocyster. Spennende høre hvordan dette går 😀 for en dag. Skal også ha både crinone og lutinus som støtte denne gang. Mye griseri, men alt for at de små skal trives😉

Gratulerer så mye som ruger ❤ ja, det var litt av en bursdagsgave 😃👏 

Hvorfor setter de inn to? Trodde man ikke fikk det lenger jeg 😰 

Her hadde vi inseminasjon på torsdag så vi har vel testdag ca likt 😊 er fjerde inseminasjonen nå så begynner å miste litt håpet 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer som ruger, Petra-Prøvedokke! <3 

Her er det dag 3 som ruger og spotting?! Håper det er Lutinus som kødder med meg altså!! Tenker å ta første test til helga, om jeg ikke får et innfall eller mensen før det :P Hva med dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, prøvedokka skrev:

Gratulerer som ruger, Petra-Prøvedokke! <3 

Her er det dag 3 som ruger og spotting?! Håper det er Lutinus som kødder med meg altså!! Tenker å ta første test til helga, om jeg ikke får et innfall eller mensen før det :P Hva med dere? 

Spotting kan jo kanskje være festeblødning? 😄  vet ikke åssen det er med tanke på når man setter inn egg? Altså hvor fort det kan feste seg 😊

Tror jeg skal teste neste tirsdag eller sånn da er det 13dager siden inseminasjonen. Har handla noen cb tidlig tester men vet ikke om jeg tørr å teste før allikevel 🙈 jeg vet av erfaring at jeg sikkert ikke klarer å holde meg så lenge 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.4.2017 den 8.57, Vimsethea skrev:

Gratulerer så mye som ruger ❤ ja, det var litt av en bursdagsgave 😃👏 

Hvorfor setter de inn to? Trodde man ikke fikk det lenger jeg 😰 

Her hadde vi inseminasjon på torsdag så vi har vel testdag ca likt 😊 er fjerde inseminasjonen nå så begynner å miste litt håpet 😕

Jeg går privat så fikk velge om å sette inn et eller to, tenkte at sjangsen var bedre med to😉 de vil helst unngå det ja.

Ja dette er vårt 5 ferskforsøk så nå må det gå😉👍

Jeg har testdag 21 april det er 14 dager etter innsett så veldig lenge til hva med dere Vimsethea og Prøvedokka ? Det er fare for at jeg tester før det. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, prøvedokka skrev:

Gratulerer som ruger, Petra-Prøvedokke! <3 

Her er det dag 3 som ruger og spotting?! Håper det er Lutinus som kødder med meg altså!! Tenker å ta første test til helga, om jeg ikke får et innfall eller mensen før det :P Hva med dere? 

Takk😉

I dag har jeg hatt litt rødt jeg og uff hadde ikke lyst se det. Kjenner stikking/ murring høyre side i går var det venstre side det var murring i. Antar de holder på graver seg ned😉 er velblitt tidlig til helgen med å teste eller? Selv om egget da er nesten halvannen uke? Vet du hvor raskt hcg stiger etter at det fester seg?

Alt vi må lure på😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Petra-prøvedokke skrev:

Takk😉

I dag har jeg hatt litt rødt jeg og uff hadde ikke lyst se det. Kjenner stikking/ murring høyre side i går var det venstre side det var murring i. Antar de holder på graver seg ned😉 er velblitt tidlig til helgen med å teste eller? Selv om egget da er nesten halvannen uke? Vet du hvor raskt hcg stiger etter at det fester seg?

Alt vi må lure på😂

 

Jeg tenker at uttak var eggløsningsdagen, og tester deretter som om jeg skulle ha testa i naturlig syklus. Jeg har nomalt en LF på 12 dager, så for meg passer det bra å teste i helga :) Fikk rekvisijon på blodprøve den 19.04, og det er jo kun en uke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Petra-prøvedokke skrev:

Jeg går privat så fikk velge om å sette inn et eller to, tenkte at sjangsen var bedre med to😉 de vil helst unngå det ja.

Ja dette er vårt 5 ferskforsøk så nå må det gå😉👍

Jeg har testdag 21 april det er 14 dager etter innsett så veldig lenge til hva med dere Vimsethea og Prøvedokka ? Det er fare for at jeg tester før det. 

 

Da skjønner jeg 😊 det er jo veldig fint at de lar dere velge så dere kan få økt sjansen ennå litt mer 🖒 hadde jo vært morsomt om de begge fester seg da 😍 

Jeg har egentlig testdag 24, men bør være positiv egentlig allerede 14 dager etter inseminasjonen tenker jeg, for testdagen er "lenge" etter ikm😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, prøvedokka skrev:

 

Jeg tenker at uttak var eggløsningsdagen, og tester deretter som om jeg skulle ha testa i naturlig syklus. Jeg har nomalt en LF på 12 dager, så for meg passer det bra å teste i helga :) Fikk rekvisijon på blodprøve den 19.04, og det er jo kun en uke til :)

Ja da går det an å prøve😉har lyst teste selv nå i påsken men er litt skeptisk...men får se hva som skjer.

Har du noen sympromer til nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Vimsethea skrev:

Da skjønner jeg 😊 det er jo veldig fint at de lar dere velge så dere kan få økt sjansen ennå litt mer 🖒 hadde jo vært morsomt om de begge fester seg da 😍 

Jeg har egentlig testdag 24, men bør være positiv egentlig allerede 14 dager etter inseminasjonen tenker jeg, for testdagen er "lenge" etter ikm😅

Ja greit ha den sjansen med to og bre kjekt hvis begge fester seg det er bonus😉

Ja det høres lenge ut til 24 april jeg ville nok prøvd meg før jeg og.

Her er det kommet litt blod håper det ikke fortsetter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på bli sprø, kommer ferskt blod hver dag men kun litt så går det over i rester som kommer ut med lutinus/crinonen. Kan det fortsatt gå godt? Er kjempetrøtt i dag kan selvfølgelig være tegn men trenger ikke være. Blir så frustrert av alt det røde som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Petra-prøvedokke skrev:

Holder på bli sprø, kommer ferskt blod hver dag men kun litt så går det over i rester som kommer ut med lutinus/crinonen. Kan det fortsatt gå godt? Er kjempetrøtt i dag kan selvfølgelig være tegn men trenger ikke være. Blir så frustrert av alt det røde som kommer.

Det er jo vanskelig å si, men jeg tror at det ikke er uvanlig at det kan komme litt fordi man gjerne får litt skjøre slimhinner av hormonene og at det er lett å kanskje briste noe med applikatoren.... prøv å hold motet oppe 😍🖒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Vimsethea skrev:

Det er jo vanskelig å si, men jeg tror at det ikke er uvanlig at det kan komme litt fordi man gjerne får litt skjøre slimhinner av hormonene og at det er lett å kanskje briste noe med applikatoren.... prøv å hold motet oppe 😍🖒

Nå er motet oppe har ikke hatt noe blødning i dag, er jo helt fantastisk😉 kjekt å se at det kan avta.

Hvordan går det hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Petra-prøvedokke skrev:

Nå er motet oppe har ikke hatt noe blødning i dag, er jo helt fantastisk😉 kjekt å se at det kan avta.

Hvordan går det hos deg?

Så bra at det har avtatt 😄 

Hmmm, vet ikke 🙊 fryktelig trøtt og oppblåst, men strengt talt alt for tidlig med symptomer så tror bare det er bivirkninger av lutinus eller innbilning😅 

Eneste som er så synd med de liksom symptomene er at man blir ennå mer skuffa når man får blenda hvit test 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok en test fra billigetester i dag, rugedag 8, og den var negativ. 

Har superømme pupper og spotter/blør litt hver dag jeg også :/ Kan ikke si at jeg har trua. Puppene skyldes nok Lutinus.. 

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, prøvedokka skrev:

Tok en test fra billigetester i dag, rugedag 8, og den var negativ. 

Har superømme pupper og spotter/blør litt hver dag jeg også :/ Kan ikke si at jeg har trua. Puppene skyldes nok Lutinus.. 

Hvordan går det med dere andre?

Er jo tidlig ennå da ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 5 på sprøyter i dag og har mye rosa utflod.....husker ikke om jeg har hatt det ved tidligere forsøk.

Ang testing fikk jeg skyggestrek først på RD 9 når jeg var gravid med snuppa som snart fyller 3 år.

Kontroll til fredag og forhåpentligvis uttak mandag neste uke.

Hva gjør dere andre i tiden etter uttak? Sykemeldt?

Vi har av alle ting egentlig revisjon neste tirsdag....Altså trolig dagen etter uttak....jeg er den eneste som sitter med regnskap hos oss og må være der....Ville dere prøvd å få dette forskjøvet....

Vanskelig uten å oppgi en grunn....og jobber i familiefirma der jeg ikke vil de skal vite at vi er i en ivf prosess

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, sunfly skrev:

Dag 5 på sprøyter i dag og har mye rosa utflod.....husker ikke om jeg har hatt det ved tidligere forsøk.

Ang testing fikk jeg skyggestrek først på RD 9 når jeg var gravid med snuppa som snart fyller 3 år.

Kontroll til fredag og forhåpentligvis uttak mandag neste uke.

Hva gjør dere andre i tiden etter uttak? Sykemeldt?

Vi har av alle ting egentlig revisjon neste tirsdag....Altså trolig dagen etter uttak....jeg er den eneste som sitter med regnskap hos oss og må være der....Ville dere prøvd å få dette forskjøvet....

Vanskelig uten å oppgi en grunn....og jobber i familiefirma der jeg ikke vil de skal vite at vi er i en ivf prosess

Hei Sunfly jeg ville nok prøvd utsette den revisjonen hvis du klare du blir jo sykemeldt og kan være / bli litt dårlig og skal ta det med ro. Jeg var kjempefin selv nå etter uttak men glad for fri for en blir alltid litt stinn i magen. Jeg var fin helt til natt til dag 3 da kom magevondt og overstimuleringen. Så for din egen del er det best.

Etter uttak var det å holde seg litt i ro men var ute å gikk litt, fikk helst beskjed om å ta det med ro.

Har ikke opplevd utflod ved oppstart sprøyter så satser å det forsvinner hos deg.  Lykke til😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som mensen er i full gang her var net på do hadde komt mye fersk blod da beklager litt detaljer. Hadde skikkelig mensmurringer i går og nå og det kom lite rødt til tider men har vel bygga seg opp. Tok test i går på rd 9 den var hvit så får vente litt før neste. Har ikke helt troa nå hvis det er mensen så er igang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye Prøvedokka😉😀 et så glad på detes vegne.

Her går det ikke godt blør mye og vert i kontakt med klinikken kan slutte på lutinus og crinone men ta ny test på fredag for å være sikker.

Da blir det nok fryseforsøk på oss snart, heldigvis fikk vi 4 blastocyst på frys så da er det snart igang igjen😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer prøvedokka😄❤ 

Her dukka det også opp en svak strek på mandag, og skal teste igjen i morra tenkte jeg 😍❤ har hatt sa før så håper at den klamrer seg fast nå! ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Petra-prøvedokke skrev:

Gratulere så mye Prøvedokka😉😀 et så glad på detes vegne.

Her går det ikke godt blør mye og vert i kontakt med klinikken kan slutte på lutinus og crinone men ta ny test på fredag for å være sikker.

Da blir det nok fryseforsøk på oss snart, heldigvis fikk vi 4 blastocyst på frys så da er det snart igang igjen😉

Uff det var leit 😔💔 

4 blasto på frys er jo kjempe bra da! 😄 hvor lang tid pleier det å ta før man får prøve igjen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2017 den 18.10, Petra-prøvedokke skrev:

Gratulere så mye Prøvedokka😉😀 et så glad på detes vegne.

Her går det ikke godt blør mye og vert i kontakt med klinikken kan slutte på lutinus og crinone men ta ny test på fredag for å være sikker.

Da blir det nok fryseforsøk på oss snart, heldigvis fikk vi 4 blastocyst på frys så da er det snart igang igjen😉

Tusen takk! <3 Jeg krysser for at det går bra med dere og! Men 4 blasto på frys er jo supre greier da! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, sunfly skrev:

Da blir det uttak for meg på mandag....spennende som alltid😅

Masse lykke til Sunfly .. Håper på et positivt forsøk for deg denne gangen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...