Gå til innhold

April 2017


sunfly

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal igang med fryseforsøk når jeg får mensen neste gang, regner med at det blir innsett i uke 20 el 21. Litt lei og synes de kunne satt inn to egg nå, men siden vi fortsatt holder på med eggene fra første uttak der så nekter de å sette inn to. Men har jo 8 i fryseren så risikerer jo nesten to år med prøving 😬 forhåpentligvis er det ett som fester seg snart og som blir der 🙄

Denne prøvingen begynner å tære skikkelig nå, går konstant på tomgang. Hvordan går det med deg da Sunfly? 💞

Endret av J'espere
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, J'espere skrev:

Skal igang med fryseforsøk når jeg får mensen neste gang, regner med at det blir innsett i uke 20 el 21. Litt lei og synes de kunne satt inn to egg nå, men siden vi fortsatt holder på med eggene fra første uttak der så nekter de å sette inn to. Men har jo 8 i fryseren så risikerer jo nesten to år med prøving 😬 forhåpentligvis er det ett som fester seg snart og som blir der 🙄

Denne prøvingen begynner å tære skikkelig nå, går konstant på tomgang. Hvordan går det med deg da Sunfly? 💞

Hvorfor nekter de å sette inn to ettersom det er fra første uttak? 🤔❤ 

Forhåpentligvis er det gullegget neste gang 😍🌼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.4.2017 den 20.58, Vimsethea skrev:

Hvorfor nekter de å sette inn to ettersom det er fra første uttak? 🤔❤ 

Forhåpentligvis er det gullegget neste gang 😍🌼

Ikke spør meg, synes det er merkelig jeg også. Det sentrale må jo være antall negative innsett, og ikke hvor mange uttak ☹️

Får håpe det er gullegget de tar opp neste gang ja! 🐣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var uttak over. 8 egg ut...så blir det å vente på telefon i morgen ang befruktning.

Planen er å sette inn 2 dersom det blir på onsdag, men 1 egg dersom det blir dyrket til blastocyst på fredag

 

Er altså så sliten og lei av denna driten nå. Akkurat hatt en medisinfri dag og det er da man får perspektiv. Det er faktisk det som er normalen. Så jævla urettferdig at noen får dette til omtrent ved å vaske undertøy sammen mens noen av oss skal sette himmel og jord i bevegelse.

Arrrgggghhh.....dagens utblåsning.

Er rett og slett bare så UTROLIG DRITTLEI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telefon i dag....av 8 egg var kun fire bra nok for ICSI.....og av disse fire var kun ett blitt befruktet......

Innsett planlagt i morgen dersom dette fremdeles ser bra ut.....lei meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var veldig leit å høre Sunfly, tenker på deg og håper det blir innsett. Hold motet oppe, fokuser på det positive, selv om det er vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å uff Sunfly, skjønner godt at det er kjipt med kun ett egg! Men kanskje det er gullegget! Krysser fingrene for deg ❤

Slenger meg forresten på utblåsningen din, er sykt urettferdig at det skal være så lett for andre. Må være greit å føle på det midt oppi dette her! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfly jeg forstår deg godt med frustrasjonen. Krysser fingrene for at gullegget er klart til i morgen 😉

Sist fikk jeg og ut 8 og kun 2 ble tilslutt  satt inn, ingen frys fikk da positiv test men det ble kjemisk. Denne gang fikk jeg ut 15 egg av samme medisiner så det er utrulig hvor for forskjellig virkning det er. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.4.2017 den 22.33, J'espere skrev:

Ikke spør meg, synes det er merkelig jeg også. Det sentrale må jo være antall negative innsett, og ikke hvor mange uttak ☹️

Får håpe det er gullegget de tar opp neste gang ja! 🐣

Når du har fryseforsøk gjør de noe annerledes hver gang eller er det lik prosedyre?  Hør om du kan få 2 inn.

Vi skal ha frys nå i beg. av juni men jeg vil nok bare ta 1 og 1 trur jeg denne gang. Har 4 på frys så vil se om 1 kan feste seg bedre😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Petra-prøvedokke skrev:

Når du har fryseforsøk gjør de noe annerledes hver gang eller er det lik prosedyre?  Hør om du kan få 2 inn.

Vi skal ha frys nå i beg. av juni men jeg vil nok bare ta 1 og 1 trur jeg denne gang. Har 4 på frys så vil se om 1 kan feste seg bedre😉

Har bedt om to inn, var visst helt uaktuelt pga det er eggene fra første uttak (denne runden, har hatt et uttak i 2015 da jeg fikk datteren min). Tidligere fryseforsøk har de gjort samme prosedyre hver gang, altså Progynova 6 mg + Lutinus fra to dager før innsett. Nå skal jeg ha fryseforsøk i naturlg syklus, så blir spennende, digg å slutte Progynova-helvete hvertfall!

Lykke til med fryseforsøket ditt, skal du ha styrt eller naturlig syklus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.4.2017 den 9.45, sunfly skrev:

Telefon i dag....av 8 egg var kun fire bra nok for ICSI.....og av disse fire var kun ett blitt befruktet......

Innsett planlagt i morgen dersom dette fremdeles ser bra ut.....lei meg

Hvordan går det Sunfly? Ruger du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt inn ett egg i går som var firedelt men litt fragmentert så har ikke de helt store forventningene.

Flere som ruger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper vi lykkes denne gang Mummy79.

Selv er jeg på ferskforsøk 6. Må nok si at nok er nok snart da hele livet føles på vent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det håper jeg virkelig, det er en slitsom prosess og jeg har måttet ha god tid mellom forsøkene. Har glemt hvordan det var forrige gang, er som limt til senga, sover hele dagen. Men blir bedre etterhvert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.4.2017 den 21.36, J'espere skrev:

Har bedt om to inn, var visst helt uaktuelt pga det er eggene fra første uttak (denne runden, har hatt et uttak i 2015 da jeg fikk datteren min). Tidligere fryseforsøk har de gjort samme prosedyre hver gang, altså Progynova 6 mg + Lutinus fra to dager før innsett. Nå skal jeg ha fryseforsøk i naturlg syklus, så blir spennende, digg å slutte Progynova-helvete hvertfall!

Lykke til med fryseforsøket ditt, skal du ha styrt eller naturlig syklus?

Jeg skal gå på progynova når mens starter i mai for usikker om jeg har eggløsning og når, så det kalles vel styrt?. Så blir det å gå crinone 5 dager før innsett, må selvfølgelig sjekke slimhinnen først. Så gleder meg masse. 

Kjenner jeg er veldig emosjonell for tiden sikker en reaksjon etter at det ikke gikk sist runde. Er ikke gøy, men satser på at det blir bedre😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rd 11 i dag og blendahvit test....da er det vel bare å innstille seg på at det heller ikke blir en januar 2018 baby😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.5.2017 den 7.59, sunfly skrev:

Rd 11 i dag og blendahvit test....da er det vel bare å innstille seg på at det heller ikke blir en januar 2018 baby😡

Så trist å høre Sunfly! :( Rekker du et forsøk til før sommeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svak positiv test i dag, men frykter at det da kan være kjemisk. Håper bare at en evt spire klamrer seg fast....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, sunfly skrev:

Fikk svak positiv test i dag, men frykter at det da kan være kjemisk. Håper bare at en evt spire klamrer seg fast....

Så BRA!!! 💞Du er jo ikke på IKM ennå så da er vel alle streker et godt tegn uansett styrke? Jeg krysser fingre og tær for at det er din tur denne gangen Sunfly! 🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller, er kanskje IKM i dag for deg? Uansett, jeg håper den klorer seg fast! 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv blodprøve idag, men blødde friskt for noen timer siden, murrer mye i magen. Rakk knapt å glede meg. 

Hva bør jeg gjøre nå, ringe rikshospitalet for ny blodprøve? Det er så lang ventetid på tlf...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Mummy79 skrev:

Positiv blodprøve idag, men blødde friskt for noen timer siden, murrer mye i magen. Rakk knapt å glede meg. 

Hva bør jeg gjøre nå, ringe rikshospitalet for ny blodprøve? Det er så lang ventetid på tlf...

Ja du bør ringe og høre hva de synes tror jeg.. de ringer deg opp igjen hvis du setter deg i "kø". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...