Gå til innhold

Juni gruppa- siste trimester 👣🍼🤗


pia91

Anbefalte innlegg

Velkomen til siste trimester 😁

Vetikke når det er man er i siste trimester, men er 27+2 å det står på appen at jeg er i 3 trimester så 🤔 kanskje jeg er noen dager for tidlig, men pytt pytt 🤗😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Då kjem eg også over i 3. trimester! :-) 28+0 i dag! Er ikkje så veldig aktiv på denne sida, men følger litt med innimellom ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 28 uker i dag. Som dere ser av nicket er jeg godt voksen og formen har vært elendig helt fram til nå, og jeg rakk jammen å nesten bli ferdig med det gode 2. trimester før jeg fikk kjenne på energi og god form... :-(

Men nå ser det ut til at ting bedrer seg og håper å være tilbake i full jobb fra mandag av - hurra! Hvordan er formen deres?

Terminen min er forresten 24 juni, venter ei lita jente. Har to barn fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen her er på topp enda😊

Men kjenner jeg begynner få vondt i bekkenbunnen når jeg går for mye... men det er vel bare til og regne med🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Har vel i grunn vore i elendig form :S Og har dei siste vekene vore 100% sjukmeldt..vore mykje kvalm heile svangerskapet  (heldigvis mindre siste vekene). Blir fort utkjørt rett og slett og kroppen reagerer med mykje kynnera og gjerne murring i ryggen...Godt ein ikkje skal vere gravid veldig mange gonger tenker eg! ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Er i uke 30, andregangsfødende. Førstefødte ble født tre uker før. Det kjennes ut som hodet på baby er festet, kan ikke flyttes på og hvis mannen tar oppi med fingeren kjenner han hodet til babyen og kan til og med kjenne hvis han holder stille der at babyen beveger seg... Kan huske fra forrige fødsel at han kunne kjenne det samme siste dagene før barne ble født. Burde jeg bli sjekka hos jordmor? Skal på neste kontroll over påske. Har en del kynnere og press i bekkenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvordan går det med dere andre kommende junimødre? Er alt utstyr på plass? Bagen pakket?

Her er jeg 20 sykemeldt og plutselig er det kun 2,5 uker igjen til permisjon - og uendelig mye å bli ferdig med på jobb... Formen er litt opp og ned, velgis utslitt noen dager og masse energi andre dager. I dag merker jeg at det ble en lang dag i går, snakk om hovne 17-mai-bein :D

 

Babyen ligger i tverrleie og er spent på hva jordmor sier på neste kontroll som er på tirsdag - uke 36. Regner med det blir en henvisning til UL da? Noen som har erfaring? Min eldste ble tatt med KS pga seteleie, det er snart 8 år siden, men mener det var noen runder med UL og måling av bekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også i uke 36, termin 23. juni. Førstemann :) hvor skal dere føde? Jeg har fødeplass på A hus og Ullevål .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 35+3 her😃 snart permisjons tid! Termin 30 juni♥️ skal føde på st.olavs😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 39+1 å har terminen 3 juni. Er veldig klar for å føde nå 😄😄 håper det går bra med dere å håper dere blir å oppdatere her 😊😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er i uke 39 idag 🤗 Andregangs! Førstemann kom 8 dager på overtid, og eg håååpe eg slepp det denne gang! Har vert 1 gong hos JM for stripping uten effekt. Har 2 cm åpning og 2-3 cm livmortapp på kontroll denne veka. Ligger spent kvar natt å kjenner etter tegn 😉🙈 Andre som våkner litt skuffet kvar morgon ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Hadde termin 23. juni, men pga av symptomer på svangerskapsforgiftning ble jeg satt i gang. Verdens nydligeste gutt kon til verden 9. juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille hjertevennen min kom som ett lyn 13/06 uke 38+0 termin var 30/06😊 en frisk og fin gutt klar for og nyte livet 😍💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde egentlig termin 19/7, og har derfor ikke vært med i junigruppen. 18 juni fant allikevel lillemor ut at det var på tide å hilse på verden😍 Født 35+6, og hun veide 2112 g og var 46 cm lang. Vi har vært en uke på sykehuset, men er nå hjemme igjen. Vi nyter tiden og blir kjent med den lille hjerteknusern vår❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...