Gå til innhold

Nr 2 også i sete ?


Queenbaby

Anbefalte innlegg

Dere som har fått/født i sete før kom nr 2 i samme leie ? Kan man velge keisersnitt da?. Fikk min jente 1 mnd før termin og fødte i seteleie. Men det gjør jeg ikke igjen! De visste ikke at hun la med rompa ned ned før fødselen var i gang, selv om jeg fikk beskjed fra jordmor dagen før at hodet var festet å la ned i bekken 🙄. Så stoler ikke på det igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, skjønner at det ikke frister å måtte gå gjennom det igjen. Det har ikke hendt meg men har en bekjent med samme fødselshistorie som deg. Hun også hadde fått beskjed om at hodet var festet noen dager før fødselen startet. Så de ble sjokket når fødselen var i gang og baby lå i seteleie. 2. fødselen hennes var i hodeleie, så tror ikke du trenger å bekymre deg for at du vil oppleve seteleie enda en gang 😊 Du får be om ekstra kontroller også kanskje forberede deg litt på at fødselen kan starte tidligere denne gangen også 😉 De sier jo at hver fødsel er forskjellig 😃 Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 1 lå i seteleie. Nr 2 lå vanlig vei og det ser ut til at nr 3 også blir liggende rett vei. 😊

 

Anonymous poster hash: 5d88b...def

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...