Gå til innhold

November 2017


Løvinna30

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Elsk0 skrev:

Da takker jeg for meg, da jeg begynte å blø i går kveld. Regner med at hvis det ikke kommer noe ut, så blir det en tur på sykehuset. Blør fremdeles, såpass at jeg må ha bind. Men har ikke kommet noe mer enn det. Er 7+5 i dag.

Krysser fingrene for at det går riktig vei for dere andre :)

Leit å høre. Ville bare si at i mitt første svangerskap blødde jeg i tide og utide fra begynnelse til slutt. Ikke bare litt, men mengder. Hver gang var jeg sikker på at alt var over. Det var det absolutt ikke! 

Lykke til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, LoveDove skrev:

Jeg er faktisk usikker på om jeg har meldt meg inn her, men jeg finner i alle fall ikke noe innlegg fra meg i tråden. Jeg er 6+2 i dag, og veeeeldig forsiktig optimist. Dette er min første graviditet, og den satt på første IVF-forsøk. Foreløpig termin er 22. november. Til uka skal jeg på tidlig UL, fordi vi veldig gjerne vil sjekke foreløpig status før vi reiser bort på påskeferie. Krysser fingrene for et bankende hjerte!

Spennende med UL 😊 Jeg er også forsiktig optimist, såpass at jeg helst vil henge på "Bli gravid" helt til første trimester er over. Føles som om jeg tar gleden på forskudd ved å være her inne 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Elsk0 skrev:

Da takker jeg for meg, da jeg begynte å blø i går kveld. Regner med at hvis det ikke kommer noe ut, så blir det en tur på sykehuset. Blør fremdeles, såpass at jeg må ha bind. Men har ikke kommet noe mer enn det. Er 7+5 i dag.

Krysser fingrene for at det går riktig vei for dere andre :)

Nei korr kjedelig 😕 håper det berre er uskyldig blødning! Kanskje greit å få sjekka opp med lege og få svar med UL? Har du smerter? Lykketil 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Elsk0 skrev:

Da takker jeg for meg, da jeg begynte å blø i går kveld. Regner med at hvis det ikke kommer noe ut, så blir det en tur på sykehuset. Blør fremdeles, såpass at jeg må ha bind. Men har ikke kommet noe mer enn det. Er 7+5 i dag.

Krysser fingrene for at det går riktig vei for dere andre :)

Så leit å høre :( men det er jo ikke sikkert at det har gått gale... hvordan har det vært med symptomer så langt? Er de tilstede? Har du smerter ifm blødningene? Alt håp er ikke ute vettu, men jeg skjønner godt at man tenker det verste i en sånn situasjon Ønsker deg lykke til og sender gode klemmer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. 

Smertene kom like etter jeg skrev innlegg her. Kraftige menskramper. Har begynt å komme mer koagulerer. Men i små mengder. Blør også mer, spesielt når jeg er på do renner det i store mengder..

Anonymkode: 07189...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elsk0
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hei alle sammen. 

Smertene kom like etter jeg skrev innlegg her. Kraftige menskramper. Har begynt å komme mer koagulerer. Men i små mengder. Blør også mer, spesielt når jeg er på do renner det i store mengder..

Anonymkode: 07189...ef6

Var ikke meninga å skrive som anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei alle sammen. 

Smertene kom like etter jeg skrev innlegg her. Kraftige menskramper. Har begynt å komme mer koagulerer. Men i små mengder. Blør også mer, spesielt når jeg er på do renner det i store mengder..

Anonymkode: 07189...ef6

Trist å lese ElskO :( 

God klem til deg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hei alle sammen. 

Smertene kom like etter jeg skrev innlegg her. Kraftige menskramper. Har begynt å komme mer koagulerer. Men i små mengder. Blør også mer, spesielt når jeg er på do renner det i store mengder..

Anonymkode: 07189...ef6

Nei, nei, Trist  

Varme klemz til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Da kom svar på hcg prøven. Tatt 7+1  26441 i hcg.

Så bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei alle sammen. 

Smertene kom like etter jeg skrev innlegg her. Kraftige menskramper. Har begynt å komme mer koagulerer. Men i små mengder. Blør også mer, spesielt når jeg er på do renner det i store mengder..

Anonymkode: 07189...ef6

Så trist. Klem til deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei alle sammen. 

Smertene kom like etter jeg skrev innlegg her. Kraftige menskramper. Har begynt å komme mer koagulerer. Men i små mengder. Blør også mer, spesielt når jeg er på do renner det i store mengder..

Anonymkode: 07189...ef6

So trist Elsk0 😦 lykketil vidare 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Da kom svar på hcg prøven. Tatt 7+1  26441 i hcg.

Det høres jo veldig bra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅ no i dag er kvalme stygg med meg. 

Da bærer det til UL mandag kl 10. gru gleder meg. Er jo litt redd 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært og sett på den lille knotten vår med bankende hjerte, 8+1 :strix:

Gyn kunne lokalisere blødningene så jeg har fått beskjed om å ta det helt med ro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, FruMille skrev:

I dag har vi vært og sett på den lille knotten vår med bankende hjerte, 8+1 :strix:

Gyn kunne lokalisere blødningene så jeg har fått beskjed om å ta det helt med ro

Kor herlig!! Gratulerer med bankande hjerte 😁😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Minimeg123 skrev:

Kor herlig!! Gratulerer med bankande hjerte 😁😁 

Tusen takk, senker skuldrene litt nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruMille skrev:

I dag har vi vært og sett på den lille knotten vår med bankende hjerte, 8+1 :strix:

Gyn kunne lokalisere blødningene så jeg har fått beskjed om å ta det helt med ro

Godt og høre, at på få bekrefta kor ein blør fra. Letter mangen kilo og høre eit bankende hjerte.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Minimeg123 skrev:

Eg skal også til UL på mandag hall 10 😁 Lykketil til oss 👌

Er spent om det er noe. Krysser og håper. Er da 8+1

 

Kva er du da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Minimeg123 skrev:

Er 9+0 då 😊 ja litt for spennande kjenner eg 🙈 berre å krysse fingrane 😁

Er vel ca 2 cm da. Spennande.

Kjøpt meg doppler på nett, får håpe jeg får bruke den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Er vel ca 2 cm da. Spennande.

Kjøpt meg doppler på nett, får håpe jeg får bruke den.

😀 tenkte å bestille meg doppler sjølv også, men venter til etter UL 👌😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...