Gå til innhold

November 2017


Løvinna30

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei alle!

Er ny her, uke 4+6 i dag, andre graviditet. MA i oktober 16, sliter litt med å glede meg enda kjenner jeg. Er ganske redd for MA/SA igjen... vurderer å betale for tidlig ul denne gangen, men det kan jo likevel gå galt etter det, så er redd for det også. Men prøver å tenke positivt, godt å lese andres historier her inne:) Gratulerer til alle som har fått den gode nyheten! 😊💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer so mykje prøveråhåpe 😊 forstår dette med å ikkje klare å gle seg for fullt! Føler nesten graviditeten berre er lånt for ei periode. Får berre krysse fingrane og tenke det skal litt til for att det skjer igjen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer so mykje prøveråhåpe forstår dette med å ikkje klare å gle seg for fullt! Føler nesten graviditeten berre er lånt for ei periode. Får berre krysse fingrane og tenke det skal litt til for att det skjer igjen

Tusen takk Du har helt rett, prøver å dytte negative tanker bort og ber om at ukene går fort☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er ny her jeg også. Ramlet over forumet tilfeldigvis. Samboeren min og jeg har forsøkt å bli gravide ca 1 år. Hadde bestemt oss for å bare ta en pause og ta det rolig noen måneder grunnet mye annet stress med sykdom i familien og hos nære venner. Men så etter en måned så var jeg plutselig gravid :) 5 + 3 (tror jeg), aner egentlig ikke. Jeg bare taster inn på en sånn kalkulator på nett. Får finne litt ut av det hos legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan jeg endelig melde meg inn her!! :) Jeg har gått flere dager å venta på mensen, men ingenting kom baaaare ømme og harde bryster....  Tok en test, og den lyste positiv til meg. Termin 18/11. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer temmelig sjokkert tuslende inn hit. Etter beskjed forrige uke om tegn på tidlig overgangsalder pga sykdom og det faktum at vi har brukt prevensjon testet jeg idag positivt og er visstnok 4+2 med termin 21.november. Har ei lita frøken på snart 1.5 år fra før og planer om å prøve på nestemann til høsten. Litt skrekkblandet fryd, men begynner så smått å kjenne gleden vokse :) Testet fordi sykdomsymptomene mine plutselig forsvant, noe de også gjorde ved forrige graviditet samt at puppene ble vonde og jeg har vondt i livmora hver gang jeg hoster :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tårer jeg og snike meg inn igjen. Onsdag 211 i hcg og mandag 1332 i hcg. Ligger innen normalen.

 

Forbanna CB ukes indikator tester. Ikkje og lite på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Da tårer jeg og snike meg inn igjen. Onsdag 211 i hcg og mandag 1332 i hcg. Ligger innen normalen.

 

Forbanna CB ukes indikator tester. Ikkje og lite på.

Så fantastisk å se, husker du var prøver sist vi prøvde også. Det var i 2014\2015. Håper det går veien nå og at du får ønskebarnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Da tårer jeg og snike meg inn igjen. Onsdag 211 i hcg og mandag 1332 i hcg. Ligger innen normalen.

 

Forbanna CB ukes indikator tester. Ikkje og lite på.

Så fantastisk :nigo:

Jeg har testet med cb digital 3 ganger denne gangen. Første test viste 1-2, uken etter 2-3 og i går 3+, så tror testene jeg har tatt har funket :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, FruMille skrev:

Så fantastisk :nigo:

Jeg har testet med cb digital 3 ganger denne gangen. Første test viste 1-2, uken etter 2-3 og i går 3+, så tror testene jeg har tatt har funket :P

Det var CB ukes som sette meg ut. Fikk på 9 dpo 1-2, 14 dpo 2-3 og så prøvde jeg 17 dpo og den var på 1-2. Da vart jeg heilt på tryne. 7 timer seinare var den på 2-3 igjen. Tok hcg på 19 dpo og den var på 211. Da må testene vere på ville veger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Det var CB ukes som sette meg ut. Fikk på 9 dpo 1-2, 14 dpo 2-3 og så prøvde jeg 17 dpo og den var på 1-2. Da vart jeg heilt på tryne. 7 timer seinare var den på 2-3 igjen. Tok hcg på 19 dpo og den var på 211. Da må testene vere på ville veger.

Kan se ut som at testene var litt i ulage da ja,  og skjønner godt du blir forvirret :sjokkert: 

veldig kjekt at du har fått bekreftet økende hcg da :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Kan jordmor på helsestasjon bestille UL ?

Du som har prøvd og strevet så lenge, vil jeg tro får UL gjennom henvisning av legen. Vet ikke med jordmor. 

Anonymkode: 07189...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elsk0

Helt sjokkerende og uforventet er jeg visst gravid igjen jeg og. Har ei på 8 mnd. Hadde planer om å begynne prøvinga til sommeren, men testen ble visst positiv litt tidligere.

 

Har termin 12.11. 5+6 i dag, er veldig trøtt og sliten, men ingen andre symptomer. Ved forrige graviditet var jeg også veldig trøtt tidlig i svangerskapet, men hadde i tillegg masse andre symptomer. Økt utflod, ømme bryster, søt sug osv.

 

Gratulerer til alle dere andre :) 

Endret av Elsk0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.3.2017 den 21.01, Mumua skrev:

Så fantastisk å se, husker du var prøver sist vi prøvde også. Det var i 2014\2015. Håper det går veien nå og at du får ønskebarnet :)

Husker deg. Har tatt sin tid her.Må ha tålmodighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Husker deg. Har tatt sin tid her.Må ha tålmodighet

Håper den sitter godt nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Elsk0 skrev:

Helt sjokkerende og uforventet er jeg visst gravid igjen jeg og. Har ei på 8 mnd. Hadde planer om å begynne prøvinga til sommeren, men testen ble visst positiv litt tidligere.

 

Har termin 12.11. 5+6 i dag, er veldig trøtt og sliten, men ingen andre symptomer. Ved forrige graviditet var jeg også veldig trøtt tidlig i svangerskapet, men hadde i tillegg masse andre symptomer. Økt utflod, ømme bryster, søt sug osv.

 

Gratulerer til alle dere andre :) 

Gratulerer 😊 Kjekt med to tette! 

Er også veldig trøtt og kvalmen har begynt å melde seg no. Verst på morgen/ettermiddag. 6+4  her 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler som jeg har uvi og tissetrengt nesten med ein gang. Det er ikkje kvar dag men sa hips og haps. Eller er det slik dikka andre har det og ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...