Gå til innhold

November 2017


Løvinna30

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, PrøverÅHåpe skrev:

15+2 i dag, svangerskapskontroll i morges, lege fant ikke hjertelyd. Til sykehus for ul, som bekreftet ny MA. <\3 Så da var det slutt igjen. Blir innlagt med cytotec på onsdag. Vil bare takke alle her, jeg har lest og kost meg hele veien og fikk tilslutt håpet opp etter positiv ul for ca to uker siden. Men dessverre så gikk det ikke denne gangen heller. Satser på å komme tilbake senere, men akkurat nå sliter hjertet litt med å tenke fremover. Ønsker dere alle masse masse lykke til videre og håper av hele mitt hjerte at November bringer kun ren lykke for alle <3 

Så utrolig trist å høre, jeg har ei venninne som opplevde det samme forrige uke. Forferdelig tungt 😔 Håper dere lykkes neste runde, ta deg tid til å bearbeide sorgen nå. Det er tungt når man har kommet så godt i gang. Alle gode tanker til deg! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, PrøverÅHåpe skrev:

15+2 i dag, svangerskapskontroll i morges, lege fant ikke hjertelyd. Til sykehus for ul, som bekreftet ny MA. <\3 Så da var det slutt igjen. Blir innlagt med cytotec på onsdag. Vil bare takke alle her, jeg har lest og kost meg hele veien og fikk tilslutt håpet opp etter positiv ul for ca to uker siden. Men dessverre så gikk det ikke denne gangen heller. Satser på å komme tilbake senere, men akkurat nå sliter hjertet litt med å tenke fremover. Ønsker dere alle masse masse lykke til videre og håper av hele mitt hjerte at November bringer kun ren lykke for alle <3 

Kor urettferdig 😕 håper det går raskt din veg 💜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...