Gå til innhold

November 2017


Løvinna30

Anbefalte innlegg

Gjest Elsk0
2 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Den dagen jeg blødde fikk jeg kraftige murringer og følte jeg måtte tisse heile tiden. + kraftige stikk på venstre side, tanken slo meg exu. Det ga seg etter 2 timer. 

I dag har det vert sterke stikk på høyre siden som varte i ca 30 min. Veldig lite murring og såre bryst.

 

Er felt og vente til Mandag og kva legen gjør. Får ikkje til og glede meg på noen måter, tanken er det liv eller.

Murringer og ømme bryst er veldig positive tegn. Jeg har hatt mye sterke murring, så mye så det nesten vondt. Hadde det sist svangerskap også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Kor langt er du på veg ?  Har det kommet symptomer tilbake no ?

 

Jeg fikk blødning tirsdags morgon i 6 tiden og stoppa i 11 tiden. Lyserosa på papiret men ingen ting i truse innlegget. Veit ingen ting korleis ståa er. 

Torsdag for 1 uke siden  da jeg hadde blødning etterfulgt av brun utflod så var jeg akkurat 6+0. Hcg prøve ble tatt dagen etterpå,altså fredagen. Og fra fredag til mandag hadde den altså doblet seg

Begynte som sagt med sterke murringer i korsryggen i går ettermiddag og i dag har jeg hatt brun utflod igjen pluss ingen symptomer. Hvis jeg legger godviljen til så kan brystene føles litt ømme igjen i kveld, men det kan være fordi jeg har knadd så mye på dem ila dagen :P vi har ultralyd neste uke, så vi får bare se dagene an og det vil komme blødninger eller ikke. Frykten er egentlig MA, servil jeg ikke oppleve igjen :(

Anonymkode: 0c7c7...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Torsdag for 1 uke siden  da jeg hadde blødning etterfulgt av brun utflod så var jeg akkurat 6+0. Hcg prøve ble tatt dagen etterpå,altså fredagen. Og fra fredag til mandag hadde den altså doblet seg

Begynte som sagt med sterke murringer i korsryggen i går ettermiddag og i dag har jeg hatt brun utflod igjen pluss ingen symptomer. Hvis jeg legger godviljen til så kan brystene føles litt ømme igjen i kveld, men det kan være fordi jeg har knadd så mye på dem ila dagen :P vi har ultralyd neste uke, så vi får bare se dagene an og det vil komme blødninger eller ikke. Frykten er egentlig MA, servil jeg ikke oppleve igjen :(

Anonymkode: 0c7c7...9ce

Det er jo gode tegn vedr hcg. 

Det er så grusomme denne tiden fram til 2 trimester. Blod da blir jeg satt ut, Krysse og håpe det er skjøre slimhinner vi har.

Reknar med jeg og får ul i neste veke og krysser VI 2 får sjå eit nurk som spreller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Det er jo gode tegn vedr hcg. 

Det er så grusomme denne tiden fram til 2 trimester. Blod da blir jeg satt ut, Krysse og håpe det er skjøre slimhinner vi har.

Reknar med jeg og får ul i neste veke og krysser VI 2 får sjå eit nurk som spreller.

Joda, men siste hcg prøve ble tatt da symptomene var som verst, dagen etterpå var de gone :( vi får bare krysse fingrene for oss begge, det er noe drit å gå rundt å være så bekymret 

Anonymkode: 0c7c7...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Elsk0 skrev:

Murringer og ømme bryst er veldig positive tegn. Jeg har hatt mye sterke murring, så mye så det nesten vondt. Hadde det sist svangerskap også :) 

Håper det stemmer. Vil ha eit svar om der er no eller. Må smører meg med tålmodighet, no jeg ikkje har. Krysser og håper der er liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Joda, men siste hcg prøve ble tatt da symptomene var som verst, dagen etterpå var de gone :( vi får bare krysse fingrene for oss begge, det er noe drit å gå rundt å være så bekymret 

Anonymkode: 0c7c7...9ce

Ja det tææææærer på meg, får ikkje gleden fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok siste hcg idag, håper på svar imorgen ellers blir det mandag. Har fått time til tidlig ul 21 april pga påske, det er forsåvidt helt greit. Har fått gravidmage allerede, hard og rund så her kan det knapt skjules. Hadde mye luft med første, men denne gangen ser det ut som vanlig gravidmage. Får håpe den går tilbake litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elsk0
10 minutter siden, Mumua skrev:

Jeg tok siste hcg idag, håper på svar imorgen ellers blir det mandag. Har fått time til tidlig ul 21 april pga påske, det er forsåvidt helt greit. Har fått gravidmage allerede, hard og rund så her kan det knapt skjules. Hadde mye luft med første, men denne gangen ser det ut som vanlig gravidmage. Får håpe den går tilbake litt.

Her også stikker kulen frem... går i litt vide skjorter og gensere. Går fint enn så lenge, men spørs om ikke folk begynner å få mistanke om ikke så lenge.. :o:P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Elsk0 skrev:

Her også stikker kulen frem... går i litt vide skjorter og gensere. Går fint enn så lenge, men spørs om ikke folk begynner å få mistanke om ikke så lenge.. :o:P 

Vide gensere her og, men vanskelig å skjule på jobb :) klarer ikke lukke igjen ytterjakka over puppene heller, tror mange stusser på at jeg går rundt i minusgrader med jakka åpen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter to dagers fravær, så kom plutselig symptomene tilbake med et brak og jeg er litt beroliget igjen :) merkelig at det kan gå såpass i dvale i noen dager for så komme tilbake igjen 

Anonymkode: 0c7c7...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Etter to dagers fravær, så kom plutselig symptomene tilbake med et brak og jeg er litt beroliget igjen :) merkelig at det kan gå såpass i dvale i noen dager for så komme tilbake igjen 

Anonymkode: 0c7c7...9ce

Så godt og høre. Kva slags symptomer har du no ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden går så sakte... Jeg er bare 4+5 i dag og det føles som en evighet til jeg kan være sikker på at det går veien denne gangen. Har få symptomer, bare manglende matlyst (ikke kvalm) og er oppblåst. Har tenkt til å gå på tidlig UL rundt uke 12, men det er jo ikke før i midten av mai! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar på hcg idag

Tirsdag: 14800

Torsdag: 18542

Tenkte først det var lav stigning, men ser så at det skal stige saktere etter å ha nådd 10 000. Likevel litt urolig. Er trolig lenger på vei enn 5+6 iallefall.

Flere som har målt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så leit, Utgått! Jeg skjønner at det er skummelt og demotiverende. Skal krysse alle fingre og tær for at det bare er uskyldige blødninger!!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det stoppa. 3 ganger med rosa på papiret. Blir så lei og utsatt. Trykker og håper og krysser og etc. Vil at det skal være noe der.

 

Beklager blir barre så frustrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Da har det stoppa. 3 ganger med rosa på papiret. Blir så lei og utsatt. Trykker og håper og krysser og etc. Vil at det skal være noe der.

 

Beklager blir barre så frustrert.

Er det ingen privatklinikker i nærheten hvor du kan bestille UL ganske fort? Så slipper du all denne bekymringa? :( 

Anonymkode: 07189...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Så godt og høre. Kva slags symptomer har du no ?

Kvalm og ømme pupper, tisser på natten ;) 

 Kvalmen er som "dagen derpå" kvalme, konstant sulten...

Går det bra med deg? Tar godt på psyken å gå sånn å småblø...greit å få sjekket med ul kanskje?

jeg er spent på vår ul neste uke :0

Anonymkode: 0c7c7...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mumua skrev:

Fikk svar på hcg idag

Tirsdag: 14800

Torsdag: 18542

Tenkte først det var lav stigning, men ser så at det skal stige saktere etter å ha nådd 10 000. Likevel litt urolig. Er trolig lenger på vei enn 5+6 iallefall.

Flere som har målt?

Det er innenfor normalen så tror ikke du trenger uroe deg :) jeg hadde 14000 6+1 og  28000 6+4, også innenfor normalen...

Anonymkode: 0c7c7...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er innenfor normalen så tror ikke du trenger uroe deg :) jeg hadde 14000 6+1 og  28000 6+4, også innenfor normalen...

Anonymkode: 0c7c7...9ce

Snakket med legen, hun sa det var fin stigning så nå skal jeg ikke tenke mer på det før ul om 4 uker. Har fått mer symptomer også de siste to dagene så nå trenger jeg ikke stresse føler jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mumua skrev:

Snakket med legen, hun sa det var fin stigning så nå skal jeg ikke tenke mer på det før ul om 4 uker. Har fått mer symptomer også de siste to dagene så nå trenger jeg ikke stresse føler jeg. :)

Symptomer er et godt tegn ;) 

Anonymkode: 0c7c7...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Symptomer er et godt tegn ;) 

Anonymkode: 0c7c7...9ce

Ja, fortsatt innmari overrasket over hvor ulikt det er fra første svangerskap. Får vel bare være glad til for at det er lettere enn sist enn så lenge :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elsk0
13 timer siden, Mumua skrev:

Ja, fortsatt innmari overrasket over hvor ulikt det er fra første svangerskap. Får vel bare være glad til for at det er lettere enn sist enn så lenge :) 

Er overrasket selv. Sist svangerskap var jeg kvalm hele dagen, spesielt om morningen, sov omtrent hele dagen, orket absolutt ingenting. Kjenner jeg er litt trøtt og sliten, men ikke så det plager meg. Sovner bare tidligere om kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Da var det lyse rosa igjen, Bli barre så deppa.

Håper du får raskt UL utgått slik du slepper å vente og lure. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...