Gå til innhold

FITLINE


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gikk en månedskur for noen år siden.

Gikk ned rundt 6 kg. Alt er på igjen pluss litt til.

 

Mange får masse energi med Fitline.



Anonymous poster hash: d98cb...d45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned 11 kg siden oppstart. Har tatt 28 dagers kur og har fortsatt med produktene. Har ikke trent, men har fått en mye bedre energi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Noe som faktisk fungerer. Prøvd ALT... føles som. :P Men nå har jeg endelig gått ned 10 kilo, fått masse energi, sover godt og det UTEN og trene (aldri trent så lite faktisk) er jo ikke bra det da, skal igang igjen nå snart, men du vet... vintermåneder)  Men kjør på og prøv sier jeg. Jeg har kjørt hele slekta og alle mine venner på dette, og stort sett alle har hatt bra resultat og er fornøgde. De over 80 i min familie er de som har hatt minst nytte av det. De har kun gått ned 3-5 kilo. Ellers har resten liggi på mellom 7 og 11 kilo på 28 dager. :)  Og trenger du en veileder stiller jeg opp :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Når skal egentlig folk begynne å få opp øynene og innse at dette middelet er et pyramidespill og er 100% bullshit? SELVFØLGELIG vil kroppen reagere hvis den tilsettes store mengder SUKKER, noe som er hva fitline faktisk inneholder. Innser virkelig ikke naive kjøpere at de som selger produkter sier kun positive for å selv tjene penger? Blir helt satt ut av at mennesker tror på dette. Prøv og gi en diabetiker dette innholdet, og se hvordan personen reagerer.  (PS, gi IKKE dette middelet til en diabetiker. Med litt mer kunnskap burde man vite at diabetikere ikke skal ha sukker, og de kan faktisk risikere å dø av det ;-) )

Anonymkode: e6d59...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper dere så Helsekontrollen på TV2 i dag. 

Er bare juks alt sammen! 

Pulveret er 50% sukker

Anonymkode: 30544...863

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig markedsføring selgerne for fit line har klart å innføre. "Gjennomfør denne dietten så går du garantert 5-7 kg ned i vekt første uka. Bare husk og ta dette pulveret for få i deg nok vitaminer. Og blir du litt slapp så er det fint å ta xxxx  pulveret og da blir du såååå full av energi" Vektnedgangen skylles væsketap og energien øker ved inntak av xxxx pulver fordi det inneholder det samme som Burn. Faktisk inneholder det mer enn Burn når det gjelder oppkvikkende stoffet. Og i tillegg en skikkelig overdose cianin = B3. + en god porsjon sukker. Vil påstå at Burn er rene helsekosten å regne i forhold til dette turbopulveret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe middel i verden som slår sunt kosthold og trening om man skal ned i vekt,og holde den der! Skremmende hvor mange som bruker penger og putter i seg «gift» for å miste kiloer. 

Anonymkode: 4f769...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bekjent av meg som driver med Fitline tok ikke til seg NOE i TV2s program og snakker bare om hvordan "advokater skal ta seg av dette". Det er trist at hun enten er nesten "hjernevasket", ev. at hun tjener så mye penger på å selge Fitline-pulver at hun ikke ønsker å høre om fakta.

Anonymkode: ec2e6...527

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Produktene som ble vist på TV2 er laget av naturlige vekstemner som frukt og grønnsaker. Både frukt og grønnsaker i sin naturlige form inneholder sukker, dette kalles for fruktsukker/fruktose.

Produktleverandøren markedsfører dette som et naturprodukt, skulle de fjerne det sukkeret som er i råvarene, blir ikke dette ansett som et naturprodukt. Det vil heller ikke ha samme virkemekanisme. Produktene ble beskrevet som sukkerbomber . Sannheten er at en dagsdose av 3 av disse produktene inneholder mindre sukker/fruktsukker en det du får i deg hvis du spiser en pære eller et eple.

Skal du inn i et pyramideselskap, må du investere penger, og inntektene kommer ikke fra salg av produkter men av verving. Dette er forbudt i Norge.

Selskap som jobber i nettverk, utgir kun provisjon for salg av produkter, og de fleste av disse er underlagt Direktesalgsforbundet. (Her ligger mange andre velkjente produkter: Tuppeware, Mary Kay, Herbalife, Nuskin, Forever Living for å nevne noen) . PM -International er selvfølgelig medlem i Direktesalgsforbundet.

Så er det en del sammenblanding om PM, Fitline og Cellreset. Det er ingen direkte sammenheng mellom CellRESET og FitLine. Men han som utviklet Cellreset i Norge valgte å bruke noen av kosttilskuddene fra Fitline, samt feks noe fra Herbalife (teen). Mat er din beste medisin, men kosthold er også en vitenskap, og det kan være utfordrende å få i seg alt vi trenger i løpet av en dag. Mange som ønsker å gå ned i vekt, opplever dessverre at de mister muskelmasse siden de får i seg for lite næring. Derfor er dette til hjelp. 

Bortsett fra at jeg har gått ned over 20 kilo, så er det viktigste dette har gitt meg et verktøy for å leve sunt etter dietten. Ved å dele opp uken i hvite dager (kun protein), grønne dager (protein + grønnsaker) og røde dager (kos), så har jeg fått et balansert kosthold som jeg kan leve med. Ingen klarer å gå på en diett hele livet. Jeg er ikke selger, btw. Bruker ikke noen av produktene nå lenger, iom at jeg ikke hadde noen helseutfordringer i utgangspunktet, kun matrådene, og er storfornøyd. 

Vedr Tv2s test; syntes denne var lite troverdig. Det hadde vært bedre om de undersøkte 5 personer som gikk på dietten uten kosttilskuddene + 5 personer som gikk på dietten m/ kosttilskuddene, og så sjekket helsen deres ikke bare etter den første måneden, men i fase 2 også. Det hadde vært interessant. Det ble vist til en dame som hadde gått på cellRESET original, hun hadde fullført konseptet i 28 dager og gått ned 13 kg. I denne perioden hadde hun inntatt 3 ”sukkerbomber” hver dag. Jeg har aldri hørt om noen som tar 3 sukkerbomber daglig og går ned 13 kg på 28 dager. Sukkeret tilsvarer et halvt eple daglig, så det at hun har spist sukker er ikke riktig, vi snakker altså om fruktsukker. Hastverksarbeid. At de valgte å oppsøke det norske kontoret til tross for at hun på forhånd hadde fortalt at hun var bortreist den uken, virker også spesielt. 

 

Anonymkode: 34020...2e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...