Gå til innhold

Uke 9 uten symptomer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Den dagen jeg bikket uke 9 mistet jeg alt av symptomer. Altså kvalmen, svimmelhet, trøtthet og alt det som hører med. Jeg har ikke blødd noe (bank i bordet!!), og ingen smerter. Jeg er 22 år og førstegangs. Er uke 9+4 i dag. Burde jeg være glad for å være uten disse symptomene, eller bekymret? Tenker å vente med tidlig ultralyd til jeg er over uke 12.. bare 2 1/2 uke igjen nå!!

 

Jeg setter pris på alle svar!:):) Som førstegangs er jeg litt avhengig av dere som er litt erfarne. Hehe.

 

Anonymous poster hash: f6259...01f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville ikke ha bekymra meg. Helt vanlig at symptomene kan forsvinne. Kanskje slipper du å være kvalmen videre eller så kommer den plutselig tilbake😊 så lenge du ikke har blødninger er sjansen for at alt er iorden veldig stor😊 er selv 9+2 i dag. I går var jeg ikke dårlig, men i dag er kvalmen og svimmelheten der😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger til at blødninger ikke alltid betyr sa heller. Sist svangerskap blødde jeg flere ganger men fødte likevel ei frisk jente.

 

Anonymous poster hash: 1d791...abf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 9+1 nå og jeg har ikke hatt noe særlig med symptomer i det hele tatt faktisk. Jeg hadde litt murringer i uke 5, ellers har det nesten bare vært at jeg er ekstremt trøtt.. Noe jeg fortsatt er. Føler at jeg sover hele tiden og at etter jeg har sovet så er jeg egentlig like trøtt som jeg var før jeg la meg. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...