Gå til innhold

Sterilisert ivf


Mammatil3ivf

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg er sterilisert og har funnet en fantastisk mann som jeg ønsker barn med. Vi skal pp klinikk hausken imorgen for første time. Det jeg lurer på er om det er andre aom også har gjennomgått ivf som er sterilisert? Hvilke medisiner får man? Hvordan er hele prosessen? Vi vet jo hva problemet er. Håper noen kan svare meg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke vært gjennom dette selv, men er sterilisert selv.

 

Dette vil tilsvare de som f.eks. har tette eggledere pga sykdom og derfor trenger IVF. Det vil være som ethvert annet IVF-forsøk medisiner o.l. Sjansene for å lykkes er gode når man har barn fra før og trenger IVF pga sterilisering, gitt at du ikke er for gammel og at alt er Ok med den mye mannen din. Men ta en prat med Hausken for å få skikkelig informasjon.

 

Anonymous poster hash: 22b21...cd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært gjennom dette selv, men er sterilisert selv.

 

Dette vil tilsvare de som f.eks. har tette eggledere pga sykdom og derfor trenger IVF. Det vil være som ethvert annet IVF-forsøk medisiner o.l. Sjansene for å lykkes er gode når man har barn fra før og trenger IVF pga sterilisering, gitt at du ikke er for gammel og at alt er Ok med den mye mannen din. Men ta en prat med Hausken for å få skikkelig informasjon.

 

Anonymous poster hash: 22b21...cd6

Sorry, dette ble uklart. Jeg har altså aldri hatt behov for IVF selv, men er sterilisert, og fant endel info om dette pluss spurte gyn i forkant av inngrepet.

 

 

Anonymous poster hash: 22b21...cd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen forskjell på ivf om du er sterilisert eller ikke. Nettopp fordi de tar ut eggene og setter de i livmoren etterpå har steriliseringen ingen innvirkning på forsøket.

 

Anonymous poster hash: 5e882...d77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...