Gå til innhold

IKM Uke 12🌸


Lilletrille1

Anbefalte innlegg

Venter på mensen jeg også nå men fortsatt ingenting. Spotta en gang men ikke mer. Testa igjen i dag, fortsatt negativt så nå trenger det ikke vente lenger syns jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 Hurra! Streken kom veldig overraskende må jeg si!! Veldig usikker på når EL var ettersom det ikke var noen tydelige positive el-tester for ca 14 dager siden... Og så vi som brukte kondom den dagen EL vanligvis skulle komme!! Jaja... Tar vel en digital i morgen for å se... :) Termin ca 01.12...wi5af7.jpg

Endret av Majka81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Majka81 skrev:

 Hurra! Streken kom veldig overraskende må jeg si!! Veldig usikker på når EL var ettersom det ikke var noen tydelige positive el-tester for ca 14 dager siden... Og så vi som brukte kondom den dagen EL vanligvis skulle komme!! Jaja... Tar vel en digital i morgen for å se... :) Termin ca 01.12...wi5af7.jpg

Gratulerer! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, MammaMø85 skrev:

Gratulerer! 😊

Takk! 😊 Glemte digitalen i morges, prøver på nytt i morgen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg 2 dager over ikm, fortsatt ingen mens. Føles ut som den skal komme hele tiden, men neida.  Føler meg fortsatt veldig hoven nedentil, begynte å lure på om jeg hadde UVI så kjøpte en test for det. Tok den i dag tidlig, var negativ så da er det ikke det heller... tror kroppen min er helt på tur nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Majka81 skrev:

wml1er.jpg

Tatt i morges. Sterkere strek, så dette går veien! Krysser fingrene for dere andre! 😊 

Den der er det ingen tvil om 😊 

Ingen mens her enda, tror tiden er inne for ny test 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MammaMø85 skrev:

Den der er det ingen tvil om 😊 

Ingen mens her enda, tror tiden er inne for ny test 

Spennende! 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, MammaMø85 skrev:

Ferdig med spenninga for denne gang, tantetrollet har kommet 😭

Ånei, så synd! Krysser fingrene for at d blir klaff neste gang!! 🍀 

Tok digital test i går og fikk 2-3, skulle ta bilde av den i dag men da var tekst borte... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet igår kveld med strimle og fikk to strek. Testa idag tidlig og fikk to strek på to ulike tester.  Skal kjøpe CB imorgen for å vere 100% sikker😄 

IMG_6503.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lilletrille1 skrev:

Testet igår kveld med strimle og fikk to strek. Testa idag tidlig og fikk to strek på to ulike tester.  Skal kjøpe CB imorgen for å vere 100% sikker😄 

IMG_6503.JPG

Gratulerer!! 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om kroppen min prøver på EL her. Er på dag 33 i syklusen. Temper. Og bruker el tester. Tok en eltest idag som blei positiv tvert. Torsdag eller fredag va den nesten positiv. Men fredag hadde jeg mye el-slim.  Tror kroppen prøvde for 14 dages tid siden også. Har nå slik Tullkropp uten EL/pcos. 

IMG_3412.JPG

IMG_3413.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negativ gtester. Men niplene er veldig såre no

Endret av mammas skatter <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...