Gå til innhold

IKM Uke 12🌸


Lilletrille1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sniker litt her inne fra uke 14-gruppa. Jeg har god erfaring med One Step sine strimler. De er til å stole på, sensitive (ned tl 10 ml) og kan bestilles veldig billig på engelsk ebay (www.ebay.co.uk). Men da må man jo ha tid på å vente på posten..

Jeg får strek på dem ofte :( uten at det er noe :( men kan jo ha vært kjemisk da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør du? Hmm da vet jeg ikke om jeg tør bruke de for å så få falske forhåpninger.. jeg har ofte fått strek på de fra billige-tester så stoler ikke på de lenger. Føler liksom at clearblue er de eneste sikre, men kan ikke kjøpe 20 av de liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De stripsene fra billigtester har jeg aldri fått strek på uten å være gravid.

Å jeg har testet MYE gjennom 6 år som prøver før første mann. Og ett år nå nesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart at det er så forskjellig. Kanskje noe med hormonnivåer å gjøre eller noe, hakke peil. Tenker ofte at det egentlig er greit å droppe all testing og heller kjøpe seg en dersom mensen ikke har kommet innen ei uke, men å følge det er jo klin umulig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er jo egentlig ikke vits å teste tidlig. Man får jo ikke svar tidlig, ikke før mens er uteblitt 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Er jo litt tidlig å begynne testinga nå uansett, men hvor lang tid tar det ca?

 

I underkant av en uke, hvis man passer på å bestille fra en engelsk (europeisk) forhandler så de ikke må sendes rundt halve jordkloden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får strek på dem ofte :( uten at det er noe :( men kan jo ha vært kjemisk da.

 

Ånei, kjipt! Det varierer jo veldig fra person til person, såvidt jeg skjønner! Jeg har fått strek fra One Step som ikke har holdt seg noen ganger når jeg har testa tidlig, men det tror jeg må ha vært kjemiske, for siden har de blitt gradvis svakere. Enig i at de fra billigtester er gode. Min erfaring er at billigere ikke nødvendigvis er dårligere. Bortsett fra rfsu sine! :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en strek på den, samme dag som jeg tok blodprøve. På blodprøven, hadde jeg hcg på 0 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange dpo og hvilken test? Hehe mye rart man skal spørre om. Får veldig lyst å teste selv merker jeg. Har kjempe ømme pupper og føler meg fortsatt litt hoven nedentil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her, ikm mandag, 9 dpo. I pp2. Har litt symptomer, håper det ikke er noe jeg inbiller meg :o Gratulere C'est la vie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne mnd har jeg fortsatt ikke fått slike sykt vonde pupper jeg har hatt de tullmnd i det siste.  bare veldig frustrert no. el-testene forstår jeg meg ikke på. positive hele tiden og plutselig knallpositive no. tempen går som en jojo.  så sliten og frustrert idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt tester fra testdeg.no. Håper de kommer kjapt fram. Hva syns dere om endringene her inne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Kjennes ut som mensen skal komme, er brunt og ikke frisk blod enda. Har mensverk i magen, slik som jeg bruker. Skal egentlig ikke ha mens før den 20. Er også veldig kvalm om kveldene, har vært dette i et par dager. ? Kan det være en spire eller er det mest sansynlig tr? Huff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, C'est la vie skrev:

Testene blir ikke sterkere, så da er det skyggestreker dessverre :( 

Så synd 😔  men når er ikm da? Syns jeg leste du var 8dpo og det er jo veldig tidlig så da er det jo fortsatt håp 🖒😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...