Gå til innhold

IKM Uke 12🌸


Lilletrille1

Anbefalte innlegg

Her er det Ikm 24.3 og 6pp. Håper det klaffer denne gangen og sitter en spire snart🌿

Endret av Lilletrille1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

IKM 20/3, pp6 :) Har fått meg babycomp og brukt den en hel syklus, så regner med å få nøyaktig eggløsning denne gangen. Blir spennende å se! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg gjør det. Men egentlig behøver jeg ikke for min eggløsning er regelmessig,så jeg gjør det for å være sikker... 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også gjort det, men tenkte å la være denne måneden, kun fordi jeg tenker at hvis jeg gjør noe annerledes så kanskje det funker.😜 Så jeg får heller følge med på elslim for å få en pekepinn. Bruker to forskjellige apper også men de viser jo forskjellige datoer for antatt eggløsning så det blir jo bare å ta en sjans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etdw6u.jpg Hmmmm. Håper det blir el denne gangen.

Ser ut som det :) temper du? Da ser du om du faktisk har el :) jeg hadde god stigning. Så el var i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det :) temper du? Da ser du om du faktisk har el :) jeg hadde god stigning. Så el var i går :)

 

har prøvd temping denne gangen. hell seg fortsatt ganske likt. så toppen er vel ikke nådd. holdet seg på 35,8 35,9 og i dag 36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har prøvd temping denne gangen. hell seg fortsatt ganske likt. så toppen er vel ikke nådd. holdet seg på 35,8 35,9 og i dag 36.

Hmm. Legger du den inn noen steder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempen var 36,2 idag. Under tunga.så den har gått opp. Tror det var noe elslim i går. Dag 13 i syklus. Og noe murring og stikking i eggstokk/livmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eltesten var svakere Igår enn kvelden før!33ddzza.jpg Neders meiner jeg var sterkere førkvelden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pcos og lange sykluser. Konstanterer at det ikke er el også noen ganger. Men de gangene jeg har el så er syklusen kortere. Så spent no. Men hvor lenge må tempen holde seg høy for at en skal se at el har vært!??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempen gikk ned idag. En dag med høy bare!!!! Så da gikk d ikke sikkert!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dpo i dag, jeg sitter med en helt syk følelse at der satt'n! Føler vi traff rett på eggløsning, hvertfall i forhold til eggløsningsslim. Så gal i hodet har jeg blitt at jeg har titta på barnevogn på nett i dag 🙈🙊 men den følelsen altså, er liksom så sikker på det. Skikkelig rart... tror dere det kan være noe i det? En slags intuisjon eller underbevissthet eller noe, eller har det bare klikka 😜

Endret av MammaMø85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, mammamø! Kan hende det er noe i det! 😉

 

For min del så skal jeg ha eggløsning i går eller i dag. Testene er tatt fra tirsdag og de har ikke slått helt ut, så jeg vet ikke... Kanskje EL er litt forsinket. Får ta en ny test i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dpo.. dagene går sakte! Har litt stikninger i puppa men det har jeg vanligvis før mens og så det betyr jo ingenting. Kjenner meg litt sånn "tjukk"/ hoven nedentil, men kan jo være tilfeldig.. lurer på å kjøpe en tidlig test, noen å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dpo.. dagene går sakte! Har litt stikninger i puppa men det har jeg vanligvis før mens og så det betyr jo ingenting. Kjenner meg litt sånn "tjukk"/ hoven nedentil, men kan jo være tilfeldig.. lurer på å kjøpe en tidlig test, noen å anbefale?

 

Jeg sniker litt her inne fra uke 14-gruppa. Jeg har god erfaring med One Step sine strimler. De er til å stole på, sensitive (ned tl 10 ml) og kan bestilles veldig billig på engelsk ebay (www.ebay.co.uk). Men da må man jo ha tid på å vente på posten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...