Gå til innhold

Slå følge i prøveperioden? :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei :)

 

 

Inne i vår andre pp i jakten på attpåskatten <3 Koser meg foreløpig veldig med å prøve på et lite nurk, 8 år siden sist! Ønsker oss en liten lillebror eller søster, og har to go'inger fra før på 8 og 11. Lurer på om noen andre kanskje har lyst å skravle litt på veien? :) Jeg er 36, og kjenner jo det er litt annerledes å være prøver nå enn sist ;) Hadde vært så kjekt å skravle litt med andre i samme båt  :Nikke:

 

 

Håper så inderlig vi vil få oppleve gleden av å bli foreldre en gang til, og akter nyte prosessen det beste jeg kan :)


Anonymous poster hash: 30994...7cc



Anonymous poster hash: 30994...7cc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei.😊Dere er i nesten samme situasjon som oss.😊Jeg fyller straks 35 år og har to jenter fra før på 5 og snart 8 år. 😊 Vi er inne i andre pp og jeg venter mensen denne uken. Veldig spennende. Men jeg har ikke helt trua på at det har gått denne gangen heller. Med de andre to har jeg blitt gravid med en gang.

 

Anonymous poster hash: 2ae1d...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei.  Jeg er 37år og har ei jente på snart 9år. Vi er snart igang med 5pp. Håper det klaffer snart. Vil så gjerne ha en attpåklatt😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg er snart 36 og er i samme situasjon som dere andre her. Har en sønn på 16 og en datter på 11 år.

Venter også mens kommende uke, inne i 2. pp nå etter 2 sa rett etter hverandre.

Anonymkode: 4b403...622

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

DET satser vi også veldig på. El til uken, passer jo fint med påskeferie og all denne prøvingen 🙊 Drikker grapefruktkjerne ekstrakt. Noen andre som gjør noe spes? Ja har planer om å ligge med beina høyt i 10-15min også😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Grapefrukt juice skal vist være bra for at svømmerene skal komme lettere frem til egget 🙊 Jeg er 5dpo nå og venter i spenning... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...