Gå til innhold

Positiv for andre gang?


Tårnfridmor

Anbefalte innlegg

Hei!

Første innlegget mitt her.

Jeg er 35, og mamma til en gutt på akkurat to år. Har prøvd mer eller mindre aktivt på nr to siden august. Begynner å bli stressa, blir 36 til sommeren. Dessuten var jeg heldig og ble gravid på PP1 forrige gabg. Mensen har vært uregelmessig, med syklus fra 19 til 26 dager, snitt på 24. Nå er jeg på dag 31 i syklusen. Skulle etter planen hatt mensen på fredag forrige uke. Har så klart testet som en gal hver morgen siden da 😄 Alle testene har vært negative. I dag morges så billigtesten slik ut (vedlegg). Synes å kunne skimte en liten sterk, hva tenker dere? Håper så inderlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sånn pakke med 8 tester i, med lilla blomst på pakken. Ble så dyrt å teste mer CB digital hver dag 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er du på vei? Og når fikk du "sikker" strek? I følge første dag i siste mens er jeg 4+3 i dag. Om jeg da er gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært gjennom ivf så fikk like svak strek som deg når jeg var 3+6, samme dag tok jeg blodprøve som var positiv.

Var veldig positiv en uke senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Hatt to års dag her i helgen, derfor litt treg. Testet positivt på clearblue digital på torsdag,2-3 uker! Fremdeles svak strek på billigtestene, men samma det. Hvor langt er du på vei? I følge menstermin kommer lillesøskenet 1/11. Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :) var samme her! Tok tid før billigtestene ble sterke, men clear blue viste tydelig kryss

Jeg er 14 uker på vei. Foreløpig termin 25. august

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...