Gå til innhold

IKM uke11☀️


C'est la vie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk leonore! Jeg klarte ikke å la være å teste etter jeg kjøpte tester på vei hjem fra jobb. Så det er jo faktisk på ettermiddagsurin... Tror jeg skal holde meg til søndag og evt ta en til da! (med mindre jeg faktisk får mensen som "planlagt" i morgen)

Haha! Tør tydeligvis ikke stole på dette! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, topaz skrev:

Sukk... Jeg gjorde det spennende for meg selv og testet dagen før IKM... Dette var resultatet. Ser at det er en strek der uten å måtte myse i virkeligheten, men den er jo innmari svak....

test.jpg

Denne er ikke svak :) fin strek :) gratulerer ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd når det ikke klaffer eller blir skuffet hvis en tester for tidlig...

Men jeg hadde Ikm på torsdag -og siden magefølelsen var så reell og mye symptomer- klarte jeg ikke vente- testa på onsdagsmorgen ❤️❤️❤️

termin ca 24.nov💕

image.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.3.2017 den 21.01, topaz skrev:

Gratulerer c'est la vie! Hurra! Og fandens oldemor: de er vel positive de?? 

Jo, fargen har blitt sterkere etter hvert. Antageligvis IKM i dag, så om et par dager vil jeg anse første milepæl som nådd! 

 

Gratulerer så mye med positiv test hos deg, og! Kjempebra at du slapp å vente lenger 😀 Ser du skriver du synes den er svak, men det synes jeg egentlig ikke. Jeg tror bare man har lett for å innta "dette er sikkert ikke noe"-holdningen når det gjelder en selv 😁

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, fandens oldemor! Ja, det er jo det at jeg ikke har lyst til å ha for høye forhåpninger om at det skal gå bra. Men skal ta en ny test i morgen tidlig, og forhåpentligvis blir den litt sterkere og raskere positiv da! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

test2.jpg.facf6ad9cb8921d68ca6e860ebc8f63a.jpg

Da har jeg testet igjen (nr 2). Nå må jeg jo nesten stole på at det er noe der! Så nå er det bare å krysse fingrene for at det holder og at alt går fint denne gangen. :) Har ikke noe antydning til mens, men egentlig få andre symptomer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...