Gå til innhold

IKM uke11☀️


C'est la vie

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke IKM før lørdag, så må vente en stund før jeg tenker det i det hele tatt er nødvendig å teste. Kommer nok til å teste kun hvis mensen ikke kommer. Heldigvis har jeg ingen tester hjemme, så da slipper jeg å brenne av noen av ren nysgjerrighet.  :ler:

 

Sånn hvis jeg skal leke symptomjakt så har jeg egentlig lite å by på. Føler egentlig ikke noe spesielt, bortsett fra at jeg er litt trøttere enn vanlig og at jeg har hatt helt sinnsyke mareritt de siste tre nettene. Men tror egentlig det har mer med jobbstress å gjøre enn noe annet... 

 

Håper noen her inne får en positiv test, det hadde vært fint! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har to tester liggende, så kjenner de kaller på meg fra dypet av baderomskapet, haha :tongue:  Men skal prøve å forholde meg rooolig, og se hva som skjer. 

Aurora88: Tilgi min uvitenhet, men hva er laparoskopi? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære uke 11,

Nå kan jeg endelig joine etter å ha sneket i kulissene en stund. Jeg har nemlig ikke vært sikker på hvilken uke jeg "tilhører", siden jeg har hatt veldig ustabile sykluser og ikke har visst når EL fant sted.

 

iPeriod foreslo EL 3/3 og IKM nå på fredag som kommer, og det ser ut som det faktisk var riktig. I forgårs testet jeg bare for å prøve meg fram (8 dpo?), fikk da blendahvit RFSU. Siden jeg har hatt antydninger til symptomer prøvde jeg på nytt i morges, og fikk da svak positiv billigstrimmel. Tok en ny i ettermiddag som var enda litt svakere, og kommer absolutt til å ta en i morgen tidlig også.

 

Nå er målet å komme gjennom IKM på fredag. Har lest både om kjemisk og om dårlige erfaringer med billigtester, så her tas ingenting for gitt. I tillegg har jeg mistet flere ganger tidligere i MA, så de første 3-4 mnd blir nervepirrende hvis jeg skulle komme så langt.

 

Jeg håper vi kan ta turen inn på 1. trimester sammen! Det er godt å ha noen å "snakke" med når alt må være så hemmelig i den virkelige verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to tester liggende, så kjenner de kaller på meg fra dypet av baderomskapet, haha :tongue: Men skal prøve å forholde meg rooolig, og se hva som skjer.

Aurora88: Tilgi min uvitenhet, men hva er laparoskopi? :klo:

Har nettopp lært hva det er selv, så det er ikke uvitenhet :) De skal ta kikhullsoperasjon på meg, for å se om det er noe endometriose "der inne" og for å sjekke egglederne med kontrastvæske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med alle sammen? Virker ikke som vi er så mange på denne gruppa. Håper virkelig at det klaffer for alle oss!

Her har jeg ikke kjent så mye egentlig, kun mangel på ømme bryster som er litt rart. Det har alltid kommet ca en uke før mens, og nå er det kun to dager til IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, fandens oldemor! Håper testene blir mer og mer positive! Trist og høre om MAene dine. Jeg hadde en MA i november og dette er min tredje PP etter det. 

 

Jeg venter tålmodig på IKM på lørdag, aurora88... Kjenner egentlig ikke noe særlig, men har i utgangspunktet få symptomer på mensen generelt. Så er bare å vente...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære uke 11,

Nå kan jeg endelig joine etter å ha sneket i kulissene en stund. Jeg har nemlig ikke vært sikker på hvilken uke jeg "tilhører", siden jeg har hatt veldig ustabile sykluser og ikke har visst når EL fant sted.

 

iPeriod foreslo EL 3/3 og IKM nå på fredag som kommer, og det ser ut som det faktisk var riktig. I forgårs testet jeg bare for å prøve meg fram (8 dpo?), fikk da blendahvit RFSU. Siden jeg har hatt antydninger til symptomer prøvde jeg på nytt i morges, og fikk da svak positiv billigstrimmel. Tok en ny i ettermiddag som var enda litt svakere, og kommer absolutt til å ta en i morgen tidlig også.

 

Nå er målet å komme gjennom IKM på fredag. Har lest både om kjemisk og om dårlige erfaringer med billigtester, så her tas ingenting for gitt. I tillegg har jeg mistet flere ganger tidligere i MA, så de første 3-4 mnd blir nervepirrende hvis jeg skulle komme så langt.

 

Jeg håper vi kan ta turen inn på 1. trimester sammen! Det er godt å ha noen å "snakke" med når alt må være så hemmelig i den virkelige verden.

 

Bilde ?

 

Anonymous poster hash: 4fb7d...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med alle sammen? Virker ikke som vi er så mange på denne gruppa. Håper virkelig at det klaffer for alle oss!

Her har jeg ikke kjent så mye egentlig, kun mangel på ømme bryster som er litt rart. Det har alltid kommet ca en uke før mens, og nå er det kun to dager til IKM.

Har i alle fall lest at mangel på ømme bryster hos dem som normalt har det, kan være et tegn på samme måte som at andre _får_ ømme bryster 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, fandens oldemor! Håper testene blir mer og mer positive! Trist og høre om MAene dine. Jeg hadde en MA i november og dette er min tredje PP etter det.

 

Jeg venter tålmodig på IKM på lørdag, aurora88... Kjenner egentlig ikke noe særlig, men har i utgangspunktet få symptomer på mensen generelt. Så er bare å vente...........

Ja, MA er virkelig grusomt. Man kan jo gå lenge og innbille seg at alt er i skjønneste orden. Håper det ordner seg med ny graviditet snart! Det er jo gjerne en ekstra kjedelig ventetid når man føler at man egentlig skulle vært så og så langt på vei.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Bilde ?

 

Anonymous poster hash: 4fb7d...fc4

Har aldri lagt ut (eller tatt bilde av) tester før, men kan alltids gi det et forsøk senere i dag 😉
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri lagt ut (eller tatt bilde av) tester før, men kan alltids gi det et forsøk senere i dag 😉

Sånn!

 

Den til venstre er fra i går morges, kanskje 10 DPO.

Den midterste er fra i går ettermiddag.

Den til høyre er fra i morges.

 

Jeg liker egentlig dårlig at de er så like?

post-467942-241449_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn!

 

Den til venstre er fra i går morges, kanskje 10 DPO.

Den midterste er fra i går ettermiddag.

Den til høyre er fra i morges.

 

Jeg liker egentlig dårlig at de er så like?

 

tinypic.com

 

Anonymous poster hash: 4fb7d...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy! Gratulerer så mye

 

 

Tror ikke på den før den blir sterk, evt clearblue digital. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye C'estlavie!✨ 

TR er enda ikke kommet her, etter IKM på mandag, og testet negativt på RFSU-strimmel idag morges. Får bare smøre meg med tålmodighet, gitt, syklusen var ikke så stabil som jeg trodde 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å testen blir ikke sterkere :( så da blir det ingen kul på magen her 👎🏼

Så er bare skyggestreker/kjemisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom mensen her, så da gikk det ikke denne gangen heller. Får håpe på 2018 baby istedenfor.. 

Ble nok litt ekstra lei meg denne gangen, siden jeg vet at jeg skal operere om 3 uker. Vet ikke hva jeg er mest redd for, at de ikke finner noe, eller at de finner noe.

 

Håper det går bra med dere andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk... Jeg gjorde det spennende for meg selv og testet dagen før IKM... Dette var resultatet. Ser at det er en strek der uten å måtte myse i virkeligheten, men den er jo innmari svak....

test.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...