Gå til innhold

Ensom i forholdet


Solapåhimmelen

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med min samboer i fire år snart. Vi er også forlovet å tenker å gifte oss i 2018. Forlovelsen var forventet fra min side, med blandede følelser. Vi har virkelig et fantastisk forhold, og en fantastisk mann, men noen ganger har jeg aldri følt meg mer ensom. Jeg flyttet til hans hjemkommune som er svært liten, her hvor jeg kun har fått meg en god venninne. Hans familie er svært nær meg, men de er likevel ikke Min familie..

Til tider føler jeg at vi er på hver vår planet. Han er svært konfliktsky av seg, og har sterke meninger. Men savner noen som bryr seg mer om meg som person?! Han har også et sterkt ønske om barn i nærmeste fremtid, noe jeg også kunne tenkt meg. Men han i større grad enn meg, jeg vil at vi skal nye tiden alene og ha litt fler ting på "stell"..

Nå har vi planlagt ar vi skal gift oss i 2018 og prøve å få barn slik at den også kan bli døpt samtidig(spare penger). Han har også gått med på at vi skl gifte oss i min hjemkommune(et strekt ønske fra min side), og derfor hadde det også vært greit å døpt barnet da. Ellers vil dette da bli i hans kommune.. noen ganger føler jeg at han ønsker dette barnet så mye, at han vil glemme meg? En vesentlig ting, er også at jeg er student som jobber deltidsjobb ved siden av student. Er på 2.året.

Jeg ønsker å få fullføre student mitt med resten av klassen, og derfor ønsker jeg ikke p slutte på student om jeg blir gravid.

Tankene i hodet mitt surrer rundt, og rundt. Jeg går fra å ha lyst på dette barnet, hvor alt er sol, til å føle meg som verdens mest ensomme menneske. Jeg føler jeg har gitt min samboer nesten ett "løfte" om at vi skal få dette barnet, og jeg vil skuffe han om jeg sier at jeg ikke ønsker dette akkurat nå.

noen ganger streifer tanken om at vi ikke klarer å holde sammen når vi gifter oss.

 

Det ble veldig mye rot, men det er omtrent sånn det er i hodet mitt hver dag.. hvordan finne den best mulig løsningen, til å ikke vite om man har troa på dette i det hele tatt.. alt er jo ikke færlt, og jeg elsker han jo. Men hvorfor må jeg føle meg så ensom da?! Har dere noen råd? Tankene om baby, bryllup, skole og penger er alltid tankene mine når jeg setter meg ned. Hvordan få alt dette til å gå opp? Samtidig når forholdet på noen områder skranter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...