Gå til innhold

KJØRE BIIIIL


Lizzz

Anbefalte innlegg

HEI.

 

Jeg tror jeg er verdens verste sjåfør. FORDI jeg kjører opp på automat, for jeg har ikke tid til å øvelskjøre ofte og variert utenom kjøreskolen. Har hatt 20 kjøretimer, eller mer.  Jeg hadde ikke prøvd å kjøre bil før jeg satt meg i en bil her nede for 1 og et halvt år siden snart...  Hadde INGEN planer om å lære meg det, eller innsikt i bilkjøring før jeg startet. Grunnen til det er fordi jeg har bodd midt i Oslo by.

 

Uansett, jeg tror jeg er verdens verste sjåfør fordiiii kjørelærern fremdeles må gjenta ting hele tida..

PLASSERING, BLINKLYS ?! FART.... ja...

GJENTAR OG GJENTAR.... jeg blir sprøøøø... Jeg er på trinn 3, og skal til trinn 4 denne uka... Vet ikke helt jeg.. Tenk om jeg dør i trafikken da? Noen som kjønner hvordan det føles :) ?

 

OGSÅ har vi disse rundkjøringene da, hvor er er verdens verste til å planlegge. I tillegg er så følger jeg enten ordre eller vil styre alt selv, vanskelig å finne mellomtingen liksom.. Dumt innimellom for da sitter jeg plutselig å venter på ordre i ordremodus" når jeg kunne tenkt selv..

 Jobber med det. Glattkjøring og fart over 50 føles som nær døden så jeg unngår all fart. Er det glatt føre tror jeg at jeg er døden nær fordi jeg ER SÅ DÅRLIG PÅ Å HOLDE MEG PÅ SPORET... Nå overdriver jeg sinnsykt mye, for jeg håper noen er enig i hvor dårlig jeg er og si noe skikkelig smart som bare forandrer alt og gjør meg super FLINK TIL Å KJØRE BIL. JEG MÅ jo lære dette jeg også, jeg bor jo langt utti huttaheita fordi jeg tilfeldigvis har familie her.

 

 

Jeg er ikke så borte-vekk som denne posten her gir intrykk av. Just in case noen kjønner hvem jeg er. Jeg er ikke paranoid, neida ikke det hele tatt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...