Gå til innhold

Andre som går å venter på fødsel?


natti_

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye til dere andre som har født 😊 er det noen som fortsatt venter?  Nå er lillegutt over 1 mnd og tiden flyr. Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 39+3 idag. Har hatt modningsrier, kynnere og murringer om hverandre siden uke 30. (Måtte da stoppes på sykehuset)

De siste 3 dagene har jeg hatt uregelmessige, men nok så ubehagelige kynnere med murringer i hytt og gevær.. Våkner flere ganger om natta med disse smertene, + av vonde ligamentsmerter, så nå er jeg skikkelig lei og sliten😞 De kommer med alt fra 4min-24min mellomrom, og varer alt fra 25sek til 1 min, så veldig uregelmessig. Og de tar seg heller ikke opp, men varierer bittelitt i styrke! 

Noen andre som har opplevd det? Er så redd for at kroppen skal slites helt ut og at jeg ikke kommer til å ha noe overskudd når fødselen endelig er igang...😥 

Er mitt andre barn, men første ble tatt med planlagt keisersnitt 39+0 på grunn av seteleie, så regnes som førstegangs fødende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Nessimor skrev:

Er 39+3 idag. Har hatt modningsrier, kynnere og murringer om hverandre siden uke 30. (Måtte da stoppes på sykehuset)

De siste 3 dagene har jeg hatt uregelmessige, men nok så ubehagelige kynnere med murringer i hytt og gevær.. Våkner flere ganger om natta med disse smertene, + av vonde ligamentsmerter, så nå er jeg skikkelig lei og sliten😞 De kommer med alt fra 4min-24min mellomrom, og varer alt fra 25sek til 1 min, så veldig uregelmessig. Og de tar seg heller ikke opp, men varierer bittelitt i styrke! 

Noen andre som har opplevd det? Er så redd for at kroppen skal slites helt ut og at jeg ikke kommer til å ha noe overskudd når fødselen endelig er igang...😥 

Er mitt andre barn, men første ble tatt med planlagt keisersnitt 39+0 på grunn av seteleie, så regnes som førstegangs fødende. 

Sånn jeg har skjønt det så trenger du ikke være så opplagt til fødselen. Du skal ikke prestere noe. 

Men skjønner at du er sliten. Masse lykke til 💙

Anonymkode: 3f531...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Trenger ikke være opplagt til fødsel og skal ikke prestere?? Syns det var et merkelig utsagn :)

termin i dag og forferdelig trøtt - tak i ryggen, venter og venter 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...