Gå til innhold

synest at noen av dere er meget spesielle som ikke liker sex


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hahaha..hi her. 

Er mange som skulle ønske jeg var deres for de oser sex av meg😋 men jeg har funnet drømmemannen min jeg😍 

Anonymkode: 2ea43...2a9

Du er ikke HI...

Anonymkode: b2c41...d19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Og jeg er en mann på 28. Skulle ønske du var mi! Ingenting kommer opp mot det å ha sex med en kvinne. Var det opptil meg ble det fleire ganger om dagen, men blir nødigst en gang i uken. For jeg og dame på 31 kunne godt tenkt oss å knulle fleire ganger om dagen, fordi det er so godt. Er det vanskelig å forstå!

Anonymkode: eee00...e93

Anbefaler deg å ta tak i eget forhold fremfor å gå på nett og si at du vil ha damer som er i gode forhold.

Man må snakke om sexlyst før man går inn i faste forhold, finne ut om man har noenlunde lik sexlyst. Den første forelskede perioden er jo spesiell og ikke nødvendigvis representativ for generell sexlyst. Om sexlysten likevel dabber av senere må man finne årsaken til det. Hos noen er det medisinske årsaker bak, da er et legebesøk på sin plass. Men for kanskje de aller fleste er det en kombinasjon av å ikke føle seg verdsatt, bli tatt for gitt, være altfor slitne pga. ujevn arbeidsfordeling, og problemer i forholdet. Så hva er det hos dere?

For kvinner er det å føle seg sett og verdsatt ofte nært knyttet til sexlysten. Tar du f.eks. uoppfordret halvparten av husarbeid, planlegging av barnas og familiens uker, tar ansvar for handling (også finne ut hva dere trenger)? Ser du når dama di er sliten og avlaster du henne da? Deler dere på å ta nattevåk og stå opp tidlig med barna slik at dere får sovet omtrent like mye? (kvinner trenger egentlig mer søvn enn menn, men i forhold er det nesten alltid motsatt, at det er kvinnen som får minst søvn...). Viser du at du bryr deg om henne, gir henne nærhet også uten å hinte til sex eller kreve sex? Snakker dere sammen på en god måte? Er dere emosjonelt nær hverandre? Og når det kommer til sexen, vet du egentlig hva hun liker best, eller bare tror du det? Er du en omtenksom, oppmerksom, tålmodig og humoristisk elsker - eller er du en som er mer opptatt av å jukke seg i mål?

Hvis du med hånden på hjertet kan si at du minst tar din del av oppgaver med hjem og barn, at du viser din dame oppmerksomhet og viser henne at du er glad i henne også uten å ha seksuelle baktanker, hvis du vet at du gjør dette uten at hun må be deg om det eller mase på deg, og du vet at du er en omtenksom elsker.... Da er det på tide å finne ut hvorfor dere har så mye mindre sex enn det du er fornøyd med. I så fall - parterapi og kanskje også sexolog.

Anonymkode: c87f5...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.6.2017 den 8.18, Anonym bruker skrev:

Men da må du gjøre noe med det - avtale åpent forhold eller la ham gå. Eventuelt nøste opp i problemene dine og finne ut HVORFOR du ikke orker å ha sex med mannen du elsker.

Anonymkode: ea587...2d5

Men jeg vet jo ikke hva som er problemet. Han er bare fantastisk. Jeg er bare ikke så interessert i sexen. 

Anonymkode: b80c6...ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...