Gå til innhold

spå klokken 20.00


Mormine

Anbefalte innlegg

Ja jeg har ei jente fra før  :Hehe: Starten av 2018 høres veldig bra ut og riktig ut mtp at vi venter til jeg har blitt ansatt i fast jobb :) 

 

Tusen takk for svar!!  :Hehe: Ser du om det går bra i den graviditeten ? :hjerte:  Evnt om det går fint natulig, eller om vi må ha hjelp neste gang? Klarer du å se noe kjønn ? 

 

 

jeg ser en liten gutt <3 og i tilegg så vil graviditeten gå veldig bra <3 litt småkvalm men ikke større komplikasjoner <3 masse lykke til og tusen takk for tilbake melding <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da sier jeg takk for meg og håper noen av dere følte det traff <3 jeg takker veldig for tilbakemeldinger på godt og vondt <3 ha en god kveld videre dere <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 16.2.2017 den 20.14, Mormine skrev:

 

 

hei hei fjellblom

 

jeg får opp at svangerskapet går bra og at det blir en liten gutt :)

jobbfronten ble jeg litt små forvirret, har du en jobb nå som du ikke har jobbet lenge nokk for å få permisjon? jeg får ikke opp noe permisjon. er du tilkallings vikar eller noe i den duren?

Hei!

Da har vi vært på oul og jordmor mente ganske så bestemt at det lå ei lita jente i magen♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.2.2017 den 20.58, Mormine skrev:

Da sier jeg takk for meg og håper noen av dere følte det traff <3 jeg takker veldig for tilbakemeldinger på godt og vondt <3 ha en god kveld videre dere <3

Du spådde pos test april på meg👍 Testet positivt 12 april. Etter å ha prøvd nesten 11 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.2.2017 den 20.58, Mormine skrev:

Da sier jeg takk for meg og håper noen av dere følte det traff <3 jeg takker veldig for tilbakemeldinger på godt og vondt <3 ha en god kveld videre dere <3

Hei! Vil du se på meg også?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.4.2017 den 23.07, Supermammatil2prinser skrev:

Hei på deg ! Lyst å se på meg ? Flere barn ? Ny jobb ? 🙏🏼

Ikke ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Kan du se når jeg blir gravid, og hvilket kjønn vi får?

Så lurer jeg på om du får opp noe om vennskap og økonomi?

Hvor er livet mitt på vei?

Er født 05.09.88 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...