Gå til innhold

spå klokken 20.00


Mormine

Anbefalte innlegg

jeg er her inne klokken 20.00 ikveld er klar for privatlesing i gjengjeld i tilbakemeldinger ;)  ha en flott ettermiddag 

 

( vil ikke ha useriøse henvendelser ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg hadde blitt veldig glad i om du ville sett på meg. Vi har prøvd nå i nesten 2 år, men det går ikke. Han reiser en del i jobben så er desverre ikke hver mnd det klaffer. Vi har en fra før på 5 år. Når blir jeg gravid?

Fd: 29.11.87

 

Tusen takk❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende. 😊

Du må gjerne se på meg. Jeg har mange spørsmål, men du trenger ikke svare på alle, hvis det blir for mye:

 

1) Har en sønn fra før, og er nysgjerrig på hvor mange barn du ser, og eventuelt når jeg føder den neste?

 

2) Vil den økonomiske situasjonen forbedres? Jeg sliter litt og håper det snart blir bedre. Trenger noen plutselige penger 😂

 

3) Gjerne se litt på forholdet til meg og samboer.

 

Fødselsdato: 11.10.88

 

Tusen hjertelig takk ❤️ Jeg skal gi god og grundig tilbakemelding ❤️😃

 

Anonymous poster hash: e34de...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg hadde blitt veldig glad i om du ville sett på meg. Vi har prøvd nå i nesten 2 år, men det går ikke. Han reiser en del i jobben så er desverre ikke hver mnd det klaffer. Vi har en fra før på 5 år. Når blir jeg gravid?

Fd: 29.11.87

 

Tusen takk❤

 

hei hei tutti dere får det nokk til jeg får juni at spiren sitter da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende.

Du må gjerne se på meg. Jeg har mange spørsmål, men du trenger ikke svare på alle, hvis det blir for mye:

 

1) Har en sønn fra før, og er nysgjerrig på hvor mange barn du ser, og eventuelt når jeg føder den neste?

 

2) Vil den økonomiske situasjonen forbedres? Jeg sliter litt og håper det snart blir bedre. Trenger noen plutselige penger

 

3) Gjerne se litt på forholdet til meg og samboer.

 

Fødselsdato: 11.10.88

 

Tusen hjertelig takk ❤ Jeg skal gi god og grundig tilbakemelding ❤

 

Anonymous poster hash: e34de...827

 

hei hei Anonym 

 

1)jeg får opp tre små her neste spiren skal sitte i september 2017 ei jente 

2) har du nettopp fått deg ny jobb ? jeg får opp en ny jobb nå i februar ? økonomien din vil snu til det bedre.

3) forholdet til deg og sambo er tubulent, kan d ha noe med økonomi som sitter og er ett usikkerhets moment for dere? jeg kjenner en ensomhet. men den ensomheten vil bli bedre om ikke lenge ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei Anonym

 

1)jeg får opp tre små her neste spiren skal sitte i september 2017 ei jente

2) har du nettopp fått deg ny jobb ? jeg får opp en ny jobb nå i februar ? økonomien din vil snu til det bedre.

3) forholdet til deg og sambo er tubulent, kan d ha noe med økonomi som sitter og er ett usikkerhets moment for dere? jeg kjenner en ensomhet. men den ensomheten vil bli bedre om ikke lenge ..

 

Her treffer du godt 😃

 

Ang de små og september, så er det jo vanskelig å vite.

 

Men Ang ny jobb i februar: Jeg har ikke en ansettelse, men jeg startet min praksisperiode, i februar. Så jeg har fått ny arbeidsplass, på sett og vis. Skal være der frem til juni 😃 Så der traff du rett.

 

Ja vi har det litt turbulent for tiden, og jeg håper bare vi kan komme ut av denne fasen. Tror du vi klarer det?

Økonomien er noe som absolutt lager dårlig stemning her hjemme, og ensomheten er nok min.

Håper alt blir bedre snart ❤️😃

 

Tusen takk for svaret ditt

 

Anonymous poster hash: e34de...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei tutti dere får det nokk til jeg får juni at spiren sitter da :)

Så gøy at du sier det. Du er 2.personen som tror at spiren sitter da☺ Takk for at du så☺ ser du hva det blir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du sier det. Du er 2.personen som tror at spiren sitter da☺ Takk for at du så☺ ser du hva det blir?

 

Jente <3 lykke til 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei☺

Er gravid. Får du opp kjønn? Og hvordan fødsel vil gå?

 

Får du opp noe i forhold til hus?

Født 030584

 

hei hei får opp ei jente hos deg og at du vil ha en naturlig bra fødsel 

har du bydd på ett hus? får opp huskjøp her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei får opp ei jente hos deg og at du vil ha en naturlig bra fødsel

har du bydd på ett hus? får opp huskjøp her..

Tusen takk for svar😘Har en jente følelse selv❤ Ultralyd om noen uker da skal jeg gi deg en tilbakemelding 😘😃

 

Vi er igang med å kjøpe en tomt får så å bygge hus der... forhåpentligvis🙏🏻 Får du opp noe rundt det? Om det blir byggestart i År evt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svarHar en jente følelse selv❤ Ultralyd om noen uker da skal jeg gi deg en tilbakemelding

 

Vi er igang med å kjøpe en tomt får så å bygge hus der... forhåpentligvis Får du opp noe rundt det? Om det blir byggestart i År evt ?

 

blir hus ;) får en sterk hus følelse her så jeg 2017-2018 <3 tusen takk for tilbake melding <3 setter stor pris på det <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende😃👍🏻Håper du har rett🙏🏻😃😘

Får du opp noe angående lån i banken at det går greit ? Uten kausjonist eller med?🙄

 

Har en gutt på snart 5 år , og da husker jeg gamle nicknavnet ditt(som jeg så i forrige innlegg ☺) og da stemte alt du spådde på meg den gang😘😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennendeHåper du har rett

Får du opp noe angående lån i banken at det går greit ? Uten kausjonist eller med?

 

Har en gutt på snart 5 år , og da husker jeg gamle nicknavnet ditt(som jeg så i forrige innlegg ☺) og da stemte alt du spådde på meg den gang

 

tusen takk nå ble jeg glad <3 så veldig hyggelig at du gir meg denne tilbake meldingen Birdy30 <3 det betyr mer enn du aner <3  

ang. banken så får dere lån men må ha kausjonist desverre :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!♡

Vil du se hvordan svangerskapet mitt går, og kanskje om det blir jente eller gutt?

 

Ser du noe på jobbfronten min?

 

150576

 

Tusen takk på forhånd♡

Endret av Fjellblom
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!♡

Vil du se hvordan svangerskapet mitt går, og kanskje om det blir jente eller gutt?

 

Ser du noe på jobbfronten min?

 

150576

 

Tusen takk på forhånd♡

 

 

hei hei fjellblom

 

jeg får opp at svangerskapet går bra og at det blir en liten gutt :)

jobbfronten ble jeg litt små forvirret, har du en jobb nå som du ikke har jobbet lenge nokk for å få permisjon? jeg får ikke opp noe permisjon. er du tilkallings vikar eller noe i den duren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei fjellblom

 

jeg får opp at svangerskapet går bra og at det blir en liten gutt :)

jobbfronten ble jeg litt små forvirret, har du en jobb nå som du ikke har jobbet lenge nokk for å få permisjon? jeg får ikke opp noe permisjon. er du tilkallings vikar eller noe i den duren?

Tusen takk♡

 

Jeg har fast jobb, men har søkt på to stillinger som jeg nå er innkalt til intervju på. Jobbskifte blir akkurat i overgangen, så jeg går evt rett ut i permisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk♡

 

Jeg har fast jobb, men har søkt på to stillinger som jeg nå er innkalt til intervju på. Jobbskifte blir akkurat i overgangen, så jeg går evt rett ut i permisjon.

 

 

tusen takk for tilbake melding <3 var nokk litt av det at jeg ikke kunne sette fingeren på hva som sjedde i den fronten. jeg tar med meg feilene mine <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for tilbake melding <3 var nokk litt av det at jeg ikke kunne sette fingeren på hva som sjedde i den fronten. jeg tar med meg feilene mine <3

Ser du om jeg får noen av de jobbene?☆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du om jeg får noen av de jobbene?☆

 

 

at de to jobbene så kommer den jobben som du søkte på sist, er det den du håper på å få? er hvertfall den som kommer opp her, om det er følelsene dine som kommer frem her, det er jeg usikker på. du er visst veldig vanskelig å lese ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne se på meg :) 

 

1) Hva ser du på meg mtp jobb?

2) Ser du noen flere barn på meg?

3) Ser du noe om forholdet med meg og samboeren min?

 

300893

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at de to jobbene så kommer den jobben som du søkte på sist, er det den du håper på å få? er hvertfall den som kommer opp her, om det er følelsene dine som kommer frem her, det er jeg usikker på. du er visst veldig vanskelig å lese ;)

Det blir spennende å se:-) tusen takk for at du tok deg tid♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei lycce

Jobb blir fast  nå snart

har du ei jente fra før ? får opp ny graviditet i starten på 2018.

forholdet mellom deg og sambo går egentlig veldig bra <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei lycce

Jobb blir fast  nå snart

har du ei jente fra før ? får opp ny graviditet i starten på 2018.

forholdet mellom deg og sambo går egentlig veldig bra <3

 

 

Ja jeg har ei jente fra før  :Hehe: Starten av 2018 høres veldig bra ut og riktig ut mtp at vi venter til jeg har blitt ansatt i fast jobb :) 

 

Tusen takk for svar!!  :Hehe: Ser du om det går bra i den graviditeten ? :hjerte:  Evnt om det går fint natulig, eller om vi må ha hjelp neste gang? Klarer du å se noe kjønn ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...