Gå til innhold

Vil du bli spådd? se hit


Mormine

Anbefalte innlegg

Hei damer Jeg har hatt en pause i en lang tid jeg gikk under navnet BAE88 noen av dere husker meg kanskje ikke mens andre husker meg sikkert. Jeg har hatt en periode med pause grunnet for mye personlig bekymringer men nå har jeg kommet til ett punkt der jeg ikke vil gi meg og heller utvikle mine evner. jeg er nokk noe rusten men jeg ser gjerne, jeg ser ikke gjenstander bare så det er sakt jeg plukker opp bekymringer og positive energier rundt hver enkelt :) jeg ønsker dere kommer med tilbake melding til meg :) jeg sitter her nå en liten stund og svarer dem jeg får mulighten til å svare jeg lager ny tråd for hver gang jeg er her inne fremover 

 

lys og glede <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg vil gjerne bli spådd 😊 jeg er gravid og har termin i februar. Ser du når jeg føder? Og klarer du å se om det starter naturlig eller om jeg må settes i gang?

På forhånd takk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg vil gjerne bli spådd jeg er gravid og har termin i februar. Ser du når jeg føder? Og klarer du å se om det starter naturlig eller om jeg må settes i gang?

På forhånd takk

Hei Hei natti 

Jeg får 20. februar her og at det vil bli en blading at du får kynnere /rier men må ha litt hjelp på sykehuset. vær så snill å gi meg en tilbake melding lykke til <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget har blitt moderert grunnet latterligjøring og svar til dette. Minner om at dette er en frivillig side å være på, og de som er uenige kan ytre seg på Ros & Ris feks.

 

Mod K. Taylor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget har blitt moderert grunnet latterligjøring og svar til dette. Minner om at dette er en frivillig side å være på, og de som er uenige kan ytre seg på Ros & Ris feks.

 

Mod K. Taylor

<3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei natti

Jeg får 20. februar her og at det vil bli en blading at du får kynnere /rier men må ha litt hjelp på sykehuset. vær så snill å gi meg en tilbake melding lykke til <3

Tusen takk for svar 😊 håper du har rett i 20 feb 😊 vil helst ikke ha hjelp av sykehuset i form av drypp o.l da jeg hadde det sist og det har helt forferdelig. Så håper på en mest mulig naturlig fødsel denne gangen.

 

Skal holde deg oppdatert. Er 39 uker så det kan skje når som helst 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar håper du har rett i 20 feb vil helst ikke ha hjelp av sykehuset i form av drypp o.l da jeg hadde det sist og det har helt forferdelig. Så håper på en mest mulig naturlig fødsel denne gangen.

 

Skal holde deg oppdatert. Er 39 uker så det kan skje når som helst

 

håper du får slippe det hverfall <3 ja veldig fint med tilbake melding <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjerne♡

 

Hvordan vil svangerskapet mitt gå? Kommer det en gutt eller ei jente?

 

Ser du noe på jobbfronten min?

 

150576

 

Tusen takk♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig gjerne :)

Etter flere MA,så er jeg nå gravid igjen med termin i oktober. Lurer på om vi kommer til mål denne gangen og får en baby? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiii ❤ velkommen tilbake ;) jeg har et stooort ønske om å bli spådd 🙏🏼 Kan du se om vi får flere barn ? Når og evnt kjønn ? Og ny jobb ? Og evnt hva ? Når 🙈🙈❤ jeg er født 041084 og mannen min 120780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig gjerne :)

Etter flere MA,så er jeg nå gravid igjen med termin i oktober. Lurer på om vi kommer til mål denne gangen og får en baby? :)

 

 

Veldig gjerne :)

Etter flere MA,så er jeg nå gravid igjen med termin i oktober. Lurer på om vi kommer til mål denne gangen og får en baby? :)

 

hei hei

Ja dere kommer i mål får opp en liten gutt her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lyst å se på meg? Ser du flere barn på meg og evt nårtid?

Jeg er født 290884

 

hei hei :9

har du to barn fra før jeg får opp ett tredje barn, spiren sitter nokk juni 2018 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva får du opp ang. jobb i 2017?

Jeg er født 21.06.83

 

Hei jussi

Jobber du innen salg? jeg får opp fast jobb nå i 2017 . jobber du som tilkallings vikar får frem at du har ustabil jobb akkurat nå ... ( håper på tilbake melding fra deg )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Ingen av delene stemmer... Har fast jobb nå og skal søke på en ny, er spent på om jeg får den (rådgiver)

 

 

tusen takk for tilbake melding :) lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Velkommen tilbake!

 

Jeg leter etter kjærligheten og om jeg får større familie om noen år? Når ser du dette skjer?

 

Født: 280584

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...